Zo ben ikquote:
quote:
Dan zit je goed hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee heur, valt wel mee. Ik zit er nu alleen even doorheen
Ok, geen idee waar Warschua precies ligt, en de Bosatlas ligt hier ook niet, maar in ieder geval dus niet vlak over de grens.quote:
Daar hebben we http://www.virtualbox.org/ voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ik op een windows machine moet werken
Hey!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook gewoon als een idioot gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whoohoo ja is ook zo![]()
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik 1 keer naar het station gereden (Haarlem) en 1 keer naar Schiphol. Wil wel graag meer ervaring opdoen maar tussen die Spanjaarden? no way... die rijden als idioten
Ga je hier nu ook al Apple propaganda verspreiden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Trap er nog steeds niet inquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef plukkert het volgende:
[..]
Daar hebben we http://www.virtualbox.org/ voor
En gewoon rustig cruisen hé. Berekend met 100 km/h en gemiddeld 1 op 10quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, geen idee waar Warschua precies ligt, en de Bosatlas ligt hier ook niet, maar in ieder geval dus niet vlak over de grens.
Was ook vreemd geweest, wij deden er met de bus maar 12 uur over naar Praag. Dus dan zou 17-18 uur naar Polen wel wat veel zijn.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Trap er nog steeds niet in(maar wilde wel even checken of ik het goed had
)
De bus reed ook niet veel harder hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En gewoon rustig cruisen hé. Berekend met 100 km/h en gemiddeld 1 op 10
Neuh, dit was de eerste en laatste keerquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook al Apple propaganda verspreiden?
Maarja, 55 liter tank, dan moet je wat vaker héquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De bus reed ook niet veel harder hoor.
Maar wel verdomd weinig tussenstops voor iemand die maar 4 uur zonder pauze mag rijden. Althans op de heenweg, op de terugweg sliep ik al voor de grens met Duitsland en werd ik pas wakker bij Akersloot. Na enkele nachten van maar 1 a 1,5 uur en enkele liters bier en wodka kon ik eindelijk in een bus slapen, dat was me nog nooit gelukt.
Beetje love-and-peace sfeertjequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neuh, dit was de eerste en laatste keer![]()
POSITIVITEIT
daar leer je het meest van.. de Zweedse vrouw die met mijn neef is getrouwd, durft niet in Nederland te rijden, ze vind het te druk.. Terwijl ik in Zweden gek werd van het stressloze verkeer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whoohoo ja is ook zo![]()
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik 1 keer naar het station gereden (Haarlem) en 1 keer naar Schiphol. Wil wel graag meer ervaring opdoen maar tussen die Spanjaarden? no way... die rijden als idioten
Je moet wat vaker, maar hij is ook sneller vol.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maarja, 55 liter tank, dan moet je wat vaker hé
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, geen idee waar Warschua precies ligt, en de Bosatlas ligt hier ook niet, maar in ieder geval dus niet vlak over de grens.
Durf ik nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook gewoon als een idioot gaan rijden
Welke opleiding doe je? Waar loop je stage? Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Nee heur, valt wel mee. Ik zit er nu alleen even doorheen
Daar was ik even te lui voor, maar dank voor het linkje.quote:
En dat van een punker, die moet ik even quoten hoor.quote:
Kost me minder moeite dan een grote bosatlas opsnorrenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar was ik even te lui voor, maar dank voor het linkje.
Niets mis met hippie's.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Beetje love-and-peace sfeertje![]()
Maar ik ben dan ook een beetje een hippie
Ik doe Bedrijfskundige Informatie en loop stage in Gouda. Bij een van de grootste ict leveranciers van NL. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een Apple winkel en verbreek ik de dagelijkse sleur graag door eens in de zoveel tijd een goed concert te bezoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Waar loop je stage? Waar woon je?
Kortom vertel eens iets over jezelf!
Behalve dat het langharig werkschuw tuig isquote:
Dat kan niet want dan zet je erbij wat je zoekt. (Blond/Bruin/Rood enneh 1,70 lang ofzo)quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe Bedrijfskundige Informatie en loop stage in Gouda. Bij een van de grootste ict leveranciers van NL. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een Apple winkel en verbreek ik de dagelijkse sleur graag door eens in de zoveel tijd een goed concert te bezoeken.
Ik voel me alsof ik een contactadvertentie schrijf
Oja ook dat....quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef plukkert het volgende:
[..]
Behalve dat het langharig werkschuw tuig is
Al zag ik dat dat langharige in het geval van Yesse iig niet echt op gaat![]()
Nog een Bedrijfskundige Informatica student meldt zichquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe Bedrijfskundige Informatie en loop stage in Gouda. Bij een van de grootste ict leveranciers van NL. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een Apple winkel en verbreek ik de dagelijkse sleur graag door eens in de zoveel tijd een goed concert te bezoeken.
Ik voel me alsof ik een contactadvertentie schrijf
Je bent echt geen Emilequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij ben ik geen hippiemeer een Emile...
Muziek is de beste drugs die je kunt hebben. Als we de vergelijking doortrekken gebruik jij wiet en ik speedquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan zet je erbij wat je zoekt. (Blond/Bruin/Rood enneh 1,70 lang ofzo)
HIPPIESalleen doe ik niet aan de hippie-drugs
Muziek is mijn drug zou dat ook tellen? Oja en ik ben niet vegetarisch..
Volgens mij ben ik geen hippiemeer een Emile...
Cool! Welke hogeschool?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog een Bedrijfskundige Informatica student meldt zich
En het werkschuwe gaat bij mij dan weer niet op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef plukkert het volgende:
[..]
Behalve dat het langharig werkschuw tuig is
Al zag ik dat dat langharige in het geval van Yesse iig niet echt op gaat![]()
Nee, dat zou vreemd zijn, als je puur plantaardig was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
Oja en ik ben niet vegetarisch..
Inholland Den Haag en jij?quote:
Hogeshool Rotterdamquote:
ah.. nog een HRO-erquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hogeshool RotterdamNiet echt de beste school maarja ik ben aan het afstuderen dus het is een beetje te laat om daar nog moeilijk over te gaan doen...
en het is goedkoper dan drugsquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek is de beste drugs die je kunt hebben.
Heb ik 4 geleden ook nog over getwijfeld. Elke hogeschool heeft zo'n zijn eigen problemen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hogeshool RotterdamNiet echt de beste school maarja ik ben aan het afstuderen dus het is een beetje te laat om daar nog moeilijk over te gaan doen...
Elke school heeft wel problemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik 4 geleden ook nog over getwijfeld. Elke hogeschool heeft zo'n zijn eigen problemen.
CD's, concerten en festivals zijn niet goedkoop hoor. Ik geef er toch wel verdomd veel aan uit.quote:
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..quote:
1 Festivalletje ben je zo 250 euro verder idd. Maar het is het allemaal wel waard natuurlijk. Anders ga je niet. En cd koop doe ik niet aan. Ik support de bands liever door naar concerten te gaan. Daar krijgen ze een groter aandeel van. Sowieso vind ik dat bands die live goed zijn moeten blijven leven en de cd bandjes dood moetenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
CD's, concerten en festivals zijn niet goedkoop hoor. Ik geef er toch wel verdomd veel aan uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |