Hallo!
Vandaag ff de grote loempia test gehouden in Delft.
Er zijn 3 loempia tentjes die ik getest heb. (meer kon ik er nie vinden!)
Bij zuidplein bij de fortis / bcc.
Bij de McDonald / Hema staan er 2, als je bij de ene staat zie je de ander ook.
De eerste tent was die bij de BCC,
Loempia is hier €0,80 en is goed van smaak. niet te heet maar de zoete saus valt een beetje tegen, erg rood en lijkt redelijk op ketchup.
Tent 2:
Die naast de Hema, Dit is meer een snackbar tent die ook Doner verkoopt, patar, vlaamse friten en raspatat.
Ik vroeg om een loempia en er werd een verse loempia in gedaan waardoor ik iets langer moest wachten en hij was daarom ook best heet. beetje jammer want ik had hongerr;)
Wederom de zoete chilisaus variant geprobeerd, deze was redelijk kleurloos met de chili in kleine stukjes, niet mijn favoriete saus omdat er weinig zoets aan is, deze is af en toe pittig en verder proef je hem amper.
De loempia zelf was verassend van smaak, veel meer smaak dan de eerst geproefde loempia
De loempia's kosten hier €0,70 cent en zijn de goedkoopste en ook de verste en lekkerste.
Tent 3 is de loempia tent tegenover de hema aan de zijde van de Jack Jones en de WE,
Hier kosten loempia's ook €0,80 cent Ik heb alle 3 de tentjes getest rond een uur of 4 in de middag, dit om te controleren of het vet ook nog steeds vers is, dit was bij de vorige twee tentjes wel het geval. \
Bij deze tent helaas niet, de loempia rook naar verbrand / oud vet en er zaten veel zwarte puntjes op de loempia.
De loempia smaakte verder wel zoals we van een standaard loempia gewend zijn. de saus hier was de lekkerste saus die ze bij een loempia kunnen serveren, oranje zoete chili saus.
Eindoordeel:
Goedkoopste loempias haal je naast de hema, deze zijn tevens vers en het lekkerst.
De beste loempia saus heb je bij de tent tegenover de Hema aan de zijde van de Jackjones / WE.
Volgende keer de Delfse stroopwafel test!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren