Join the clubquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
Behoorlijk, en nu had ik niet door dat we op de volgende pagina zaten
Ben je gekquote:
Leuk he!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Yesse het volgende:
Dat WhatPulse is leuk. Mijn meest gebruikte key: Space, gevolgd door de E en de backspace
Jeej.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
Can i shoot you?
Nee dat zou ik je nooit aandoen maar ben wel jaloers.. Ik moet er nog 2,5
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En, wat ga je allemaal bekijken? *is benieuwd*
Terug van pauze, en ik heb het warm! Grappig hoe mensen uit (grote) andere landen makkelijker denken over lange afstanden afleggen. Een collega van me hier in Barcelona die van oorsprong Argentijns is gaat volgend weekend "even" naar Amsterdam rijden. Een Nederlander verklaart dat voor idioot
Pff, das te veel om hier ffies over te typen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En, wat ga je allemaal bekijken? *is benieuwd*
idd.. dat typen moet je pas doen als WhatPulse draaitquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Pff, das te veel om hier ffies over te typen.
Iig alle populaire dingen
Precies! Alle info staat in dat topic, en als je hulp nodig hebt moet je het daar maar even vragenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. dat typen moet je pas doen als WhatPulse draait
en allemaal aanmelden bij het Fok! team in ieder geval!!!
quote:
Tsja... ik snap het ook niet zo. Net als die Duitsers die hun hand niet omdraaien om 500 km te rijden om een middagje bij familie op bezoek te gaan...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..], dat is pak hem beetje een kilometer of 1500
Ik vind het ook onzin hoor... Dan ben je hele dag bezig..quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tsja... ik snap het ook niet zo. Net als die Duitsers die hun hand niet omdraaien om 500 km te rijden om een middagje bij familie op bezoek te gaan...
Ik 6.25quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik moet er om 6 uur al uit, en jij niet
quote:
Eigenlijk om 9 uur maar ivm de treinen 8.40quote:
quote:
Afgelopen zomer naar Hongarije gereden. Met een beetje goede auto is dat best leuk om een keer te doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Autorijden is toch ook cool man
Wil van de zomer nog even naar Polen rijden, is 17-18 uur cruisen
Zekers. Ik ga waarschijnlijk de states doorrijden in september/oktober. Lijkt me heel coolquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Moet je dan ook nog een heel stuk Polen in? Anders is het toch wel minder dan 17-18 uur? Exlclusief tussenstops natuurlijk, want inclufies stops kun je het zo lang maken als je zelf wil.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo, medestagiaires. Stage
oftewel, aangenaam kennis te maken
Met muziekje aanquote:
Ja, vlak naast Warschauquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog een heel stuk Polen in? Anders is het toch wel minder dan 17-18 uur? Exlclusief tussenstops natuurlijk, want inclufies stops kun je het zo lang maken als je zelf wil.
Alleen al het feit dat ik op een windows machine moet werkenquote:
Wat onwijs leuk! Dat wil ik ook nog eens doen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef plukkert het volgende:
[..]
Zekers. Ik ga waarschijnlijk de states doorrijden in september/oktober. Lijkt me heel cool
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
welkomquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Mag ik mee??quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef plukkert het volgende:
[..]
Zekers. Ik ga waarschijnlijk de states doorrijden in september/oktober. Lijkt me heel cool
Whoohoo ja is ook zoquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |