quote:
quote:
quote:
Gisteravond was hij knettersnelquote:Op woensdag 2 april 2008 20:55 schreef seekfaM het volgende:
FOK = nog steeds
En Slooooooooooooooooooom
quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tegenwoordig ietwat vaker in Delft
het normale leven weer begonnen na alle schoolvakantie's, en Milou is ook 2x een week extra bij haar vader geweest, 1x omdat zij een weekje weggingen in mijn week, andere keer omdat ik even weg was met vriendlief en ik Milou wel naar school laat gaan enzo als ze geen vakantie heeftquote:
Ik snap er geen bal van, maar ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 02:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het normale leven weer begonnen na alle schoolvakantie's, en Milou is ook 2x een week extra bij haar vader geweest, 1x omdat zij een weekje weggingen in mijn week, andere keer omdat ik even weg was met vriendlief en ik Milou wel naar school laat gaan enzo als ze geen vakantie heeft
Wel wennen heur, gelukkig is vriendlief hier vrijdagmiddag weer en Milou ook.
Als ze na een week weer bij haar vader is ben ik ook weer gelijk in Dordrecht
SOLly probeerde duidelijk te zijn, maar als je de achtergrond niet weet dan is mijn verhaaltje ook niet duidelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 02:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van, maar ik geef je groot gelijk
Ja, zover was ik alquote:Op donderdag 3 april 2008 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SOLly probeerde duidelijk te zijn, maar als je de achtergrond niet weet dan is mijn verhaaltje ook niet duidelijk![]()
Samenvatting: ik ben zo goed als altijd bij vriendlief in Dordrecht als Milou er niet is, is Milou er wel, dan zijn wij in Delft alleen als het nodig is (school bijv)
Lerenquote:Op donderdag 3 april 2008 02:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zover was ik alMaar ik mistte het bijbehorende fotomateriaal, maar nvm
![]()
Ik ga maar eens slapen, morgen weer lerenSchijnt het
![]()
Gesprek ging goed dus?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moest ze eens wagen, dan krijgt ze met mij te maken!
Sticker?quote:
Heeeeeee, wat jammer nouquote:Op donderdag 3 april 2008 17:54 schreef Nachtdier het volgende:
Ja, je hebt 50.000 euro misgelopen.
Puicke blog welquote:Op donderdag 3 april 2008 17:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben ook weer in Delft, naar 8 dagen te zijn geweest op Tenerife
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:46 schreef m-kay het volgende:
Bier is vies!
Grolsch daarentegen...quote:Op zaterdag 5 april 200801:46 schreef m-kay het volgende:
Bier is vies!
Neequote:Op zaterdag 5 april 2008 14:59 schreef warrel het volgende:
[..]
In Utrecht nietMaar je bent vast sarcastisch
![]()
![]()
Ja volgens mij is het alleen hier lekker weer ofsoquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:10 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mijn ouders, het is de hele dag al regen en droevenis hier.
Idd, wát een weer!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:34 schreef warrel het volgende:![]()
Knetterlekker weer in Delft
![]()
Hier in Utrecht is het eindelijk droog.. Door t donkere weer wel heeeerlijk uitgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |