Zou wel eens leuk zijn voor de veranderingquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
3 uur.. En ik hoop zo dat ze nu wél goed zijn
Ja, goed idee, even een kopje koffie zetten.quote:
quote:"Vooral voor de kantoorgerelateerde banen zoals in de administratieve en juridische sector en in de Human Resources is er een sterk toegenomen vraag naar personeel te zien",
Zeg dan gewoon dat je heel even dacht dat ze een bijbaantje had als irritante telefoonverkoopster die je tijdens etenstijd storen. Daarmee verdient ze veel bij en ondertussen schaamt ze zich toch voor dit afgrijselijke en irritante werk...quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het
M'n inspiratie is een beetje op vandaag
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je heel even dacht dat ze een bijbaantje had als irritante telefoonverkoopster die je tijdens etenstijd storen. Daarmee verdient ze veel bij en ondertussen schaamt ze zich toch voor dit afgrijselijke en irritante werk...
Maar dat het achteraf allemaal toch blijkt mee te vallen
uhm........quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Kun jij m'n POP ook niet schrijven, je hebt zoveel inspiratie
Heb vandaag trouwens al 20.000 toetsaanslagequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Kun jij m'n POP ook niet schrijven, je hebt zoveel inspiratie
Hoe tel je dat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb vandaag trouwens al 20.000 toetsaanslageen de teller staat al weer op 4.000 en counting
65.000quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb vandaag trouwens al 20.000 toetsaanslageen de teller staat al weer op 4.000 en counting
Ik mag helaas niks installeren hier, dus dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #129
http://whatpulse.org//
Nee, volgens mij is die er ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zie het nut er niet echt van in, is er nut?
En lid worden van het fok team!! En natuurlijk van het Zuid-Holland subteam. Hoe dat moet staat in de startpost van dat fok-topic waar ik naar linktequote:
Van gisteren de hele dag en avond en vandaag tot nuquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
vanaf vanochtend? Of heb je het opgespaard??
Als je als fries zijnde in groningen woont, waar moet je dan jezelf bij aansluiten!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
En lid worden van het fok team!! En natuurlijk van het Zuid-Holland subteam. Hoe dat moet staat in de startpost van dat fok-topic waar ik naar linkte
StageSC-teamquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
En lid worden van het fok team!! En natuurlijk van het Zuid-Holland subteam. Hoe dat moet staat in de startpost van dat fok-topic waar ik naar linkte
Heel makkelijk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
StageSC-team
Maar dat vanaf stick moet ik eens uitzoeken
Dat is leuk, er hoeft geen nut te zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
totaal geen enkel nut...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Misschien heeft er hier nog iemand ergens wat USB-sticksquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan het ook vanaf datastick draaien
Gewoon waar je zelf het meest bij voeltquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je als fries zijnde in groningen woont, waar moet je dan jezelf bij aansluiten!
Team Fryslân fansels!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je als fries zijnde in groningen woont, waar moet je dan jezelf bij aansluiten!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
Misschien heeft er hier nog iemand ergens wat USB-sticks
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef plukkert het volgende:
Pff wat gaan jullie hier hard zeg.. moet er niet gewerkt worden ofzo
Ik moet vandaag nog ff 1 dingetje afmaken, maar daar heb ik nog ruim 2 uur voor. En die ga ik volledig gebruikenquote:
En, wat ga je allemaal bekijken? *is benieuwd*quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ondertussen alle bezienswaardigheden van Berlijn gekopieerd en geprint
aaaaah..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Je herrinert me aan iets waar ik niet aan herrinerd wil worden...
quote:
Nou dat moet lukken op deze manier, ik kijk effe een paar uurtjes niet en we zijn van pagina 5 in t ene topic op pagina 3 in het volgendequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]We willen in de top 10 komen van de dag-cijfers
Stage SC domination ofzo
Ik heb thuis nog wel een postbank-usb stick liggen als je wilquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet. En wacht nog steeds op usb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |