Hee Opa, dat bulkrate was niet verkeerd bij die pokerchipaansteker, zie mijn uitlegpost op je topic op DealExtremequote:Op zondag 13 april 2008 04:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Dylan en Kyle kwamen wel snel in actie, valt wat voor te zeggen.
Dat je geen toestemming van je ouders hoeft ofzo of dat zij het aan moeten vragenquote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met ; kan je prima zelf uit zoeken en aanvragen ?
Hmm, ik dacht dat je een andere laserpointer bedoelde..quote:Op maandag 14 april 2008 13:12 schreef Keuvie het volgende:
Thnx opa...
maar bij http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469 moeten er AAA batterijen is. zijn daar ook goede voor?
Mijn bestelling staat nu op processing,,, houdt dat in dat hij verzonden is.. of komt er dan gewoon shipped te staan?
Had er helemaal niet aan gedacht dat ze nog verzendkosten hadden daaroquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee Opa, dat bulkrate was niet verkeerd bij die pokerchipaansteker, zie mijn uitlegpost op je topic op DealExtreme(nee ik stalk je niet, ik zag het per toeval en wist dat jij JazzNL was)
en waar zou ik dit dan kunnen doen ?quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee Opa, dat bulkrate was niet verkeerd bij die pokerchipaansteker, zie mijn uitlegpost op je topic op DealExtreme(nee ik stalk je niet, ik zag het per toeval en wist dat jij JazzNL was)
[..]
Dat je geen toestemming van je ouders hoeft ofzo of dat zij het aan moeten vragen
En dus ook dat (als ze het niet goed vinden) je het gewoon kan aanvragen. Rebels!
Bij de bankquote:Op maandag 14 april 2008 23:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
en waar zou ik dit dan kunnen doen ?
dus ik kan gwn als 16 jarige naar de bank en zeggen ; ik wil internet bankieren ?quote:
Gewoon via de interwebs doen, www.postbank.nl of wat je dan ook hebt, zoek eens wat uit, kom op 16 jaar dan moet je toch wel wat weten.quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
dus ik kan gwn als 16 jarige naar de bank en zeggen ; ik wil internet bankieren ?
zonder toestemming van ouders of wat?
Jaa dat wis ik ook welquote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon via de interwebs doen, www.postbank.nl of wat je dan ook hebt, zoek eens wat uit, kom op 16 jaar dan moet je toch wel wat weten.
Aanvragen....quote:Op maandag 14 april 2008 23:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Jaa dat wis ik ook weldat had ik inmiddels wel gevonden ; maar ik bedoel je hebt ook een Digipas nodig hoe wil je die krijgen dan
... Je doet je onderschrift eer aan..quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:25 schreef Downstar het volgende:
en dan word hij aan huis geleverd of wat?
Oh guttegut, het gaat even niet direct over DX hoor..quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kunnen deze hulplijnen deze jongen niet in PUB of via PM helpen?
Daar gaat het niet om, maar om nou twee pagina's te vullen met vragen/antwoorden voor iemand die te lui is om contact te zoeken met de postbank of even op de website te kijken is een beetje onzinnig vindt je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh guttegut, het gaat even niet direct over DX hoor..
Moet je niet snel op [ afbeelding ] klikken?
Haha jaa , ik zet het er niet voor niks neerquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
... Je doet je onderschrift eer aan..
Heb ook al naar die dingen zitten kijken, maar de meeste lijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:
TVP, heb er gisteren een MP4 watch besteld (had toch nog paypal tegoed over).
Die Cool 1.8-inch LED MP3+MP4 Watch with FM Tuner (1GB).quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb ook al naar die dingen zitten kijken, maar de meeste lijken
me best wel groot/lomp. Welke heb je in bestelling staan?
Lol dat is dat ding waar die kankerverwekkende stof in verwerkt zit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die Cool 1.8-inch LED MP3+MP4 Watch with FM Tuner (1GB).
Het zal ook ongetwijfeld een flut ding zijn, al zijn de reviews wel ok. Het ging me gewoon om het idee.
Ik kijk wel of het verder wat is. Ik had dat paypal tegoed echt al maanden staan, betaal alles met CC.
edit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8337 deze dus.
Who the fuck cares? Ga ik hem opeten ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol dat is dat ding waar die kankerverwekkende stof in verwerkt zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |