quote:Op maandag 7 april 2008 13:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Suarez en Huntelaar samen gaan spelen als ze vandaag worden heeft Huntelaar er gewoon 45 volgend jaar.
Ik zie toch ook graag wat eigen jeugd terug. Ajax eigen zeg maar. De beurs hoeft van mij niet zo vaak open als dit seizoen. één of twee toppers (Sulejmani) en verder de jeugd erbij.quote:Op maandag 7 april 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik hoop het.
Maar Sulejmani en Pranjic + de Zeeuw zouden goede aankopen zijn.
Kapitaal moet op het veld staan!
De mooiste club van allemaalquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
we komen iig dichter in de buurtquote:Op maandag 7 april 2008 13:25 schreef Zwansen het volgende:
Hopen dat Huntelaar blijft volgend jaar. Met hem worden jullie toch nooit kampioen.
die Luque komt me ook mn strot uit. Doet geen zak op de trainingen en loopt alleen zn zakken te vullen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Verdrievoudig Huntelaar zijn salaris, pleur Luque eruit en koop voor familie Huntelaar een fucking villa dichtbij Amsterdam ofzo.
Alles om die gozer hier te houden
Hij wordt ook niet echt vaak opgesteld he. Nou zal het een vast met het ander te maken hebben, maar de laatste maanden krijgt hij nauwelijks een kans. Het lijkt me het beste voor iedereen als Luque ook vertrekt.quote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef toma het volgende:
[..]
die Luque komt me ook mn strot uit. Doet geen zak op de trainingen en loopt alleen zn zakken te vullen.
Die gast moet zich bewijzen op de trainingen. Wat ik hoor in interviews met Koster is dat hij het Koster niet moeilijk genoeg maakt om hem bij de selectie toe te voegen. GEBREK AAN INZET!quote:Op maandag 7 april 2008 13:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet echt vaak opgesteld he. Nou zal het een vast met het ander te maken hebben, maar de laatste maanden krijgt hij nauwelijks een kans. Het lijkt me het beste voor iedereen als Luque ook vertrekt.
En alle Ajacieden (en redelijk wat andere voetbalfans die PSV niet voor de 4e keer op rij kampioen willen zien worden) zitten dan te hopen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:28 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoop dat Twente gewoon zondag wint, wij worden geen kampioen meer maar het is wel leuk om die PSV'ers extra spanning te geven
Als hij niets uitvreet op de trainingen....quote:Op maandag 7 april 2008 13:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet echt vaak opgesteld he. Nou zal het een vast met het ander te maken hebben, maar de laatste maanden krijgt hij nauwelijks een kans. Het lijkt me het beste voor iedereen als Luque ook vertrekt.
Daarom lijkt het mij ook een wisselwerkingquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als hij niets uitvreet op de trainingen....
Beetje kip - ei verhaal denk ik.quote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als hij niets uitvreet op de trainingen....
Jup, en daar zit die gast al jaren in. Jammer, maar als het niet lukt is het gewoon geldverneuking.quote:Op maandag 7 april 2008 13:58 schreef Rumille het volgende:
Vicieuze cirkel noemt men dat toch?
quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Verdrievoudig Huntelaar zijn salaris, pleur Luque eruit en koop voor familie Huntelaar een fucking villa dichtbij Amsterdam ofzo.
Alles om die gozer hier te houden
dit had men van te voren kunnen bedenken, grote miskoop dus.quote:Op maandag 7 april 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jup, en daar zit die gast al jaren in. Jammer, maar als het niet lukt is het gewoon geldverneuking.
Geef het dan aan mij, ik zou iig inzet tonen, dat ik het niet kan is een tweede
die gast van WillemII heeft vroeger bij mij in de klas gezetenquote:Vitesse polst jeugdige Ajax-speler
Vitesse is in gesprek met de zaakwaarnemers van de jonge Ajacied Frank Olijve (Ajax A1) over de voorwaarden voor een overstap van Amsterdam naar Arnhem. Technisch directeur Marc van Hintum had vrijdagmiddag een gesprek met Olijve's zaakwaarnemer, meldt de Gelderlander.
Olijve
Van Hintum bevestigt het gesprek, maar wil niet spreken van concrete belangstelling. "Ik heb de hele week met heel veel zaakwaarnemers gesproken over voorwaarden en transferbedragen, beslissingen zijn er nog niet genomen."
En ik maar lachen om Newcaste unitedquote:Op maandag 7 april 2008 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Die Luque lacht zich de ballen uit de broek man, 2,2 miljoen vangen met niets doen, toffe club dat Ajax!
Als het hem echt uitsluitend daar om ging had 'ie beter bij Newcastle kunnen blijven.quote:Op maandag 7 april 2008 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Die Luque lacht zich de ballen uit de broek man, 2,2 miljoen vangen met niets doen, toffe club dat Ajax!
quote:Martin van Geel
2005 - 2006
Aankopen
-Rosenberg
-Huntelaar
-Lindenbergh
-Manucharyan
-Juanfran
Verkopen
-Anastasiou
-Escude
-van der Vaart
-Nigel de Jong
-de Ridder
-Obodai
-Vonk
-Lindgren
-O'Brien
-Soetaers
-Sonck
Overigen:
Ontslag Danny Blind. Komst ten Cate.
2006 - 2007
Aankopen
-Davids
-Stam
-Perez
-Leonardo
-Ogararu
-Gabri
-Roger
Verkopen
-Juanfran
-Charisteas
-Rosales
-Lobont
-Maxwell
-Boukhari
-Trabelsi
-Pienaar
-Boakye
-Grygera
Overigen:
-
2007 - 2008
Aankopen
-Kennedy
-Colin
-Delorge
-Heijblok
-Kuffour
-Lindgren
-Luque
-Rommedahl
-Silva
-Suarez
-Urzaiz
-Perez
Verkopen
-Babel
-de Mul
-Maduro
-Roger
-Sneijder
-Stam
-Lindenbergh
-Perez
Overigen:
Ten Cate vertrekt naar Chelsea en Koster wordt interim trainer.
Begint toch niet de nieuwe trend van Ajax te worden om tegen Heracles in andere shirts te spelen? Vorig jaar was het nog Florius, volgende week DANCE4LIFE, What's next?quote:Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef Houniet het volgende:
Tegen Heracles met DANCE4LIFE op het shirt.
Dat is een idee van ABN AMROquote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Begint toch niet de nieuwe trend van Ajax te worden om tegen Heracles in andere shirts te spelen? Vorig jaar was het nog Florius, volgende week DANCE4LIFE, What's next?
De goeie aankopen zijn dan allemaal bekende en dure spelers als Huntelaar, Suarez, Davids, Stam, Perez en Silva. Een TD met een beetje connecties kan ook jonge talentjes kopen voor een appel en een ei die hetzelfde brengen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Ruiseart het volgende:
Hij heeft enkele goede en zeer goede aankopen gedaan, staan alleen zoveel mislukkingen tegenover. En de goede aankopen staan niet in verhouding tot het aantal topspelers dat hij verkocht heeft.
Wat ook opvalt is dat de goede spelers die hij gehaald heeft allemaal voor veel poen gehaald zijn terwijl hij ze een jaartje eerder vaak voor een appel en een ei had kunnen krijgen.
mijn gevoel zegt dat PSV zondag tegen Twente de boot in gaat. Ze de week erop gelijkspelen tegen Vitesse en wij niet winnen van Heracles.quote:Op maandag 7 april 2008 15:38 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat PSV komende zondag gaat verliezen van Twente.
En in de laatste wedstrijd word Ajax onverwachts kampioen omdat PSV gelijk speelt.
Net zo onverwachts dat PSV vorig jaar kampioen werd, worden wij dat dit jaar.
DANCE4LIFE? Damn, zo'n shirtje moest ik eigenlijk moeten kunnen krijgen voor op m'n werkquote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Begint toch niet de nieuwe trend van Ajax te worden om tegen Heracles in andere shirts te spelen? Vorig jaar was het nog Florius, volgende week DANCE4LIFE, What's next?
Tjah dat is allemaal achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld koop je een talent die het niet waar maakt. Suaréz en Huntelaar hadden ook verkeerd kunnen gaan voor zoveel geld maar nu verkoop je ze voor het driedubbelequote:Op maandag 7 april 2008 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
Neem nou bijv. Lucas van Liverpool. Die stond in de belangstelling van Ajax, maar van Geel vond dat het prijskaartje te hoog was voor een speler die nog niet zo veel had laten zien. Nu hij bij Liverpool rondloopt is ie inmiddels 5 keer zoveel waard.
Waar het om gaat is dat er te weinig onbekende talenten worden gekocht. Als je geen risico wil nemen kun je beter geen TD worden. Sulejmani had ie een tijdje terug ook voor 7 ton kunnen kopen ipv 10 miljoen nu. Dat is gewoon een tekortkoming van v. Geel.quote:Op maandag 7 april 2008 15:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tjah dat is allemaal achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld koop je een talent die het niet waar maakt. Suaréz en Huntelaar hadden ook verkeerd kunnen gaan voor zoveel geld maar nu verkoop je ze voor het driedubbele
Twente speelde erg slecht tegen Excelsior, nee, die zie ik niet winnen van PSV.quote:Op maandag 7 april 2008 15:38 schreef patrickt37 het volgende:
En in de laatste wedstrijd word Ajax onverwachts kampioen omdat PSV gelijk speelt.
Precies, en 7 ton is 1 maand rente met al het geld wat wij op de bank hebben staanquote:Op maandag 7 april 2008 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er te weinig onbekende talenten worden gekocht. Als je geen risico wil nemen kun je beter geen TD worden. Sulejmani had ie een tijdje terug ook voor 7 ton kunnen kopen ipv 10 miljoen nu. Dat is gewoon een tekortkoming van v. Geel.
Wat een kut gevoelquote:Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef toma het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt dat PSV zondag tegen Twente de boot in gaat. Ze de week erop gelijkspelen tegen Vitesse en wij niet winnen van Heracles.
Het enige voordeel aan de playoffs is dat Huntelaar een grotere kans maakt om de goudenschoen te winnen.quote:Op maandag 7 april 2008 16:05 schreef Nashje het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we die super leuke PO's mogen spelen.
Vind het ook niet zo heel erg eigenlijk. PO's zorgen voor nog meer plezier en ja ehh ze zijn gewoon kei vet!
ik zou t aan de ene kant niet erg vinden. Dan is de kans dat je volgend seizoen weer keihard teleurgesteld wordt in de voorronde-CL niet aanwezigquote:Op maandag 7 april 2008 16:07 schreef jna het volgende:
Ik heb het gevoel dat we de PO's niet winnen dit jaar.
Met het eigen vermogen van toen 40/50 miljoen is een risicovolle investering iets van 10 tot 20 miljoen, niet 7 ton. Jullie hebben groot gelijk als je klaagt over het feit dat er alleen maar geruchten over bekende talenten in de wereld komen, terwijl de onbekende(n) achteraf in de belangstelling bleken te staan maar dat men het niet aandurfde.quote:Op maandag 7 april 2008 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er te weinig onbekende talenten worden gekocht. Als je geen risico wil nemen kun je beter geen TD worden. Sulejmani had ie een tijdje terug ook voor 7 ton kunnen kopen ipv 10 miljoen nu. Dat is gewoon een tekortkoming van v. Geel.
echt wel, Ajax lijkt weer in hun gebruikelijke eindejaars vorm te zijn, zoals ze altijd een begin-van-het-jaar supervorm hebben, alleen de 20 wedstrijden daartussen laten ze het liggen.quote:Op maandag 7 april 2008 16:07 schreef jna het volgende:
Ik heb het gevoel dat we de PO's niet winnen dit jaar.
Precies. Het enige onbekende talent dat er gekocht is in 3 jaar is Manucharyan. Heeft zich nog niet helemaal bewezen maar dat is niet erg. Ik heb liever 10 Manucharyan's dan 1 Luque.quote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met het eigen vermogen van toen 40/50 miljoen is een risicovolle investering iets van 10 tot 20 miljoen, niet 7 ton. Jullie hebben groot gelijk als je klaagt over het feit dat er alleen maar geruchten over bekende talenten in de wereld komen, terwijl de onbekende(n) achteraf in de belangstelling bleken te staan maar dat men het niet aandurfde.
Waar zijn de tijden dat men klaagde over een aankoop als Maxwell of Trabelsi, terwijl het gewoon weer uitstekend gezien was door de TS.
Een misser kun je altijd hebben, maar goed, shit happens.
Dat zeker, en toch heb ik verrekte veel vertrouwen in Van Basten.quote:Op maandag 7 april 2008 16:09 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou t aan de ene kant niet erg vinden. Dan is de kans dat je volgend seizoen weer keihard teleurgesteld wordt in de voorronde-CL niet aanwezig
Eerst nationaal maar eens een prijs winnen dan ben ik al tevredenquote:Op maandag 7 april 2008 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeker, en toch heb ik verrekte veel vertrouwen in Van Basten.
Maar ik vind het niet erg als we heel Europa laten voorbereiden op de storm van Ajax. Eerst gewoon de UEFA Cup pakken, jaar daarna de CL. Moet er in kunnen zitten. Anders is het gewoon kei hard falen van Marco. Maar da's logisch.
op hoeveel dagen staat de Manucharyan Fitheids meter?quote:Op maandag 7 april 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Het enige onbekende talent dat er gekocht is in 3 jaar is Manucharyan. Heeft zich nog niet helemaal bewezen maar dat is niet erg. Ik heb liever 10 Manucharyan's dan 1 Luque.
Ik niet, want dan moeten we de medische staf ook nog uitbreiden. Zie je het al voor je.quote:Op maandag 7 april 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb liever 10 Manucharyan's dan 1 Luque.
Dat is een risico wat je neemt bij een speler he. Maar Manu is goed bezig bij Jong Ajaxquote:Op maandag 7 april 2008 16:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
op hoeveel dagen staat de Manucharyan Fitheids meter?
Maar je hebt gelijk, Luque is wel kapitaalvernietiging.
Denk je dat ze dat niet doenquote:Op maandag 7 april 2008 16:35 schreef Ordinair het volgende:
Kan die transfer van Heitinga nog afgeblazen worden?
Ze hadden hem contract voor het leven moeten aanbieden! En dat moeten ze ook doen bij Huntelaar..
De playoffs tellen niet mee.quote:Op maandag 7 april 2008 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Het enige voordeel aan de playoffs is dat Huntelaar een grotere kans maakt om de goudenschoen te winnen.
De mogelijke samenwerking met Arsenal en een beslissing over van Geel die deze week genomen zal worden werd aangestipt door Derksen. Verder weinig bijzonders.quote:Op maandag 7 april 2008 17:14 schreef S-Two het volgende:
Ik heb geen zin om de vorige topics terug te lezen, maar ik hoorde iets over groot nieuws over de toekomst van Ajax bij Voetbal Insite? Ik zie echter op de site van vi (of een andere site) niets bijzonders.. Iemand?
Heerenveen heeft al jaren het beste scoutingsapparaat. Dat blijkt keer op keer weer.quote:Op maandag 7 april 2008 16:27 schreef toma het volgende:
Soms ben ik wel eens jaloers op een club als Heerenveen waar altijd wel weer een talentje klaar staat. Neem nou de afgelopen jaren: Samaras, Nillson, Huntelaar, Alves, Sulejmani, Bradley. Stuk voor stuk goed gescout en voor relatief weinig geld binnengehaald. Waarom kan Ajax alleen goede spelers kopen als ze al een paar jaar hebben gespeeld bij een sub-topper zoals Suarez, Huntelaar, Silva zelfs Lindgren. Je moet er vroeg bij zijn en dan risico's nemen.
Daar was ie weerquote:Op maandag 7 april 2008 15:38 schreef patrickt37 het volgende:
Dat is natuurlijk ook gewoon onzin wat je zegt. Als hij bij Ajax bleef was ie niet zo goed geweest. En Perez had ruzie met Ten Cate, kan je weinig aan doen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:28 schreef toma het volgende:
Ander voorbeeld: in 2005-2006 laat je Lindgren een jaar rondlopen bij Groningen. Twee jaar later koop je hem voor een claussule in zn contract weer terug. Waarom? Zelfde geldt voor Perez.
puur wanbeleid. Wat zou het een opluchting zijn als van Geel eens oprot.
Zoals al vaker aangegeven. Bij andere clubs kunnen ze zich vaak beter ontwikkelen dan bij Ajax in het tweede.quote:Op maandag 7 april 2008 16:27 schreef toma het volgende:
Soms ben ik wel eens jaloers op een club als Heerenveen waar altijd wel weer een talentje klaar staat. Neem nou de afgelopen jaren: Samaras, Nillson, Huntelaar, Alves, Sulejmani, Bradley. Stuk voor stuk goed gescout en voor relatief weinig geld binnengehaald. Waarom kan Ajax alleen goede spelers kopen als ze al een paar jaar hebben gespeeld bij een sub-topper zoals Suarez, Huntelaar, Silva zelfs Lindgren. Je moet er vroeg bij zijn en dan risico's nemen.
Ja, ze scouten goed, maar toch is spelen voor Heerenveen wel wat anders dan spelen voor Ajax. Vooral als spelers uit het buitenland komen. Zo'n Sulejmani zou best mislukt kunnen zijn bij Ajax als wij hem op hetzelfde moment hadden aangetrokken als Heerenveen deed.quote:Op maandag 7 april 2008 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heerenveen heeft al jaren het beste scoutingsapparaat. Dat blijkt keer op keer weer.
Maar dat krijg je als je met een beperkt budget moet werken. Bij Ajax is genoeg geld, krijg een beetje het idee dat bepaalde spelers daardoor over het hoofd worden gezien.
In het geval van een aantal van die spelers ben ik het wel met je eens, maar het feit dat Sulejmani zelfs de aandacht van de scouts van Ajax heeft weten te wekken, zegt op zich wel genoeg over zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij er wel vrij snel had gestaan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ze scouten goed, maar toch is spelen voor Heerenveen wel wat anders dan spelen voor Ajax. Vooral als spelers uit het buitenland komen. Zo'n Sulejmani zou best mislukt kunnen zijn bij Ajax als wij hem op hetzelfde moment hadden aangetrokken als Heerenveen deed.
Maar we hebben natuurlijk meer linksbuitens dan Heerenveenquote:Op maandag 7 april 2008 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In het geval van een aantal van die spelers ben ik het wel met je eens, maar het feit dat Sulejmani zelfs de aandacht van de scouts van Ajax heeft weten te wekken, zegt op zich wel genoeg over zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij er wel vrij snel had gestaan.
Toen er sprake van was dat ie naar Ajax zou gaan (2006?), hadden we Suarez, Leonardo en Perez nog niet.quote:Op maandag 7 april 2008 18:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar we hebben natuurlijk meer linksbuitens dan Heerenveen
Ik dacht dat ie vorig jaar in beeld wasquote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen er sprake van was dat ie naar Ajax zou gaan (2006?), hadden we Suarez, Leonardo en Perez nog niet.
Maar als je een speler verkoopt en 2 jaar later terugkoopt. Dan doe je iets goed mis. Maakt niet uit wat er gebeurd.quote:Op maandag 7 april 2008 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon onzin wat je zegt. Als hij bij Ajax bleef was ie niet zo goed geweest. En Perez had ruzie met Ten Cate, kan je weinig aan doen.
Behalve dat, ik bedenk mij net opeens dat ie toen net 16 was.quote:Op maandag 7 april 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vorig jaar in beeld was
En ook al zou die 2 jaar geleden gehaald zijn, dan weet je nog niet of hij nu zo goed zou zijn aangezien hij veel minder zou spelen. We hadden Babel (iedereen wil toch eerst eigen jeugd?) en Rosenberg voor linksbuiten.
Vind ik niet. Er stond een terugkeerclausule in waardoor je hem makkelijk terug kon halen. Vind het prima gedaan zo.quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat van Lindgren was gewoon wanbeleid, hoe je het ook went of keert.
Had hem dan verhuurd voor een seizoen. Of 2 zelfs. Dat doen ze vaak genoeg.
Dit was gewoon een inschattingsfout in zijn potentie en kwaliteiten.
precies. En 2 miljoen is een hoop geld. Daar had je zo 3 Sulejmanis voor kunnen kopen een jaar geledenquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terugkeerclausule?
Volgens mij had hij een clausule afgedwongen dat ie voor een gelimiteerd bedrag weg mocht als een "grote" club zou komen.
Dat lijkt mij ook niet echt logisch.quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
precies. En 2 miljoen is een hoop geld. Daar had je zo 3 Sulejmanis voor kunnen kopen een jaar geleden
Ik dacht gelezen te hebben een clausule naar Ajaxquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terugkeerclausule?
Volgens mij had hij een clausule afgedwongen dat ie voor een gelimiteerd bedrag weg mocht als een "grote" club zou komen.
Altijd zo geweldig voor de kleintjes dat soort ontmoetingen, lees dat soort verslagjes altijd met veel plezier. Voor de spelers is zoiets een kleine moeite maar voor de kinderen een dag die ze nooit meer zullen vergeten.quote:
quote:Ajax C2 kampioen!
Amsterdam, 06 apr 2008
Ajax C2 heeft het kampioenschap in stijl veroverd. De ploeg van trainer Bryan Roy stelde de titel veilig met een ruime zege op OSV. De C2 won zondagmorgen met 9-0 van de ploeg uit Amsterdam-Noord.
De negen treffers bleken ruimschoots genoeg om de felicitaties en bloemen van Ajax’ hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink in ontvangst te mogen nemen. Trainer Bryan Roy toonde zich, begrijpelijkerwijs, tevreden met het mooie resultaat.
,,Het ging vandaag makkelijker dan verwacht’’, keek de jeugdtrainer terug.
,Ook omdat we vandaag echt goed hebben gespeeld. Ik heb geweldige combinaties gezien. De jongens waren er vooraf ook echt op gebrand om te winnen. We hebben daarom vandaag ook vooral als team een prima prestatie geleverd.’’
Ondanks de sterke teamprestatie lichtte Roy er toch twee spelers uit. De twee uitblinkers verdienen een eervolle vermelding. Aanvoerder Abdelmak El Hasnaoui behoort al het hele seizoen tot de uitblinkers in de C2. ,,Ook Davey de Witte behoort al weken tot de betere spelers in de ploeg. Hij speelde ook een goede eerste seizoenshelft.’’
De mannen van Roy spelen nog twee wedstrijden. Het verschil met naaste belager Koninklijke HFC uit Haarlem is opgelopen tot 9 punten. De C2 is de derde kampioensploeg in de jeugdopleiding van Ajax. Vorige week namen de spelers en trainers van de D3 en C1 de kampioensbloemen al in ontvangst.
Werkelijk prachtig om te zien dat spelers naast het voetbal ook nog tijd vrijmaken voor de fans. En al helemaal voor gehandicapten. Dit getuigd van grote respectquote:
deViezerik (9 minutes ago) Show Hidequote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tifo voor John!
Nog even voor degenen die het gemist hebben.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
deViezerik (9 minutes ago) Show Hide
Is dat Jaap stam, op dat spandoek?
quote:
quote:jullie kunnen tegen heracles dan gelijk ook 1tje voor huntelaar maken ,die vertrekt ook haast zeker en heeft meer gedaan voor ajax de laatste jaren, dan sjonnie met zijn blunders achterin
quote:
Moet je daar dan weer?quote:
quote:
Ging weer nergens over inderdaadquote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef devv05 het volgende:
Die kneus op 410 weer gisterenBegint echt trieste vormen aan te nemen nu, denk niet dat ik er volgend seizoen nog te zien ben.
Gelukkig ditmaal wel met de auto ik, maargoed een gekke rotterdammer gaat rijden dus ik ben benieuwd of ik heel aankomquote:Op maandag 7 april 2008 22:19 schreef Noshiba het volgende:
Zondag naar groningen!
Klopt het nou dat 410 gewoon op Noord blijft?quote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef devv05 het volgende:
Die kneus op 410 weer gisterenBegint echt trieste vormen aan te nemen nu, denk niet dat ik er volgend seizoen nog te zien ben.
mwah, ga je volgend seizoen toch naar 424/425?quote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef devv05 het volgende:
Als het goed is niet.. hoe kom je erbij?quote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt het nou dat 410 gewoon op Noord blijft?
Gehoord via iemand die al lang genoeg op Zuid staat van stewards op Zuidquote:Op maandag 7 april 2008 22:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als het goed is niet.. hoe kom je erbij?
Vast niet. Nog een seizoen Standard en dan regelrecht naar de top.quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:
Zometeen Steven Defour op Belgie Eén. Misschien zegt 'ie nog wel iets over Ajax..
Lijkt me niet. Iedereen heeft een brief gehad toch?quote:Op maandag 7 april 2008 22:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gehoord via iemand die al lang genoeg op Zuid staat van stewards op Zuid
Lijkt me sterk, niks over gehoord tenminste. Maar nog ff zien wat ik volgend seizoen doe, moet vanaf dan ook zelf voetballen op zondag dus wordt sowieso lastigquote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt het nou dat 410 gewoon op Noord blijft?
kut gemistquote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:
Zometeen Steven Defour op Belgie Eén. Misschien zegt 'ie nog wel iets over Ajax..
Die clausule stond in Lindgrens contract. We moesten wel, toentertijd was Groningen nog niet de subtopper die het nu lijkt te worden. Nijland was al sinds de zomer bezig met het openbreken van het contract en het eruit halen van die clausule. Echter Lindgren en zaakwaarnemer Lerby hadden geen haast en terecht natuurlijk gezien de wijze waarop Rasmus stond te ballen. 2,5 miljoen was voor de periode waarin het contract getekend werd heel veel, nu was het een schijntje.quote:Op maandag 7 april 2008 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er stond een terugkeerclausule in waardoor je hem makkelijk terug kon halen. Vind het prima gedaan zo.
Yup, zelfde soort van clausule als met de Boer toendertijd.quote:Op maandag 7 april 2008 23:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die clausule stond in Lindgrens contract. We moesten wel, toentertijd was Groningen nog niet de subtopper die het nu lijkt te worden. Nijland was al sinds de zomer bezig met het openbreken van het contract en het eruit halen van die clausule. Echter Lindgren en zaakwaarnemer Lerby hadden geen haast en terecht natuurlijk gezien de wijze waarop Rasmus stond te ballen. 2,5 miljoen was voor de periode waarin het contract getekend werd heel veel, nu was het een schijntje.
edit: het was overigens een clausule die alleen voor Ajax zou gelden.
Huntelaar verdient er ook absoluut een jaquote:Op maandag 7 april 2008 20:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor Huntelaar zou het ook leuk zijn inderdaad. Groot 100 spandoek. Ik heb nog wel een laken liggen
Prima gedaan dus van Ajax.quote:Op maandag 7 april 2008 23:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die clausule stond in Lindgrens contract. We moesten wel, toentertijd was Groningen nog niet de subtopper die het nu lijkt te worden. Nijland was al sinds de zomer bezig met het openbreken van het contract en het eruit halen van die clausule. Echter Lindgren en zaakwaarnemer Lerby hadden geen haast en terecht natuurlijk gezien de wijze waarop Rasmus stond te ballen. 2,5 miljoen was voor de periode waarin het contract getekend werd heel veel, nu was het een schijntje.
edit: het was overigens een clausule die alleen voor Ajax zou gelden.
Dit meen je toch niet serieus hequote:Op maandag 7 april 2008 23:48 schreef De_Ananas het volgende:
Prima gedaan dus van Ajax.
Waarom niet? Een jeugdspeler die niet goed genoeg was en niet aan spelen toe kwam verkopen en hem 2 jaar later voor 2.5 miljoen terugkopen, voor een basisspeler. Is niet veel geld.quote:
Die jongen heeft potentie en ik zie ons over een paar jaar het 4 voudige aan hem verdienenquote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom niet? Een jeugdspeler die niet goed genoeg was en niet aan spelen toe kwam verkopen en hem 2 jaar later voor 2.5 miljoen terugkopen, voor een basisspeler. Is niet veel geld.
Uiteraard en ook van Groningen natuurlijk. 3 ton betalen, 2,5 seizoenen ballen en 2,5 miljoen vangen.quote:
Groningen ook ja.quote:Op maandag 7 april 2008 23:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Uiteraard en ook van Groningen natuurlijk. 3 ton betalen, 2,5 seizoenen ballen en 2,5 miljoen vangen.
Echt niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:56 schreef _Mike_ het volgende:
Die jongen heeft potentie en ik zie ons over een paar jaar het 4 voudige aan hem verdienen
Beetje laf en warrig beleid vind ik het. En omdat ze toch geld genoeg hebben maakt het allemaal niet zo veel uit. Ze laten een speler gaan die niet goed genoeg is maar waar ze blijkbaar toch nog wel aardig wat vertrouwen in hebben ander zetten ze die clausule er niet in... Waarom houden ze hem dan niet gewoon of verhuren ze hem? Dat Ajax zelf opgeleide spelers (die in principe dus 0 kosten) voor miljoenen terug moet kopen bij andere clubs vind ik geen goed beleid.quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom niet? Een jeugdspeler die niet goed genoeg was en niet aan spelen toe kwam verkopen en hem 2 jaar later voor 2.5 miljoen terugkopen, voor een basisspeler. Is niet veel geld.
Dat wel. Lindgren is al 2 keer zo ver dan een speler als Maduro. Maar het is echt te debiel voor woorden hoe Ajax heeft gehandeld met Lindgren.quote:
nogmaals, die clausule was geen eis van Ajax, maar van Lindgren zelf. Ajax wist niet hoe snel het ja moest zeggen op het overname bod van Groningen. Nog nooit zo snel beklonken volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze laten een speler gaan die niet goed genoeg is maar waar ze blijkbaar toch nog wel aardig wat vertrouwen in hebben ander zetten ze die clausule er niet in...
Nou ik betwijfel het. Lindgren is toch weer net wat ouder. Zit net pas weer bij Ajax zal daar nog wel een paar jaar blijven. Zal tegen die tijd echt geen 10 miljoen meer opleveren. Fysiek is hij niet sterk wat in veel competities toch lastig is voor die positie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:07 schreef toma het volgende:
Dat wel. Lindgren is al 2 keer zo ver dan een speler als Maduro.
Dat maakt het des te dommer van Ajax en mogen ze Lindgren bedanken dat hij wel verstandig is geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:10 schreef Prosac het volgende:
nogmaals, die clausule was geen eis van Ajax, maar van Lindgren zelf. Ajax wist niet hoe snel het ja moest zeggen op het overname bod van Groningen. Nog nooit zo snel beklonken volgens mij.
dat scheelt natuurlijk al snel een miljoen of 8 in marktwaarde.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
Ja Lindgren is inderdaad net wat ouder, 2 maanden en 13 dagen
Overigens kan je zeggen dat het een domme zet van Ajax is maar dat valt ook nog wel mee, je krijgt 3 miljoen voor Maduro en je kan voor 2.5miljoen Lindgren terug kopen, lijkt mij duidelijk wat je dan doet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
dat scheelt natuurlijk al snel een miljoen of 8 in marktwaarde.
denk dat de comma verkeerd staatquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Schijnt dat Quaresma voor 7.5 miljoen te koop is..
Precies, je koopt er zelfs nog een betere speler voor terug.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Overigens kan je zeggen dat het een domme zet van Ajax is maar dat valt ook nog wel mee, je krijgt 3 miljoen voor Maduro en je kan voor 2.5miljoen Lindgren terug kopen, lijkt mij duidelijk wat je dan doet.
Die staat ook te springen om naar Ajax te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Schijnt dat Quaresma voor 7.5 miljoen te koop is..
Je kan het altijd proberen met Van Basten aan het roer..quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die staat ook te springen om naar Ajax te komen.
Je kunt zeggen wat je wilt maar het is natuurlijk nooit slim om een speler weg te doen en hem 2 jaar later met verlies terug te kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Overigens kan je zeggen dat het een domme zet van Ajax is maar dat valt ook nog wel mee, je krijgt 3 miljoen voor Maduro en je kan voor 2.5miljoen Lindgren terug kopen, lijkt mij duidelijk wat je dan doet.
Verlies? Hij is alleen maar gegroeid hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
en hem 2 jaar later met verlies terug te kopen.
Je gooit alleen wel 2,5 miljoen in een putje. Je had m ook 2 jaar kunnen verhuren aan Groningen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verlies? Hij is alleen maar gegroeid hoor.
Tering zeg, ben je mongool ofzo? Maduro is (voor een talent) al op relatief late leeftijd weggegaan. Lindgren is net wat ouder en komt net pas bij Ajax, zal daar nog wel even blijven. Hij moet zich immers nog helemaal in de kijker spelen bij clubs die 10 miljoen of meer kunnen betalen. Die hebben hem echt niet bij Groningen gezien. En tegen die tijd is hij transfervrij of heeft ie verlengd nou in het laatste geval lijkt 10 miljoen me helemaal uitgesloten. Daarnaast is hij wel een aardige speler, maar geen speler waar je niet om heen kunt. Je kunt hem rustig op de bank zetten hij zal niet gaan mokken en de kantjes er van af lopen. Nee 10 miljoen zie ik hem niet opleveren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
Ja Lindgren is inderdaad net wat ouder, 2 maanden en 13 dagen
Dat is altijd makkelijk praten achteraf natuurlijk. Lindgren was toen niet goed genoeg en dan is het simpel zat. Wegwezen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:34 schreef toma het volgende:
[..]
Je gooit alleen wel 2,5 miljoen in een putje. Je had m ook 2 jaar kunnen verhuren aan Groningen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij moet zich immers nog helemaal in de kijker spelen bij clubs die 10 miljoen of meer kunnen betalen. Die hebben hem echt niet bij Groningen gezien.
Ajax kennende vragen en krijgen ze wel de volle pond. Maar wat maakt het uit als je het toch niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, nu lees ik weer dat Ajax 22 miljoen euro wil hebben voor Huntelaar. In de Engelse pers zie je overal 25 miljoen POND (31+ miljoen euro) voorbij komen.
Mag toch hopen dat Ajax meer vangt dan 30. Een spits die zoveel scoort moet je de absolute hoofdprijs voor vangen.
Laat Chelsea, Real en ManU maar flink opbieden..
Van Basten zal inderdaad niet investerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax kennende vragen en krijgen ze wel de volle pond. Maar wat maakt het uit als je het toch niet uitgeeft.
Bassie gaat dat geld wel goed gebruiken hoor, let maar op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax kennende vragen en krijgen ze wel de volle pond. Maar wat maakt het uit als je het toch niet uitgeeft.
Nou een enkele uitzondering daargelaten dan misschien. Maar dan nog... Op basis van wat wedstrijdjes bij Fc Groningen (met alle respect) zal echt geen enkele club 10 miljoen voor hem neerleggen. Hij zal zich echt nog moeten bewijzen bij Ajax op het hoogste (Nederlandse) niveau.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:42 schreef Prosac het volgende:
![]()
Ik denk inderdaad dat een club als Fiorentina alleen maar puur voor Silva op de tribune heeft gezeten
Wat zei defour nog ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bassie gaat dat geld wel goed gebruiken hoor, let maar op.
Die koopt Poepon terugquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Van Basten zal inderdaad niet investeren
Als ie over 2 jaar voor 2.5 miljoen terug komt en hij wordt basisspeler heb ik er geen problemen mee.quote:
quote:
Die blijft nog wel dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
-Hij staat niet te springen om naar de Olympische spelen te gaan, liever speelt hij vCL met Standard.
-Dat hij zo'n goede band heeft met Luciano D'Onofrio en zonder probleem nog een jaar voor Standard wil blijven spelen.
-Dat hij absoluut niet kan koppen.
Dat was het zo'n beetje, niks over Ajax iig...
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij vond het niet kunnen dat feyenoorders steeds in Ajax topics posten.
Op zich heeft ie wel wat punten, alleen jammer van die domme fout.quote:Al wekenlang wachten volgers van Ajax en de supporters op wat met het rapport van de Commissie Coronel bij de Amsterdamsche Football Club gaat gebeuren. Ajax heeft mensen nodig, die meer van de club houden, dan van zichzelf. Voor wie Ajax belangrijker is, dan hun eigen leven. Die voor de verandering niet PSV of Feyenoord aanhangen, maar een ondubbelzinnig wit-rood-wit Ajax-hart hebben…
Na de euforie van de komst en daarna de deceptie van het voortijdige vertrek van Johan Cruyff, na het ontslag van Maarten Fontein, na het aangekondigde opstappen van John Jaakke en het aanstellen van Henri van der Aart als tijdelijke directeur, is het stil in de ArenA. Veel te stil. Dat Marco van Basten werd aangesteld was al een feit voor het uitkomen van het rapport. Dat hij zijn eigen staf mocht meenemen, ging lijnrecht in tegen de aanbevelingen uit het rapport. En nu…?
Iedere supporter wil weten of Ajax ondanks alle goede bedoelingen weer kwakkeljaren tegemoet gaat, waarbij de titel net weer niet behaald wordt. Of komen nu daadwerkelijk die structurele veranderingen, die de succesvolste club van Nederland weer de glans geven, waar men naar hunkert en waar na zoveel jaren van doffe ellende de liefhebbers recht op hebben?
Om dit te kunnen bereiken zal men nog verder moeten gaan met de reorganisatie van Ajax dan het rapport Coronel voorstelt. Voor een solide voetbalklimaat moet er niet alleen rust in de tent zijn, moet niet alleen de sfeer verbeterd worden, moeten niet alleen de supporters serieus genomen worden en moet niet langer slechts geroepen worden dat de club kortere lijnen moet hebben tussen alle geledingen. Nee, dat is absoluut onvoldoende. Je zou bijna zeggen dat het Rotterdamse adagium ‘geen woorden, maar daden’ hier opgeld doet.
Er moet veel en veel meer gebeuren. Echt gecompliceerd is dat ook weer niet. Financieel is de club gezond en er zijn prachtige sponsoren om Ajax met zijn enorme landelijke en Europese uitstraling weer langdurig op de kaart te zetten.
En hoe bereikt Ajax dat?
Kies een representatieve, onafhankelijke voorzitter, die de club door en door kent en die veel tijd beschikbaar heeft. Kies meteen voor nieuwe medewerkers, die het niet langer vreselijk geil vinden om voor Ajax te werken en van wie de ego’s groter zijn dan Ajax zelf, maar die zichzelf weg willen cijferen in het belang van de club. Nieuwe medewerkers die in plaats van hun ego's te laten groeien, Ajax willen laten groeien! Kies voor mensen die Ajax naar buiten toe glans geven en een ondubbelzinnig wit-rood-wit Ajax-hart hebben.
Kies een bestuur, dat zowel uit oud-spelers als een aantal jonge honden bestaat, die zich maatschappelijk al hebben waargemaakt. Voeg daar een ervaren allrounder aan toe. Kies een technisch directeur, die bekend staat om zijn sociale vaardigheden. De nieuwe td moet de voetbalwereld natuurlijk van binnen en van buiten kennen, als intermediair zijn werk doen en op zowel de korte als de lange termijn de cultuur van Ajax bewaken. En het is iemand die over alle belangrijke beslissingen overleg pleegt met de hoofdtrainer.
Inmiddels is er een nieuwe hoofdtrainer. Laat hem nu eens voor langere tijd aan de slag gaan, maar laat hij zich wel beperken tot het trainer-coach zijn van het eerste team, het vlaggenschip. Haal spelers waar je ondubbelzinnig van weet dat zij een plus zijn, zowel als voetballer alsmede als mens. Zakkenvullers aan het einde van hun carrière worden niet meer gehaald. Voor spelers die al bij minstens twee andere clubs mislukt zijn is geen plaats meer.
Vergeet nooit je eigen opleiding waar zoveel talent weggezonden wordt die niet de kans gekregen hebben, omdat die zakkenvullers zo nodig gehaald moesten worden. Maak je scouting weer een speerpunt en leg daar alle nadruk op. Dan is er weer echt hoop en kan Ajax de komende jaren weer gewoon titelkandidaat nummer één zijn en een rol in Europa spelen.
Spelers als Soetaers, Sonck, Sikora, Colin, Rommedahl, Luque, Urzaiz, Kennedy, Kuffour, Delorge, Mitea, Manucharyan hebben allemaal volstrekt ten onrechte het Ajax-shirt mogen dragen. Daar tegenover staat dat Ajax publieklieveling Daniel de Ridder en de huidige aanvoerder van Sevilla Julien Escudé nimmer had mogen laten vertrekken.
Met de nieuwe organisatie zie ik veel licht aan de horizon. Als ik formateur zou mogen zijn kwam ik tot het volgende plaatje: voorzitter Uri Coronel met als bestuursleden Theo van Duivenbode, Rogier van Boxtel, René Zegerius en Sirik Goeman. Als algemeen directeur is Keje Molenaar de enige juiste opvolger van Arie van Eijden. Huidig scout Hans van der Zee is de beoogd opvolger van Martin van Geel als technisch directeur.
Als hoofd van de scouting zie ik graag de huidige trainer van de B2 Maarten Stekelenburg, die onlangs het enorme West-Friese talent Nout Barentsen naar Ajax wist te halen. Twee jaar geleden al tipte ik Nout via deze column. Hij is een jonge linkspoot met het lichaam van een volwassen man en het loopje en techniek die mij aan Piet Keizer doen denken. Hij zit op het VWO, dus net als De Ridder het levende bewijs dat sport en opleiding elkaar heus niet bijten.
Met Marco van Basten en zijn gevolg is de technische staf rond. Als perschef wil ik graag journalist Yoeri van den Busken naar voren schuiven. De Telegraaf is huiskrant van Ajax en dan is het logisch dat nu voor eens en voor altijd duidelijk wordt dat alle primeurs via de huiskrant naar buiten komen.
In de jaren ‘70 van de vorige eeuw was onder Joop den Uyl de leus van de PvdA: het moet anders; samen kunnen we dat. Dit zou een mooi motto voor het eerste kabinet Coronel kunnen zijn. Want met bovenstaande aanbevelingen wordt Ajax vanzelf weer de ongenaakbare club van weleer. Daar ben ik van overtuigd.
Ik wens u een mooie week en kijk al weer uit naar een spannend voetbalweekend!
edit laat ook maar van der Rijtquote:Op dinsdag 8 april 2008 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Peter van de Rijt heeft trouwens ook weer een mening.
[..]
Op zich heeft ie wel wat punten, alleen jammer van die domme fout.
Keje Molenaar als opvolger van Arie van Eijden? Volgens mij werd die al in 2005 opgevolgd door Fontein, die nota bene als eerste opstapte..
Van der Zee moet lekker scout blijven, maak Keizer maar TD. Iemand met voetbalverstand, maar die zich niet te veel gaat bemoeien met het beleid.
Lijkt mij niet, er was al veel gezeik omdat ze naar Zuid gingenquote:Op maandag 7 april 2008 22:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gehoord via iemand die al lang genoeg op Zuid staat van stewards op Zuid
Ja, ik ben ook echt 6 en heb een kleurtjequote:
Dat is al wat genuanceerder, het kwam op mij over alsof de europese topclubs alleen maar bij Ajax/PSV op de tribune zouden zitten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou een enkele uitzondering daargelaten dan misschien. Maar dan nog... Op basis van wat wedstrijdjes bij Fc Groningen (met alle respect) zal echt geen enkele club 10 miljoen voor hem neerleggen. Hij zal zich echt nog moeten bewijzen bij Ajax op het hoogste (Nederlandse) niveau.
Kan toch...quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:43 schreef denthemen het volgende:
Ja, ik ben ook echt 6 en heb een kleurtje
Zozo Van Basten is al hard bezig momenteelquote:Ajax flirt ook met AC Milan en Barcelona
Martin van Geel heeft terughoudend gereageerd op de berichten dat Ajax en Arsenal reeds een akkoord hebben om voordelig spelers te kunnen huren. Arsenal-manager Arsène Wenger liet afgelopen weekeinde ontvallen dat Marco van Basten, toekomstig trainer van Ajax, graag spelers van de Londenaren wilde huren.
De huidige bondscoach van het Nederlands elftal stak zijn licht op bij Wenger, die er al jaren in slaagt jonge spelers op te leiden en zijn ploeg op een aantrekkelijke en dwingende manier laat spelen. "Van een samenwerking is nog zeker geen sprake”, benadrukt technisch directeur Martin van Geel in de dinsdageditie van De Telegraaf.
"We kijken ook bij AC Milan en Barcelona, clubs waar met name Marco goede contacten heeft", aldus het bestuurslid van de Amsterdammers. Vorig jaar zomer had Ajax vergaande interesse om Bojan Krkic op huurbasis aan de selectie toe te voegen.
Behoorlijk Calimero inderdaad en heel erg selectief ook nog, volgens mij zijn er ook genoeg tegenstanders die eventjes wat arbitrale voordeeltjes voor Ajax zouden kunnen opnoemen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een ongelooflijk zielige kutcalimero-column. Lijkt wel een psv-er met dat gehuil.
Hij vergeet gemaktshalve ook even al die wedstrijden dat Ajax het zelf heeft laten liggen vorig seizoen? Tuurlijk werd je daar genaaid, maar dat is voetbal. Als Ajax geen laten liggen had lagen liggen in kutwedstrijden tegen clubs als Excelsior, was je ook kampioen geweest. Maak je daar lekker druk om ipv dit soort dingen. Laat dit soort zielig gedrag lekker over aan die boeren uit Eindhoven..
Goede ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zozo Van Basten is al hard bezig momenteel
Is 4 penalties in de competitie veel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:38 schreef versteegrob het volgende:
Column: Ajax te vaak op cruciale momenten de klos 7 april 2008 - door columnist Omid Kahali
-CALIMEROGEBLAAT-
Daarbij komt kijken dat het aantal penalty's dat PSV gekregen heeft dit seizoen noemenswaardig veel te noemen is.
Overduidelijk werk van de KNJBquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
In de wedstrijden dat wij tegen PSV speelden kregen ze ook continu vrije trappen rond de 16, nog maar niet te spreken over het aantal gele kaarten die Afellay al heeft aangesmeerd bij tegenstanders met zn overdreven gehuil.
Zit een kern van waarheid in het verhaal, maar om nou te zeggen dat de hele competitie daardoor verloren is gegaan vorig jaar lijkt me sterk. Als jullie met 0-6 hadden gewonnen van PSV waren jullie ook kampioen.
Slechtequote:
Wat als Rommedalh nooit in de basis stondquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja. Wat als....
Wat als Suarez vanaf het begin af speelde als een teamspeler(gejat ja)
Wat als Urby er niet in had gestaan toen hij achterin speelde
Wat als Stam nog had gespeeld
Wat als Sneijder er nog was geweest
Wat als, je schiet er zo weinig mee op...
Etc etc. wat als Ajax vorig jaar niet zo arrogant had gedaan in de rust tegen de W2 spelers?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat als Rommedalh nooit in de basis stond
Wat als Kennedy nog in Twente speelde.
Wat als Van der Wiel niet een half jaar geblesseerd was
Goed, het ligt er natuurlijk aan hoe ze het precies gaan invullen, maar als wij wat Braziliaanse wonderkinderen van Arsenal kunnen huren heb ik daar weinig op tegen. Ik had een speler als Alex bijvoorbeeld graag in een Ajax shirt gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Slechte
Wat als we vorig jaar die Krikic gehuurd hadden. Wat zouden we daar aan hebben? Dan mag ie lekker 1 potje spelen als Huntelaar geschorst is.
Precies, en in Nederland kan je toch geen lange termijn eftallen opbouwen dus een jaar huren is dan ook gewoon goed te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Goed, het ligt er natuurlijk aan hoe ze het precies gaan invullen, maar als wij wat Braziliaanse wonderkinderen van Arsenal kunnen huren heb ik daar weinig op tegen. Ik had een speler als Alex bijvoorbeeld graag in een Ajax shirt gezien.
Als ze van PSV winnen praten we verder.quote:Op maandag 7 april 2008 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
die gast van WillemII heeft vroeger bij mij in de klas gezeten
Onbekend talent?quote:Dirar in beeld bij Ajax'
Volgens Belgische media wil Ajax Nabil Dirar naar Ajax halen. Naast Ajax zou ook SC Heerenveen interesse hebben in de Marokkaanse dribbelaar.
Naast de twee Nederlandse clubs zouden ook enkele Franse clubs Dirar op de voet volgen.
De aanvaller Dirar heeft bij Westerlo nog een contract voor twee jaar.
De flankspeler speelt pas sinds 2006 voor Westerlo, dat hem overnam van derdeklasser Diegem Sport.
youtube ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lijkt me een goeie, aangezien Heerenveen ook interesse heeft.
In dit geval omdat de nieuwe Heerenveen trainer Trond Sollied de beste jongen kent vanuit het Belgische voetbal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blind moet terug gehaald worden naar Ajax .. geef hem een functie bij de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet niet of het al gepost was:
http://www.sportwereld.nl(...)_op_Danny_Blind.html
Hongarije wil Blind als bondscoach hebben.
TD.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blind moet terug gehaald worden naar Ajax .. geef hem een functie bij de jeugdopleiding.
Jonge talenten huren voor een jaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, en in Nederland kan je toch geen lange termijn eftallen opbouwen dus een jaar huren is dan ook gewoon goed te doen.
Met het verschil dat Huntelaar er meteen moest staan en al meer gepresteerd had dan een 17 jarig talent. Én Huntelaar speelt langer dan 1 jaar bij Ajax. Vergelijking gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Precies, kijk naar KJH, als ie nu weggaat, hoelang heeft ie precies gespeeld bij Ajax? En dan issie dus gewoon gekocht met een langdurig contract....
Waar staat er dat dit alleen over jonge talenten gaat, er zijn ook zat spelers van het b-eftal die verhuurd worden en die het niveau in Nederland makkelijk aankunnen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jonge talenten huren voor een jaar!
Maar als er een constructie wordt opgezet ala Chelsea > PSV is er toch wel kwaliteitswinst uit te halen? Het hangt er gewoon sterk van af hoe Ajax dit concept wil gaan invullen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met het verschil dat Huntelaar er meteen moest staan en al meer gepresteerd had dan een 17 jarig talent. Én Huntelaar speelt langer dan 1 jaar bij Ajax. Vergelijking gaat dus niet op.
Misschien wel. Maar in dat geval wordt je echt een 2de club...quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar als er een constructie wordt opgezet ala Chelsea > PSV is er toch wel kwaliteitswinst uit te halen? Het hangt er gewoon sterk van af hoe Ajax dit concept wil gaan invullen.
Ik betwijfel het. En ook voor hen geldt, aan een jaar een speler huren heb je niet zoveel, tenzij het met optie tot koop is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar staat er dat dit alleen over jonge talenten gaat, er zijn ook zat spelers van het b-eftal die verhuurd worden en die het niveau in Nederland makkelijk aankunnen.
quote:Nieuw bestuur Ajax vrijwel rond
Van onze sportredactie
AMSTERDAM - Ajax presenteert eind volgende week een nieuw bestuur. Dat betekent dat het huidige bestuur, onder leiding van voorzitter John Jaakke, nog zo'n dag of tien in functie is.
Ajax moet de landstitel dit seizoen vermoedelijk opnieuw aan PSV laten (voor de vierde achtereenvolgende maal), maar de voorbereidingen op het seizoen 2008-2009 zijn in volle gang.
De club heeft zijn les geleerd: Ajax laat geen belangrijke spelers meer vertrekken zodra de competitievoorbereiding is begonnen.
Dat zegt Martin van Geel, technisch directeur. ''Het is een beslissing van Ajax, dus ook de nieuwe trainer Marco van Basten heeft een stem gehad in dit besluit. Op het moment dat het komende seizoen begint, mogen de key-players niet meer vertrekken.''
Vorig seizoen verkocht Ajax Kenneth Perez (PSV), Ryan Babel (Liverpool) en Wesley Sneijder (Real Madrid) op het moment dat de eerste training al (lang en breed) achter de rug was. Het lukte Ajax vervolgens niet via de voorronde het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken en ook in de voorronde van het Uefa-Cuptoernooi struikelden de Amsterdammers.
Ajax ontving zo'n veertig miljoen euro voor de late transfers, maar de club liep de inkomsten van de Champions League (minimaal elf miljoen euro) mis en verloor veel prestige.
Van Geel vond destijds dat Ajax met de rug tegen de muur stond toen Madrid zich eind augustus alsnog voor Sneijder meldde. ''Een bod van 27 miljoen euro, daar kun je als Ajax geen nee tegen zeggen.''
Dat doet Ajax vanaf nu dus wel: na de eerste training wordt er geen belangrijke speler meer verkocht. Dat weet ook Klaas-Jan Huntelaar, de spits die op dit moment gesprekken voert met Ajax over zijn toekomst en die een transfer overweegt.
Het nieuwe seizoen begint voor Ajax overigens op 7 juli of op 14 juli. Speelt Ajax eind augustus in de voorronde van de Champions League, dan vindt de eerste training op 7 juli plaats. En anders wordt het een week later.
Ruim voor die tijd zal Ajax een nieuw bestuur presenteren. Waarschijnlijk kan het nieuwe drietal aan het einde van de volgende week bekend worden gemaakt. Dat valt binnen de streefdatum die de ledenraad zichzelf heeft gegeven voor het vinden van drie geschikte kandidaten.
Voorzitter Jaakke, penningmeester Joop Saan en bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs zijn bezig aan hun laatste dagen in functie.
quote:Heitinga nog twee goede duels verwijderd van titel Voetballer van het Jaar
John Heitinga is nog twee goede wedstrijden verwijderd van de titel van Voetballer van het Jaar. De verkiezing wordt georganiseerd door De Telegraaf in samenwerking met de KNVB, Eredivisie en de VVCS. Twee duels voor het einde staat hij twee punten voor op PSV doelman Gomes. Zelf kreeg hij afgelopen weekend een 8, Gomes een 7. Pranjic staat op zijn beurt weer een punt achter Gomes op de derde plaats.
Heerenveen wilde Delorge ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sja, we hebben de topscorer, de beste speler en een mooi aantal goals voor. Maar wat heb je er verder aan?quote:
Voor Heerenveen was Delorge een topaankoop geweest denk ik.quote:
quote:'Anti-Ajax shirts' populair bij fans FC Groningen
08 april 2008
Een gedeelte van het stadion van FC Groningen zal komende zondag tijdens het duel met Ajax zwart kleuren. Veel fanatieke supporters van de club uit de Martinistad zullen een zwart shirt dragen met daarop de weinig vleiende tekst 'Fuck Ajax, 110 procent anti-Amsterdam'. De afgelopen week zijn er 1200 exemplaren verkocht en ligt er een bestelling voor 500 nieuwe shirts.
Veel fans van FC Groningen zijn niet te spreken over het transferbeleid van Ajax, dat dit seizoen liefst drie spelers wegplukte uit de Euroborg. Afgelopen zomer vertrok Luis Suárez, in de winterstop volgden Bruno Silva en Rasmus Lindgren. Het duel tussen FC Groningen en Ajax heeft extra aandacht van de politie.
Hij is niet eens zo slecht hoor. Alleen je moet hem wle opstellen of verkopen. Niet op de tribune!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Voor Heerenveen was Delorge een topaankoop geweest denk ik.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is niet eens zo slecht hoor. Alleen je moet hem wle opstellen of verkopen. Niet op de tribune! hij moet wel fit zijn
Tof!quote:
De rivaliteit van Ajax en Feyenoord vergelijken met die van FC Groningen en Ajaxquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alsof dat helemaal nieuw is enzo. Elke club heeft iets dergelijks.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een stel 1e klas, zielige paupers zijn die boeren toch ook
Anti-shirts triest vinden terwijl je eigen supporters ze ook gewoon dragen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
De rivaliteit van Ajax en Feyenoord vergelijken met die van FC Groningen en Ajax!!!!
Anti shirts die nergens op gebasseerd zijn ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anti-shirts triest vinden terwijl je eigen supporters ze ook gewoon dragen.![]()
Daar werd goed voor betaald en ze mochten nog een seizoen blijven, bovendien verkeerde Groningen toen in een compleet andere financiele en sportieve staat.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anti shirts die nergens op gebaseerd zijn ja.
Of had FC Groningen ook anti PSV shirtjes toen Hoogstrate en RObben werden weggeplukt?
Dat klopt, maar alsnog zijn dit soort shirtjes ook erg sneu.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
De rivaliteit van Ajax en Feyenoord vergelijken met die van FC Groningen en Ajax!!!!
Die mening heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alsnog zijn dit soort shirtjes ook erg sneu.
nee, ik zeg inderdaad dat Ajax een jodenfooi heeft betaald voor Suarez.quote:
voelen? we waren het natuurlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
het probleem is dat Groningen zich een concurrent voelt van Ajax. dus die haat komt nu tot uitting met shirtjes. als Ajax weer ongenaakbaar wordt halen ze het wel uit hun hoofd en weten ze hun plek weer. Ajax heeft het een beetje aan zichzelf te danken en het "succes" stijgt Groningen naar het hoofd. als Ajacied kun je er alleen maar om lachen.
Het grappige is dat ze als reden op geven dat ze alles rondom Ajax zo arrogant vinden. Nee, wie vindt zichzelf hier de concurrent van Ajax?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
het probleem is dat Groningen zich een concurrent voelt van Ajax. dus die haat komt nu tot uitting met shirtjes.
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeurenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach zondag snoeren we wel de mond van die arrogante boeren.
ja tegen een b elftal, lekker eerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach zondag snoeren we wel de mond van die arrogante boeren.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeuren.
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja tegen een b elftal, lekker eerlijk
en omdat wij de beste hebben weggekochtquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?![]()
En ik hoop dat geval dat PSV in de 93e minuut door een volledig onterechte pingel op 1-0 komt tegen Twente.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeuren.
Danny Holla Knieblessurequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?![]()
Spelen we dan tegen Feyenoord?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja tegen een b elftal, lekker eerlijk
Het grappige is dat veel Ajacieden zich nog altijd verheven voelen boven de rest van de Eredivisie en er niet tegen kunnen dat andere in hun ogen minderwaardige clubs dichterbij komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze als reden op geven dat ze alles rondom Ajax zo arrogant vinden. Nee, wie vindt zichzelf hier de concurrent van Ajax?
Grappig, die stomme kutboertjes.
Godver wat een waslijst zeg. En het zijn ook nog stuk voor stuk sleutelspelers zo te zienquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Koen van de Laak Gescheurde enkelbanden
Martijn Meerdink Enkelblessure
Martijn van der Laan Knieblessure
Paul Matthijs Enkelblessure
7equote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Men was na zijn vertrek toch nog steeds zo overtuigd van hun subtop waardige selectie?
Martijn van de Laan en Veldmate hebben inderdaad al zoveel gevoetbald in het eerste van FCG.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Marcus Berg Rugblessure
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Godver wat een waslijst zeg. En het zijn ook nog stuk voor stuk sleutelspelers zo te zien
Volgens mij zijn er maar 3 basisspelers geblesseerd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Marcus Berg Rugblessure
Berg is niet eens meer geblesseerd, kan zondag op de bank plaats nemen. Paul Matthijs telt nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:40 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar 3 basisspelers geblesseerd.
geen excuses dus na een keiharde nederlaag voor Groningenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
B elftal was een paar weken geleden nog zo, maar spelers als Holla, van de Laak en Meerdink zijn nou net degene die we nu nodig hebben, omdat niemand dat op kan vangen.
ZOndag staat er op de rechterkant na, gewoon een "normaal" Groningen.
hoewel een Lindgren nog niet op te vangen is en velen net terug zijn van een blessure en/of vormloos
Dit is ook zo grappig. Wij hopen altijd dat onze eigen club de tegenstander pijn kan doen, en de boertjes en kakkerlakken moeten altijd hopen dat een andere club Ajax de das om doetquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
En ik hoop dat geval dat PSV in de 93e minuut door een volledig onterechte pingel op 1-0 komt tegen Twente.
nee, zeer zeker niet. Met het team wat we op kunnen stellen moet je het Ajax in elk geval niet gemakkelijk kunnen maken, zeker niet na de wanvertoning tegen NAC.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geen excuses dus na een keiharde nederlaag voor Groningen
Onze geweldige scoutingsapparaat.quote:Tik op YouTube de naam Ismael Urzaiz in en je begrijpt waarom Ajax de Spanjaard afgelopen zomer een contract aanbood.
Dat ze dat er echt neer zetten. Mijn lieve hemel,quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Urzaiz loopt held Van Basten mis
[..]
Onze geweldige scoutingsapparaat.
Youtube
Dit is ook zo grappig, Ajacieden wijzen altijd naar een ander en leggen nooit eens de pijnpunten bij zichzelf. Altijd maar doen alsof de ander minder is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is ook zo grappig. Wij hopen altijd dat onze eigen club de tegenstander pijn kan doen, en de boertjes en kakkerlakken moeten altijd hopen dat een andere club Ajax de das om doet.
mén hier zakt je broek toch vanafquote:Tik op YouTube de naam Ismael Urzaiz in en je begrijpt waarom Ajax de Spanjaard afgelopen zomer een contract aanbood.
Sikora mag vertrekken bij NAC. Wat nu als ons scoutingsapparaat dat filmpje van hem tegenkomt straks?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Urzaiz loopt held Van Basten mis
[..]
Onze geweldige scoutingsapparaat.
Youtube
Jullie zijn ook gewoon minder.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit is ook zo grappig, Ajacieden wijzen altijd naar een ander en leggen nooit eens de pijnpunten bij zichzelf. Altijd maar doen alsof de ander minder is.![]()
![]()
het is zo gemakkelijk
Waar heb je dit weg?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef versteegrob het volgende:
Column: Huntelaar is beter dan Van Nistelrooy 8 april 2008 - door columnist Niels Holt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef versteegrob het volgende:. Je bent dit niveau nog niet ontgroeid, je bent de beste spits van de Eredivisie. Spelers als John Heitinga zijn Ajax na vele jaren trouwe dienst ontgroeid.
Qua verleden en financien zeer zeker wel ja. Verhoudingsgewijs presteren wij de laatste seizoenen natuurlijk 10x beter.quote:
als ze alleen minuut 1 kijken dan hebben we een probleemquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Sikora mag vertrekken bij NAC. Wat nu als ons scoutingsapparaat dat filmpje van hem tegenkomt straks?.
Ik zal zondag niet eens bijhouden wat Ajax staatquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is ook zo grappig. Wij hopen altijd dat onze eigen club de tegenstander pijn kan doen, en de boertjes en kakkerlakken moeten altijd hopen dat een andere club Ajax de das om doet.
In verhouding is VVV ook beter dan Ajax. En VVV dan Grunn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Qua verleden en financien zeer zeker wel ja. Verhoudingsgewijs presteren wij de laatste seizoenen natuurlijk 10x beter.
enfin, genoeg wij zijn beter dan jullie gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |