Ja dat bedoel dus...!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:10 schreef nicomart het volgende:
friesland uitgegraven.. gewoon afsteken en weg laten drijven
Ik kon me ook bij de douches inspectie voegen maar denk dat jullie dat niet willen...!quote:
VIP lijkt me primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik kon me ook bij de douches inspectie voegen maar denk dat jullie dat niet willen...!
Daar ging ik dus ook van uit!quote:
Ik had het ook wel in het engels willen neerzetten hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
TT: Word = wordt![]()
Aaah ik kom er net achter dat ik een extra vrije dag heb met pinksteren! Ik ga dus even fijn vakantie houden.
Ik twijfel tussen:
- Lissabon
- Madid
- Valencia
- Sevilla
Iemand tips?
![]()
Kuno
Doe maar luxequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:34 schreef nicomart het volgende:
Zo.. tosti's zitten in het tostiijzer.. nog ff geduld dus
Dijk om friesland en volpompen met water!quote:
Stockholmquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik had het ook wel in het engels willen neerzetten hoor![]()
Stockholm anders?
Lein!
hoe hoog? Dan weet ik hoeveel meter de dijk moet worden!quote:
Volgende weer even heen, en ik ga 30 april waarschijnlijk naar uppsala, groot studenten feest daar dan, einde van de winter en begin van de zomer vieren!quote:
ik denk dat ik genoeg mensen kan vinden die me willen helpenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ga je dat helemaal alleen doen Kuno?
Wil je echt cool zijn, dan doe je het in het Zweedsquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik had het ook wel in het engels willen neerzetten hoor![]()
Stockholm anders?
Lein!
Kijk, jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
En lekker het broodje in de soep dippen
He, maar zweeds behoort tot de domme talen (voor mij danquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wil je echt cool zijn, dan doe je het in het Zweeds![]()
Stockholm ligt wat uit de route en zo koud, maar ik wil je nog bezoeken! Eens zien of dat mogelijk is... KunoSERVUS! (had laatst jouw grappig verhaal over meneer Servus verteld tegen een Duitse collega en ze vond het kostelijk
)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe hoog? Dan weet ik hoeveel meter de dijk moet worden!
Vanwaar ineens die Friesland haat weer dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat ik genoeg mensen kan vinden die me willen helpen
Stageverslagen zijn dan ook niet echt aantrekkelijk om mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch weer voorbij. En nu heb ik geen zin meer
Té herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch weer voorbij. En nu heb ik geen zin meer
Zo, inderdaad. Ben nog op zoek naar een zomervakantie, maar het probleem is dat ik niet alleen wil, en er niet veel mensen met mij mee kunnen/willenquote:
quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn reisschema:
16 april dagje Nijmegen (jaja, een hele trip)
24 t/m 27 april Berlijn
6 t/m 13 juni Alanya Turkije
En waarschijnlijk in september nog keer naar de zon, waarschijnlijk ook Turkije
November/december weekendje Londen
Ik heb er zin in
Tja dat is lastig! Waar wil je heen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, inderdaad. Ben nog op zoek naar een zomervakantie, maar het probleem is dat ik niet alleen wil, en er niet veel mensen met mij mee kunnen/willen
Ook nog een lastigequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja dat is lastig! Waar wil je heen dan?
Haat komt altijd met vlagen... Soms is het er niet, andere dagen is het groot, ik kan er niets aan doen, Anti-friesland haat pillen kan ik hier niet makkelijk kopen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die Friesland haat weer dan?
Omdat je een nieuw topic moest openen?
Dat zegt iedereenquote:
Een Zeeuw en een Fries: boeren op vakantiequote:Maar ja, ben toch maar een stomme Fries![]()
Ga deze zomer denk naar Stockholm of Göteborg... maar ik vraag me af.. of ik dat dan overleefquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgende weer even heen, en ik ga 30 april waarschijnlijk naar uppsala, groot studenten feest daar dan, einde van de winter en begin van de zomer vieren!
Ja... nou... he...! Nederlands is gewoon niet mijn goedste vak....!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iemand even een t toevoegen in de topictitel?
En dan zeggen ze wel eens dat Friezen geen Nederlands spreken en schrijven, maar Kuno kan er ook weinig van.
Dat is grappig als je Duits bentquote:
Ik heb niets gezegd over jou! Alleen wat over friesland! Jij bent tof!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Als je betaald ga ik zo mee hoor
Maar ja, ben toch maar een stomme Fries![]()
Wat dat betreft zouden wij prima op vakantie kunnen denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook nog een lastige
Als het maar met het vliegtuig, lekker weer, en geen standaard strand/uitgaan-vakantie is vind ik het prima
Moet er wel bij zeggen dat ik bijna 3 jaar niet ben geweest hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, je neemt het er wel even van
Ik moet daar eerst dronken voor zijn om dat te vertellen...!quote:
Hihi dat kan ik fietsen van mijn ouderlijk huisquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oh wacht ik vergeet nog wat.. in juli/augustus nog weekje naar Zandvoort
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden wij prima op vakantie kunnen denk ik
Als je het over een standaard strand/uitgaan-vakantie hebtquote:6 t/m 13 juni Alanya Turkije
Staat hoog op m'n lijstje iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Leinonlein het volgende:
@Piles -> Barcelona. Zon, strand, cultuur&historie, party, mooie natuur, veel kunst (als je daarvan houdt?)...
Al deed je het elk jaar zo, mijn zegen heb je hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik bijna 3 jaar niet ben geweest hoor
Als je Friesland haat, dan haat je mij ook een klein beetjequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over jou! Alleen wat over friesland! Jij bent tof!
Zou ik alleen wil weten welk bedrijf zoveel stagevergoeding geeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al deed je het elk jaar zo, mijn zegen heb je hoor![]()
Je weet niet wat ze er nog bij schnabbeltquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik alleen wil weten welk bedrijf zoveel stagevergoeding geeft
Ik moet er 2.5 uren voor rijdenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi dat kan ik fietsen van mijn ouderlijk huis![]()
* Dean schuift krat bier naar Kuno...quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet daar eerst dronken voor zijn om dat te vertellen...!
Het is niet helemaal mijn ding, zo’n feest/drink en lig op het strand vakantie, maar ik moet zeggen toen ik in Blanes was, het aardig naar mijn zin had.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Als je het over een standaard strand/uitgaan-vakantie hebt
Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest hoor, na m'n eindexamen. Was toch wel leuk
Zeker de Turken daar, en de omgeving is
Ik reageer nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze er nog bij schnabbelt
Haha, ja dat is dit zeker. Maar daar gaat ook niet mijn 1e keus naar uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Als je het over een standaard strand/uitgaan-vakantie hebt
Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest hoor, na m'n eindexamen. Was toch wel leuk
Zeker de Turken daar, en de omgeving is
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al deed je het elk jaar zo, mijn zegen heb je hoor![]()
Daarbij moet ik wel vermelden dat de reis naar Nijmegen niks kost, het weekendje Berlijn ook niet en het weekje Zandvoort qua verblijf ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik alleen wil weten welk bedrijf zoveel stagevergoeding geeft
Ik werk er nog 3 uren per week naast, das niet echt veelquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze er nog bij schnabbelt
Whehehe, doelde gewoon op een bijbaantje hoor, sick fuckquote:
Nee neequote:
Ik denk dat de meesten weer terug zijn van hun pauze en zich nu weer vervelen ofzo.quote:
Ik ga gewoon de hele dag doorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten weer terug zijn van hun pauze en zich nu weer vervelen ofzo.
We ondersteunen je hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
Dit gaat echt te snel voor mijEven eten en voila. Pagina 3...Ik moet zeggen:
Ik broed nog steeds op een gevatte opmerking om me uit deze netelige situatie te redden, maar het zit er niet inquote:
vervelen niet, dit is gewoon pure, scriptie ontwijkend gedrag, terwijl ik nu juist wel aan mijn scriptie werktquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten weer terug zijn van hun pauze en zich nu weer vervelen ofzo.
Ik heb pas over 10 minuten pauze hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Té goed, dit gaat ten koste van ons werkquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En dan te bedenken dat ik tijdens mijn gehele stage alleen thuis op FOK! kon. Jullie hebben het maar goed, beseffen jullie je dat wel?
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Té goed, dit gaat ten koste van ons werk
Dan doe je dat goedquote:
Ach ja, de docent houdt blijkbaar niet zo van presentaties. Er waren ook mensen met hem als stagebegeleider, die hebben ook geen presentatie voor de stage hoeven doen.quote:
weer niet goedquote:
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik broed nog steeds op een gevatte opmerking om me uit deze netelige situatie te redden, maar het zit er niet in
Rustig!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem doet het ook weer, godverdomme ik moet echt eens leren vroeg van bed af te gaan!
quote:
Zou wel eens leuk zijn voor de veranderingquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
3 uur.. En ik hoop zo dat ze nu wél goed zijn
Ja, goed idee, even een kopje koffie zetten.quote:
quote:"Vooral voor de kantoorgerelateerde banen zoals in de administratieve en juridische sector en in de Human Resources is er een sterk toegenomen vraag naar personeel te zien",
Zeg dan gewoon dat je heel even dacht dat ze een bijbaantje had als irritante telefoonverkoopster die je tijdens etenstijd storen. Daarmee verdient ze veel bij en ondertussen schaamt ze zich toch voor dit afgrijselijke en irritante werk...quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het
M'n inspiratie is een beetje op vandaag
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je heel even dacht dat ze een bijbaantje had als irritante telefoonverkoopster die je tijdens etenstijd storen. Daarmee verdient ze veel bij en ondertussen schaamt ze zich toch voor dit afgrijselijke en irritante werk...
Maar dat het achteraf allemaal toch blijkt mee te vallen
uhm........quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Kun jij m'n POP ook niet schrijven, je hebt zoveel inspiratie
Heb vandaag trouwens al 20.000 toetsaanslagequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Kun jij m'n POP ook niet schrijven, je hebt zoveel inspiratie
Hoe tel je dat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb vandaag trouwens al 20.000 toetsaanslageen de teller staat al weer op 4.000 en counting
65.000quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb vandaag trouwens al 20.000 toetsaanslageen de teller staat al weer op 4.000 en counting
Ik mag helaas niks installeren hier, dus dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #129
http://whatpulse.org//
Nee, volgens mij is die er ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zie het nut er niet echt van in, is er nut?
En lid worden van het fok team!! En natuurlijk van het Zuid-Holland subteam. Hoe dat moet staat in de startpost van dat fok-topic waar ik naar linktequote:
Van gisteren de hele dag en avond en vandaag tot nuquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
vanaf vanochtend? Of heb je het opgespaard??
Als je als fries zijnde in groningen woont, waar moet je dan jezelf bij aansluiten!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
En lid worden van het fok team!! En natuurlijk van het Zuid-Holland subteam. Hoe dat moet staat in de startpost van dat fok-topic waar ik naar linkte
StageSC-teamquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
En lid worden van het fok team!! En natuurlijk van het Zuid-Holland subteam. Hoe dat moet staat in de startpost van dat fok-topic waar ik naar linkte
Heel makkelijk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
StageSC-team
Maar dat vanaf stick moet ik eens uitzoeken
Dat is leuk, er hoeft geen nut te zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
totaal geen enkel nut...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Misschien heeft er hier nog iemand ergens wat USB-sticksquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan het ook vanaf datastick draaien
Gewoon waar je zelf het meest bij voeltquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je als fries zijnde in groningen woont, waar moet je dan jezelf bij aansluiten!
Team Fryslân fansels!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je als fries zijnde in groningen woont, waar moet je dan jezelf bij aansluiten!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
Misschien heeft er hier nog iemand ergens wat USB-sticks
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef plukkert het volgende:
Pff wat gaan jullie hier hard zeg.. moet er niet gewerkt worden ofzo
Ik moet vandaag nog ff 1 dingetje afmaken, maar daar heb ik nog ruim 2 uur voor. En die ga ik volledig gebruikenquote:
En, wat ga je allemaal bekijken? *is benieuwd*quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ondertussen alle bezienswaardigheden van Berlijn gekopieerd en geprint
aaaaah..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Je herrinert me aan iets waar ik niet aan herrinerd wil worden...
quote:
Nou dat moet lukken op deze manier, ik kijk effe een paar uurtjes niet en we zijn van pagina 5 in t ene topic op pagina 3 in het volgendequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]We willen in de top 10 komen van de dag-cijfers
Stage SC domination ofzo
Ik heb thuis nog wel een postbank-usb stick liggen als je wilquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet. En wacht nog steeds op usb
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef plukkert het volgende:
Pff wat gaan jullie hier hard zeg.. moet er niet gewerkt worden ofzo
Nu even doorzetten dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
Alleen jammer dat ik vanavond weg moet, gaat me aardig wat posts kosten
Hehe, was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:48 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog wel een postbank-usb stick liggen als je wil
quote:
Join the clubquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
Behoorlijk, en nu had ik niet door dat we op de volgende pagina zaten
Ben je gekquote:
Leuk he!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
Dat WhatPulse is leuk. Mijn meest gebruikte key: Space, gevolgd door de E en de backspace
Jeej.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
Can i shoot you?
Nee dat zou ik je nooit aandoen maar ben wel jaloers.. Ik moet er nog 2,5
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En, wat ga je allemaal bekijken? *is benieuwd*
Terug van pauze, en ik heb het warm! Grappig hoe mensen uit (grote) andere landen makkelijker denken over lange afstanden afleggen. Een collega van me hier in Barcelona die van oorsprong Argentijns is gaat volgend weekend "even" naar Amsterdam rijden. Een Nederlander verklaart dat voor idioot
Pff, das te veel om hier ffies over te typen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En, wat ga je allemaal bekijken? *is benieuwd*
idd.. dat typen moet je pas doen als WhatPulse draaitquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Pff, das te veel om hier ffies over te typen.
Iig alle populaire dingen
Precies! Alle info staat in dat topic, en als je hulp nodig hebt moet je het daar maar even vragenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. dat typen moet je pas doen als WhatPulse draait
en allemaal aanmelden bij het Fok! team in ieder geval!!!
quote:
Tsja... ik snap het ook niet zo. Net als die Duitsers die hun hand niet omdraaien om 500 km te rijden om een middagje bij familie op bezoek te gaan...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..], dat is pak hem beetje een kilometer of 1500
Ik vind het ook onzin hoor... Dan ben je hele dag bezig..quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tsja... ik snap het ook niet zo. Net als die Duitsers die hun hand niet omdraaien om 500 km te rijden om een middagje bij familie op bezoek te gaan...
Ik 6.25quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik moet er om 6 uur al uit, en jij niet
quote:
Eigenlijk om 9 uur maar ivm de treinen 8.40quote:
quote:
Afgelopen zomer naar Hongarije gereden. Met een beetje goede auto is dat best leuk om een keer te doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Autorijden is toch ook cool man
Wil van de zomer nog even naar Polen rijden, is 17-18 uur cruisen
Zekers. Ik ga waarschijnlijk de states doorrijden in september/oktober. Lijkt me heel coolquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Moet je dan ook nog een heel stuk Polen in? Anders is het toch wel minder dan 17-18 uur? Exlclusief tussenstops natuurlijk, want inclufies stops kun je het zo lang maken als je zelf wil.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo, medestagiaires. Stage
oftewel, aangenaam kennis te maken
Met muziekje aanquote:
Ja, vlak naast Warschauquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog een heel stuk Polen in? Anders is het toch wel minder dan 17-18 uur? Exlclusief tussenstops natuurlijk, want inclufies stops kun je het zo lang maken als je zelf wil.
Alleen al het feit dat ik op een windows machine moet werkenquote:
Wat onwijs leuk! Dat wil ik ook nog eens doen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef plukkert het volgende:
[..]
Zekers. Ik ga waarschijnlijk de states doorrijden in september/oktober. Lijkt me heel cool
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
welkomquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Mag ik mee??quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef plukkert het volgende:
[..]
Zekers. Ik ga waarschijnlijk de states doorrijden in september/oktober. Lijkt me heel cool
Whoohoo ja is ook zoquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Zo ben ikquote:
quote:
Dan zit je goed hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee heur, valt wel mee. Ik zit er nu alleen even doorheen
Ok, geen idee waar Warschua precies ligt, en de Bosatlas ligt hier ook niet, maar in ieder geval dus niet vlak over de grens.quote:
Daar hebben we http://www.virtualbox.org/ voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik op een windows machine moet werken
Hey!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook gewoon als een idioot gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whoohoo ja is ook zo![]()
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik 1 keer naar het station gereden (Haarlem) en 1 keer naar Schiphol. Wil wel graag meer ervaring opdoen maar tussen die Spanjaarden? no way... die rijden als idioten
Ga je hier nu ook al Apple propaganda verspreiden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Trap er nog steeds niet inquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef plukkert het volgende:
[..]
Daar hebben we http://www.virtualbox.org/ voor
En gewoon rustig cruisen hé. Berekend met 100 km/h en gemiddeld 1 op 10quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, geen idee waar Warschua precies ligt, en de Bosatlas ligt hier ook niet, maar in ieder geval dus niet vlak over de grens.
Was ook vreemd geweest, wij deden er met de bus maar 12 uur over naar Praag. Dus dan zou 17-18 uur naar Polen wel wat veel zijn.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Trap er nog steeds niet in(maar wilde wel even checken of ik het goed had
)
De bus reed ook niet veel harder hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En gewoon rustig cruisen hé. Berekend met 100 km/h en gemiddeld 1 op 10
Neuh, dit was de eerste en laatste keerquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook al Apple propaganda verspreiden?
Maarja, 55 liter tank, dan moet je wat vaker héquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De bus reed ook niet veel harder hoor.
Maar wel verdomd weinig tussenstops voor iemand die maar 4 uur zonder pauze mag rijden. Althans op de heenweg, op de terugweg sliep ik al voor de grens met Duitsland en werd ik pas wakker bij Akersloot. Na enkele nachten van maar 1 a 1,5 uur en enkele liters bier en wodka kon ik eindelijk in een bus slapen, dat was me nog nooit gelukt.
Beetje love-and-peace sfeertjequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neuh, dit was de eerste en laatste keer![]()
POSITIVITEIT
daar leer je het meest van.. de Zweedse vrouw die met mijn neef is getrouwd, durft niet in Nederland te rijden, ze vind het te druk.. Terwijl ik in Zweden gek werd van het stressloze verkeer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whoohoo ja is ook zo![]()
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik 1 keer naar het station gereden (Haarlem) en 1 keer naar Schiphol. Wil wel graag meer ervaring opdoen maar tussen die Spanjaarden? no way... die rijden als idioten
Je moet wat vaker, maar hij is ook sneller vol.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maarja, 55 liter tank, dan moet je wat vaker hé
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, geen idee waar Warschua precies ligt, en de Bosatlas ligt hier ook niet, maar in ieder geval dus niet vlak over de grens.
Durf ik nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook gewoon als een idioot gaan rijden
Welke opleiding doe je? Waar loop je stage? Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Nee heur, valt wel mee. Ik zit er nu alleen even doorheen
Daar was ik even te lui voor, maar dank voor het linkje.quote:
En dat van een punker, die moet ik even quoten hoor.quote:
Kost me minder moeite dan een grote bosatlas opsnorrenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar was ik even te lui voor, maar dank voor het linkje.
Niets mis met hippie's.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Beetje love-and-peace sfeertje![]()
Maar ik ben dan ook een beetje een hippie
Ik doe Bedrijfskundige Informatie en loop stage in Gouda. Bij een van de grootste ict leveranciers van NL. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een Apple winkel en verbreek ik de dagelijkse sleur graag door eens in de zoveel tijd een goed concert te bezoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Waar loop je stage? Waar woon je?
Kortom vertel eens iets over jezelf!
Behalve dat het langharig werkschuw tuig isquote:
Dat kan niet want dan zet je erbij wat je zoekt. (Blond/Bruin/Rood enneh 1,70 lang ofzo)quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe Bedrijfskundige Informatie en loop stage in Gouda. Bij een van de grootste ict leveranciers van NL. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een Apple winkel en verbreek ik de dagelijkse sleur graag door eens in de zoveel tijd een goed concert te bezoeken.
Ik voel me alsof ik een contactadvertentie schrijf
Oja ook dat....quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef plukkert het volgende:
[..]
Behalve dat het langharig werkschuw tuig is
Al zag ik dat dat langharige in het geval van Yesse iig niet echt op gaat![]()
Nog een Bedrijfskundige Informatica student meldt zichquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe Bedrijfskundige Informatie en loop stage in Gouda. Bij een van de grootste ict leveranciers van NL. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een Apple winkel en verbreek ik de dagelijkse sleur graag door eens in de zoveel tijd een goed concert te bezoeken.
Ik voel me alsof ik een contactadvertentie schrijf
Je bent echt geen Emilequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij ben ik geen hippiemeer een Emile...
Muziek is de beste drugs die je kunt hebben. Als we de vergelijking doortrekken gebruik jij wiet en ik speedquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan zet je erbij wat je zoekt. (Blond/Bruin/Rood enneh 1,70 lang ofzo)
HIPPIESalleen doe ik niet aan de hippie-drugs
Muziek is mijn drug zou dat ook tellen? Oja en ik ben niet vegetarisch..
Volgens mij ben ik geen hippiemeer een Emile...
Cool! Welke hogeschool?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog een Bedrijfskundige Informatica student meldt zich
En het werkschuwe gaat bij mij dan weer niet op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef plukkert het volgende:
[..]
Behalve dat het langharig werkschuw tuig is
Al zag ik dat dat langharige in het geval van Yesse iig niet echt op gaat![]()
Nee, dat zou vreemd zijn, als je puur plantaardig was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Oja en ik ben niet vegetarisch..
Inholland Den Haag en jij?quote:
Hogeshool Rotterdamquote:
ah.. nog een HRO-erquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hogeshool RotterdamNiet echt de beste school maarja ik ben aan het afstuderen dus het is een beetje te laat om daar nog moeilijk over te gaan doen...
en het is goedkoper dan drugsquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek is de beste drugs die je kunt hebben.
Heb ik 4 geleden ook nog over getwijfeld. Elke hogeschool heeft zo'n zijn eigen problemen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hogeshool RotterdamNiet echt de beste school maarja ik ben aan het afstuderen dus het is een beetje te laat om daar nog moeilijk over te gaan doen...
Elke school heeft wel problemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik 4 geleden ook nog over getwijfeld. Elke hogeschool heeft zo'n zijn eigen problemen.
CD's, concerten en festivals zijn niet goedkoop hoor. Ik geef er toch wel verdomd veel aan uit.quote:
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..quote:
1 Festivalletje ben je zo 250 euro verder idd. Maar het is het allemaal wel waard natuurlijk. Anders ga je niet. En cd koop doe ik niet aan. Ik support de bands liever door naar concerten te gaan. Daar krijgen ze een groter aandeel van. Sowieso vind ik dat bands die live goed zijn moeten blijven leven en de cd bandjes dood moetenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
CD's, concerten en festivals zijn niet goedkoop hoor. Ik geef er toch wel verdomd veel aan uit.
partyplugs zijn voor jazzluisteraarsquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..
probeer je jezelf hier nou te verkopen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan zet je erbij wat je zoekt. (Blond/Bruin/Rood enneh 1,70 lang ofzo)
Dat is niet coolquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..
probeer het intranet, is daar niets leuks te vinden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef plukkert het volgende:
Nog een uurEn ik heb het internet al uit
Wat nu?
Yupquote:
250 euro? Da's vrij voordelig voor mijn doen. Lowlands kost me al snel 500 euro (kaartje, eten, drinken, paar cd's kopen, een enkel shirt). Het is het me wel waard, maar goedkoop is het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
1 Festivalletje ben je zo 250 euro verder idd. Maar het is het allemaal wel waard natuurlijk. Anders ga je niet. En cd koop doe ik niet aan. Ik support de bands liever door naar concerten te gaan. Daar krijgen ze een groter aandeel van. Sowieso vind ik dat bands die live goed zijn moeten blijven leven en de cd bandjes dood moeten
Ja best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
probeer het intranet, is daar niets leuks te vinden?
Voor mij ook wel dit jaar maar ik moest een nieuwe tent en ik heb idd 2 t-shirt gekocht maar volgens kun je voor alleen eten drinken en slapen toch wel met 250 euro klaar zijn. Niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
250 euro? Da's vrij voordelig voor mijn doen. Lowlands kost me al snel 500 euro (kaartje, eten, drinken, paar cd's kopen, een enkel shirt). Het is het me wel waard, maar goedkoop is het natuurlijk niet.
En ik koop wel cd's, en veel ook, gewoon omdat ik het leuk vind om te hebben.
Constante piep is leuk wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
partyplugs zijn voor jazzluisteraars
Heb ik 3 kleuren haar?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
probeer je jezelf hier nou te verkopen?
Dat kan ongetwijfeld, ik heb geen idee hoe mijn uitgaven verdeeld zijn over ticket (nou ja, die weet ik vrij nauwkeurig meestal), eten, drinken en merchandise/cd's. Het maakt me ook niet zo veel uit eigenlijk. En als ik de tent en het luchtbed mee reken (die ik heb laten staan voor dit jaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor mij ook wel dit jaar maar ik moest een nieuwe tent en ik heb idd 2 t-shirt gekocht maar volgens kun je voor alleen eten drinken en slapen toch wel met 250 euro klaar zijn. Niet?
ik heb ook maar gelijk goede doppen aangeschaft een paar maanden terug, omdat mijn oren haast naar de klote waren na DefQon.1quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit last van. En ik heb aardig wat harde muziek meegemaakt. Of mijn oren zijn zo slecht dat ik de piep niet meer hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Constante piep is leuk wilde je zeggen?
Welke heb je? Ik weet niet welke ik zal nemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ook maar gelijk goede doppen aangeschaft een paar maanden terug, omdat mijn oren haast naar de klote waren na DefQon.1kost een paar cent, maar nu kan ik overal gaan en staan, zonder de dag erna een piep te hebben
Leuker dan jazz.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Constante piep is leuk wilde je zeggen?
Jawel, ben 2005/2006 op Lowlands geweest en beide keren met 250 wel klaar hoor, misschien ietsje meer, maar niet veel. Moet makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor mij ook wel dit jaar maar ik moest een nieuwe tent en ik heb idd 2 t-shirt gekocht maar volgens kun je voor alleen eten drinken en slapen toch wel met 250 euro klaar zijn. Niet?
Kwestie van smaak maar die piep houdt je 's nachts wakker, de jazz kan je uitzettenquote:
misschien in een gekke bui wat gespeelt met kleurspoelingen? ik heb nog nooit echt een foto van jou gezien...!quote:
Dat had ik ook nodig bij Sensation Whitequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ook maar gelijk goede doppen aangeschaft een paar maanden terug, omdat mijn oren haast naar de klote waren na DefQon.1kost een paar cent, maar nu kan ik overal gaan en staan, zonder de dag erna een piep te hebben
Is dat een verzoekquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb nog nooit echt een foto van jou gezien...!
In m'n fotoboek staan er 5quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien in een gekke bui wat gespeelt met kleurspoelingen? ik heb nog nooit echt een foto van jou gezien...!
Spaanse festivals? Met flamingo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jawel, ben 2005/2006 op Lowlands geweest en beide keren met 250 wel klaar hoor, misschien ietsje meer, maar niet veel. Moet makkelijk kunnen. Dit jaar gaat hem weer niet worden denk ik, paar Spaanse festivals en ik wil eigenlijk weer naar Melt in Duitsland
Ik kijk er regelmatig naar hoor.. Best vermakelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken
Ik krijg het nog druk
Ze zijn gewoon SFWquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk
Moest jij nou niet weg?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk
Nou!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kijk er regelmatig naar hoor.. Best vermakelijk
Als je mij maar onthoudtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moest jij nou niet weg?(of haal ik weer eens iedereen door elkaar zoals altijd
)
Ok ok.. diequote:
jep!quote:
Ik bleef juist tot 5 uurquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moest jij nou niet weg?(of haal ik weer eens iedereen door elkaar zoals altijd
)
en gespiekt...!quote:
De zon heeft Gouda weer verlatenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Duurt langMaar wel lekker in het zonnetje
ik heb Exinore ER Flexcomfort -25dBquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik weet niet welke ik zal nemen
Ik zag hetquote:
Jahoor natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ok ok.. diewas misschien overbodig.. want het was positief bedoeld.. Om die van mij kan je tenminste gewoon lachen
![]()
Natuurlijk wel ! Iedereen heeft leuke foto'squote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bleef juist tot 5 uur
Moet eigenlijk ook nog eens een fotoboek maken, maar heb geen leuke foto's
Dat kloptquote:Ja maar jij ging toch vanavond weg waardoor je op stage extra veel moest posten? (volgens mij heb ik het niet goed )
Een beetje de kantjes er van af lopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens ik ga naar huis. Wellicht tot vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |