Ik heb niets gezegd over jou! Alleen wat over friesland! Jij bent tof!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Als je betaald ga ik zo mee hoor
Maar ja, ben toch maar een stomme Fries![]()
Wat dat betreft zouden wij prima op vakantie kunnen denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook nog een lastige
Als het maar met het vliegtuig, lekker weer, en geen standaard strand/uitgaan-vakantie is vind ik het prima
Moet er wel bij zeggen dat ik bijna 3 jaar niet ben geweest hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, je neemt het er wel even van
Ik moet daar eerst dronken voor zijn om dat te vertellen...!quote:
Hihi dat kan ik fietsen van mijn ouderlijk huisquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oh wacht ik vergeet nog wat.. in juli/augustus nog weekje naar Zandvoort
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden wij prima op vakantie kunnen denk ik
Als je het over een standaard strand/uitgaan-vakantie hebtquote:6 t/m 13 juni Alanya Turkije
Staat hoog op m'n lijstje iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Leinonlein het volgende:
@Piles -> Barcelona. Zon, strand, cultuur&historie, party, mooie natuur, veel kunst (als je daarvan houdt?)...
Al deed je het elk jaar zo, mijn zegen heb je hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik bijna 3 jaar niet ben geweest hoor
Als je Friesland haat, dan haat je mij ook een klein beetjequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over jou! Alleen wat over friesland! Jij bent tof!
Zou ik alleen wil weten welk bedrijf zoveel stagevergoeding geeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al deed je het elk jaar zo, mijn zegen heb je hoor![]()
Je weet niet wat ze er nog bij schnabbeltquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik alleen wil weten welk bedrijf zoveel stagevergoeding geeft
Ik moet er 2.5 uren voor rijdenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi dat kan ik fietsen van mijn ouderlijk huis![]()
* Dean schuift krat bier naar Kuno...quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet daar eerst dronken voor zijn om dat te vertellen...!
Het is niet helemaal mijn ding, zo’n feest/drink en lig op het strand vakantie, maar ik moet zeggen toen ik in Blanes was, het aardig naar mijn zin had.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Als je het over een standaard strand/uitgaan-vakantie hebt
Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest hoor, na m'n eindexamen. Was toch wel leuk
Zeker de Turken daar, en de omgeving is
Ik reageer nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze er nog bij schnabbelt
Haha, ja dat is dit zeker. Maar daar gaat ook niet mijn 1e keus naar uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Als je het over een standaard strand/uitgaan-vakantie hebt
Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest hoor, na m'n eindexamen. Was toch wel leuk
Zeker de Turken daar, en de omgeving is
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al deed je het elk jaar zo, mijn zegen heb je hoor![]()
Daarbij moet ik wel vermelden dat de reis naar Nijmegen niks kost, het weekendje Berlijn ook niet en het weekje Zandvoort qua verblijf ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik alleen wil weten welk bedrijf zoveel stagevergoeding geeft
Ik werk er nog 3 uren per week naast, das niet echt veelquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze er nog bij schnabbelt
Whehehe, doelde gewoon op een bijbaantje hoor, sick fuckquote:
Nee neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |