Die mening heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alsnog zijn dit soort shirtjes ook erg sneu.
nee, ik zeg inderdaad dat Ajax een jodenfooi heeft betaald voor Suarez.quote:
voelen? we waren het natuurlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
het probleem is dat Groningen zich een concurrent voelt van Ajax. dus die haat komt nu tot uitting met shirtjes. als Ajax weer ongenaakbaar wordt halen ze het wel uit hun hoofd en weten ze hun plek weer. Ajax heeft het een beetje aan zichzelf te danken en het "succes" stijgt Groningen naar het hoofd. als Ajacied kun je er alleen maar om lachen.
Het grappige is dat ze als reden op geven dat ze alles rondom Ajax zo arrogant vinden. Nee, wie vindt zichzelf hier de concurrent van Ajax?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
het probleem is dat Groningen zich een concurrent voelt van Ajax. dus die haat komt nu tot uitting met shirtjes.
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeurenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach zondag snoeren we wel de mond van die arrogante boeren.
ja tegen een b elftal, lekker eerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach zondag snoeren we wel de mond van die arrogante boeren.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeuren.
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja tegen een b elftal, lekker eerlijk
en omdat wij de beste hebben weggekochtquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?![]()
En ik hoop dat geval dat PSV in de 93e minuut door een volledig onterechte pingel op 1-0 komt tegen Twente.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeuren.
Danny Holla Knieblessurequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?![]()
Spelen we dan tegen Feyenoord?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja tegen een b elftal, lekker eerlijk
Het grappige is dat veel Ajacieden zich nog altijd verheven voelen boven de rest van de Eredivisie en er niet tegen kunnen dat andere in hun ogen minderwaardige clubs dichterbij komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze als reden op geven dat ze alles rondom Ajax zo arrogant vinden. Nee, wie vindt zichzelf hier de concurrent van Ajax?
Grappig, die stomme kutboertjes.
Godver wat een waslijst zeg. En het zijn ook nog stuk voor stuk sleutelspelers zo te zienquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Koen van de Laak Gescheurde enkelbanden
Martijn Meerdink Enkelblessure
Martijn van der Laan Knieblessure
Paul Matthijs Enkelblessure
7equote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Men was na zijn vertrek toch nog steeds zo overtuigd van hun subtop waardige selectie?
Martijn van de Laan en Veldmate hebben inderdaad al zoveel gevoetbald in het eerste van FCG.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Koen van de Laak Gescheurde enkelbanden
Marcus Berg Rugblessure
Martijn Meerdink Enkelblessure
Martijn van der Laan Knieblessure
Paul Matthijs Enkelblessure
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Godver wat een waslijst zeg. En het zijn ook nog stuk voor stuk sleutelspelers zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |