Ik heb alleen deze gekocht.... maar velen zeggen dat die een van de beste is. En ik ben er wel blij meequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:35 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat zijn nou de beste oordopjes op die site?
In dit topic gaat het ook over Kaidomain.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:17 schreef supersayan het volgende:
[..]
Maar niet bij DealExtreme... en het is een neppen00b
O jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In dit topic gaat het ook over Kaidomain.
Je weet dat je voor FOK! buiten PUB ouder dan 16 moet zijn he?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:53 schreef supersayan het volgende:
[..]
O jaDaarom heet het ook DealExtreme ervaringentopic en niet DealExtream en Kaidomain ervaringentopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gister 44 gewordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je voor FOK! buiten PUB ouder dan 16 moet zijn he?
Een 4 pins SVHS kabel werkt prima in een 7 pins gat hoor. Probeer het maar gewoon.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:23 schreef seetjai het volgende:
Ik heb een PC to TV Cable besteld, maar het heeft maar 4 pinnen, terwijl m'n laptop 7 pinnen heeft.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4723
Zijn er nog meer alternatieven
Eik ben ik 18, maar tochquote:
Leeftijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Ha! Grappig
Even wat beter formuleren volgende keer. Wat is 44 geworden? Heb je 44 orders gedaan? Etc etc
Ja ik krijg em toch d'r in.. ik zag het verschil met die pinnen al, dus had het niet geprobeerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een 4 pins SVHS kabel werkt prima in een 7 pins gat hoor. Probeer het maar gewoon.
Mooi, die ga ik dan ook halen. Plus nog wat andere.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze gekocht.... maar velen zeggen dat die een van de beste is. En ik ben er wel blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |