Je hoeft niet perse iets uit de rewards te kiezen,quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Verder zie ik geen USB hub bij de DX points rewards staan
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:05 schreef galbrecht het volgende:
Ik moet nog 3 punten en dan kan ik weer een usb hubje bestellen!!kopenkopenkopen!!
1 2 3 4 | 04217 Automatic Ejection Butane Lighter Cigarette Case x 3 Pending $6.18 - 08566 Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke) x 3 Pending $1.51 - 10130 Car MP3 Player FM Transmitter with SD Slot and IR Remote (SD/MMC/USB Port/MP3) x 3 Pending $10.67 - |
7544 is uitverkocht. Maar ik zou (voor maar een paar dollar meer) echt voor deze 50mw gaan:quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef Downstar het volgende:
nog meer mensen die deze laser met ir - filter hebben ; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7544 ?
zit zelf te twijfelen tussen die namelijk en de True 20 mw .. wat zouden jullie hebben gekozen ;
1 waarvan je niet zeker bent dat het een 20 mw ifs , maar die wel een ir filter heeft..
of 1 die geen ir filter bevat maar wel 20 mw is ? ..
Die IR-filters moet je je niet op blindstaren.. "Performance unverified" IR filter"quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:35 schreef Downstar het volgende:
Jaa voor de prijs hoef k het zeker niet te laten opa,
maar 50 mw is me toch echt te veel..
Mijn keuze stond eerst op de true versie ( 20 mw ) maar naar mijn verbazig zag ik ook een 20 mw versie met een IR -filter op DX ..
true 20 mw - 22.10
20 mw - 19.38 .. de prijs doet er niet toe ..
Ik hoef er ook niet echt kilometers ver te schijnen , maar weetje ongveer hoe ver je met een 20 mw kan ? wat zeg maar dat een true 20 mw bijv 4km kan schijnen .. en een 'normale' 20 mw dat die bijvoorbeeld 15 mw is en 3 km schijnt is mij ook goed ; en is veiliger omdat er een ir filter in zit .. hmm moeilijk
Wat is dan de waarde van 1 point in $?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse iets uit de rewards te kiezen,
je kunt ook gewoon met je punten dingen kopen.
(moet je wel eerst even met een ticket aangeven)
nouu er zit er teminste 1 in ; en dat zit niet in de true 20 mw ; maar hij is idd out of stock ;quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die IR-filters moet je je niet op blindstaren.. "Performance unverified" IR filter"
(werkt dus volgens mij voor geen meter, maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker)
Het IR-filter dat je uit een webcam oid sloopt zal beter werken.
10 points ~$1quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Wat is dan de waarde van 1 point in $?
Ja? Kan je gewoon een ticket maken met ik wil dit artikel voor $4,60 en daarvoor geef ik 46 punten? Onder welke categorie moet dat dan bij Customer Express?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse iets uit de rewards te kiezen,
je kunt ook gewoon met je punten dingen kopen.
(moet je wel eerst even met een ticket aangeven)
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@8d heb je in de laser gekeken?
Je bent ook niet echt slim he...quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:58 schreef 8D het volgende:
Had helaas scheef gekeken, mijn true 30 mW geen laser heeft 'n ETA van 18 april, anders had ik'm nu al gehad... Maarrr, een vriendin van me heeft vandaag de 200 mW green laser binnen gekregen, uiteraart zelf ook mee gespeelt. overdag niet echt 'n 'zichtbare beam' buiten. maar wel heel fel het puntje, ook op grote afstand (500 meter ong). 's nachts is dat ding nog 100 keer zo goed, met wel een zichtbare beam, en op 5 km afstand nog zichtbaar minimaal. (Getest vanaf bovenop een hoge flat)
.
Heb er alleen zelf nogal vaak recht naar de punt enzo gekeken, ook van dichtbij... Heb een heel klein beetje nu pijn aan me ogen, dus das niet echt een aanrader om te doen xD.
Dat kan inderdaad, ik weet echter niet onder welke categorie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja? Kan je gewoon een ticket maken met ik wil dit artikel voor $4,60 en daarvoor geef ik 46 punten? Onder welke categorie moet dat dan bij Customer Express?
Potmodded loopt op een (te) hoge stroom, daarom heter en minder levensduurverwachting. (Pot = potmeter = regelbare weerstand waarmee de laser wordt 'ingesteld').quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk dat de potmodded niet veel slechter is.
ETA = Estimated Time of Arrival. Niet in voorraad dus, DX wacht op levering van hún leverancier. Daarna gaat het (meestal) snel op de post.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:31 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vreemd, eerst stond alles op shipped, dat was 2/3 dagen geleden. Vanochtend weer even gekeken, blijkt de helft maar te zijn verzonden de andere helft wordt morgen verzonden.
Wat gebeurt er dan met die 3 producten die onder ETA staan!?
Maak je toetsenbord is schoon, dat ding is helemaal verkleurt!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:59 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een bestellinkje binnen
[ afbeelding ]
Klein statiefje, ¤ 9,15
[ afbeelding ]
Paar kompasje (als pakketvulling en voor DX-punten net op $ 60 te krijgen ipv $59) ¤ 1,90
[ afbeelding ]
Imitatie batterij voor Samsung videocamera, ¤ 9,80
[ afbeelding ]
20 keer 12x1mm en 10 keer 20x2mm magneten, erg sterk!, ¤ 3,20
Komt nog een laptopcooler binnen als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |