Ik denk dat de meesten weer terug zijn van hun pauze en zich nu weer vervelen ofzo.quote:
Ik ga gewoon de hele dag doorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten weer terug zijn van hun pauze en zich nu weer vervelen ofzo.
We ondersteunen je hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
Dit gaat echt te snel voor mijEven eten en voila. Pagina 3...Ik moet zeggen:
Ik broed nog steeds op een gevatte opmerking om me uit deze netelige situatie te redden, maar het zit er niet inquote:
vervelen niet, dit is gewoon pure, scriptie ontwijkend gedrag, terwijl ik nu juist wel aan mijn scriptie werktquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten weer terug zijn van hun pauze en zich nu weer vervelen ofzo.
Ik heb pas over 10 minuten pauze hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Té goed, dit gaat ten koste van ons werkquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En dan te bedenken dat ik tijdens mijn gehele stage alleen thuis op FOK! kon. Jullie hebben het maar goed, beseffen jullie je dat wel?
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Té goed, dit gaat ten koste van ons werk
Dan doe je dat goedquote:
Ach ja, de docent houdt blijkbaar niet zo van presentaties. Er waren ook mensen met hem als stagebegeleider, die hebben ook geen presentatie voor de stage hoeven doen.quote:
weer niet goedquote:
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik broed nog steeds op een gevatte opmerking om me uit deze netelige situatie te redden, maar het zit er niet in
Rustig!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem doet het ook weer, godverdomme ik moet echt eens leren vroeg van bed af te gaan!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |