Da's goed nieuws!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als het dus goed is vanaf 1 december voor 150 euro gratis naar binnen halen
Ach, voor ¤37 kan je zoiets in NL niet kopen toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef ZigoSOS het volgende:
En wat moet je met zo'n hele gare camera van 53 dollar?
Heyquote:Op woensdag 9 april 2008 18:14 schreef mberg86 het volgende:
Weet je zeker dat je een account hebt?Ik had pas ook problemen met m'n wachtwoord en kreeg 'm ook maar niet toegestuurd. Toen heb ik mezelf 'opnieuw' aangemeld met hetzelfde adres, hij gaf geen melding dat dat adres al in gebruik was of iets. Nu werkt't weer perfect
Hoeveel dollar heb je daar nou wel al niet besteed?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:02 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag weer 3 bestellingen binnen, was bij de buren afgeleverd, hij moest nog de groetjes doen van de postbode
Die beste man komt hier bijna elke dag
''Hey Wes hoe gaat het vandaag''
25 orders in (morgen) precies 4 maanden, hoeveel dollar staat er niet altijd duidelijk hé.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeveel dollar heb je daar nou wel al niet besteed?
Of ben jij zo iemand die elk dingetje van 3 dollar in een losse order koopt?
geef beter iets meer geld uit voor iets goed... dat is gewoon speelgoed.. is het alsnog 37 euro weggegooid geld...quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, voor ¤37 kan je zoiets in NL niet kopen toch?
Áls je al een mp3/mp4 player met camera kan vinden hier.
Das niet mis!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
25 orders in (morgen) precies 4 maanden, hoeveel dollar staat er niet altijd duidelijk hé.
hehe die van mij ookquote:Op donderdag 10 april 2008 13:12 schreef Sebasser het volgende:
Eindelijk, na 2 maand ofzo.. is mijn 01254 9 LED Flashlight 20000mcd verzonden.
Ik verwacht hem over een half uurtje weer, geef hem wel een centquote:Op donderdag 10 april 2008 14:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Voortaan moet je de postbode denk ik maar een fooi geven. lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |