Ja dat bedoel dus...!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:10 schreef nicomart het volgende:
friesland uitgegraven.. gewoon afsteken en weg laten drijven
Ik kon me ook bij de douches inspectie voegen maar denk dat jullie dat niet willen...!quote:
VIP lijkt me primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik kon me ook bij de douches inspectie voegen maar denk dat jullie dat niet willen...!
Daar ging ik dus ook van uit!quote:
Ik had het ook wel in het engels willen neerzetten hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
TT: Word = wordt![]()
Aaah ik kom er net achter dat ik een extra vrije dag heb met pinksteren! Ik ga dus even fijn vakantie houden.
Ik twijfel tussen:
- Lissabon
- Madid
- Valencia
- Sevilla
Iemand tips?
![]()
Kuno
Doe maar luxequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:34 schreef nicomart het volgende:
Zo.. tosti's zitten in het tostiijzer.. nog ff geduld dus
Dijk om friesland en volpompen met water!quote:
Stockholmquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik had het ook wel in het engels willen neerzetten hoor![]()
Stockholm anders?
Lein!
hoe hoog? Dan weet ik hoeveel meter de dijk moet worden!quote:
Volgende weer even heen, en ik ga 30 april waarschijnlijk naar uppsala, groot studenten feest daar dan, einde van de winter en begin van de zomer vieren!quote:
ik denk dat ik genoeg mensen kan vinden die me willen helpenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ga je dat helemaal alleen doen Kuno?
Wil je echt cool zijn, dan doe je het in het Zweedsquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik had het ook wel in het engels willen neerzetten hoor![]()
Stockholm anders?
Lein!
Kijk, jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
En lekker het broodje in de soep dippen
He, maar zweeds behoort tot de domme talen (voor mij danquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wil je echt cool zijn, dan doe je het in het Zweeds![]()
Stockholm ligt wat uit de route en zo koud, maar ik wil je nog bezoeken! Eens zien of dat mogelijk is... KunoSERVUS! (had laatst jouw grappig verhaal over meneer Servus verteld tegen een Duitse collega en ze vond het kostelijk
)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe hoog? Dan weet ik hoeveel meter de dijk moet worden!
Vanwaar ineens die Friesland haat weer dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat ik genoeg mensen kan vinden die me willen helpen
Stageverslagen zijn dan ook niet echt aantrekkelijk om mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch weer voorbij. En nu heb ik geen zin meer
Té herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch weer voorbij. En nu heb ik geen zin meer
Zo, inderdaad. Ben nog op zoek naar een zomervakantie, maar het probleem is dat ik niet alleen wil, en er niet veel mensen met mij mee kunnen/willenquote:
quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn reisschema:
16 april dagje Nijmegen (jaja, een hele trip)
24 t/m 27 april Berlijn
6 t/m 13 juni Alanya Turkije
En waarschijnlijk in september nog keer naar de zon, waarschijnlijk ook Turkije
November/december weekendje Londen
Ik heb er zin in
Tja dat is lastig! Waar wil je heen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, inderdaad. Ben nog op zoek naar een zomervakantie, maar het probleem is dat ik niet alleen wil, en er niet veel mensen met mij mee kunnen/willen
Ook nog een lastigequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja dat is lastig! Waar wil je heen dan?
Haat komt altijd met vlagen... Soms is het er niet, andere dagen is het groot, ik kan er niets aan doen, Anti-friesland haat pillen kan ik hier niet makkelijk kopen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die Friesland haat weer dan?
Omdat je een nieuw topic moest openen?
Dat zegt iedereenquote:
Een Zeeuw en een Fries: boeren op vakantiequote:Maar ja, ben toch maar een stomme Fries![]()
Ga deze zomer denk naar Stockholm of Göteborg... maar ik vraag me af.. of ik dat dan overleefquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgende weer even heen, en ik ga 30 april waarschijnlijk naar uppsala, groot studenten feest daar dan, einde van de winter en begin van de zomer vieren!
Ja... nou... he...! Nederlands is gewoon niet mijn goedste vak....!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iemand even een t toevoegen in de topictitel?
En dan zeggen ze wel eens dat Friezen geen Nederlands spreken en schrijven, maar Kuno kan er ook weinig van.
Dat is grappig als je Duits bentquote:
Ik heb niets gezegd over jou! Alleen wat over friesland! Jij bent tof!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Als je betaald ga ik zo mee hoor
Maar ja, ben toch maar een stomme Fries![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |