Weet ik veel, ik vond het een toffe smiliequote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vond het een toffe smilie
Er ligt al een hele hoop van warrel's 'dingen' in de Delftse grachtenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:33 schreef m-kay het volgende:
Warrel, je fiets is stuk. We hebben em in de gracht gegooid. RIP..
quote:
Het topic is de laatste tijd net zo leuk als de rest van Fokquote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Delft-topic nog leuk? Heb de laatste tijd niet echt meer naar me zin in Den Haag topic
dikke ruk dusquote:Op zondag 30 maart 2008 04:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het topic is de laatste tijd met zo leuk als de rest van Fok
Dat zou wel heel dramatisch zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 04:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
dikke ruk dusgoffer waar moeten we dan heen? Zal ik straks uit noodzaak echt in contact moeten komen met de buitenwereld?
Je kunt ook fietsen in de grachtquote:Op zondag 30 maart 2008 04:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
dikke ruk dusgoffer waar moeten we dan heen? Zal ik straks uit noodzaak echt in contact moeten komen met de buitenwereld?
Schijnt nog best tof te zijn ook! Kijk eens wat een blij kindje:quote:Op zondag 30 maart 2008 17:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Je kunt ook fietsen in de gracht![]()
Heb ik begrepen enzulks..
Waarom quote je A_A nou?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Je kunt ook fietsen in de gracht![]()
Heb ik begrepen enzulks..
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:31 schreef m-kay het volgende:
[..]
Schijnt nog best tof te zijn ook! Kijk eens wat een blij kindje:
[ afbeelding ]
quote:
Ik zal het eens vragenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen
Jaloers A_A?
quote:
Geeft niet hoor, iedereen maakt weleens een quotefoutjequote:
Mooie gele kikker kleaudtvieaul!quote:
What da fuckkkk?!?!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, iedereen maakt weleens een quotefoutje
Blehehehe, hier ook. Komt door het lange in de trein zitten..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef Bravebart het volgende:
Tering zeg, ik heb me toch een duf hoofd
Lang?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Blehehehe, hier ook. Komt door het lange in de trein zitten..![]()
Zin om vanavond lekkah laat te eten?
Nee, maar wel ruim een uur omdat de trein in Utrecht al kapot wasquote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lang?1,5 uur ofso?
Weet ik nog niet
Komt van het schuren!quote:Op maandag 31 maart 200810:35 schreef Bravebart het volgende:
Tering zeg, ik heb me toch een duf hoofd
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, maar wel ruim een uur omdat de trein in Utrecht al kapot was
Ik werk tot 20.30..
Ik heb wel gehoord dat het over zou gaan op AH, maar wat daar van waar is weet ik nietquote:Op maandag 31 maart 2008 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand iets gehoord van het dicht zijn / sluiten / overgaan tot AH van C1000 Zuidpoort
C1000-filialen naar Albert Heijnquote:Op maandag 31 maart 200817:50 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand iets gehoord van het dicht zijn / sluiten / overgaan tot AH van C1000 Zuidpoort
Ja wtf is dat ouwe?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:25 schreef mcDavid het volgende:
En wie heeft er een relaxte tuin voor een breng&braai vanavond?
Bart?
Ah.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:03 schreef mcDavid het volgende:
Gewoon, vleesch e.d. meenemen -> bbq'en
ja die kende ik al, Zuidpoort is trouwens ook geen filiaal maar van eigen ondernemer René Peek. Ik werk nl. zelf bij C1000 Westpolder in Papendrecht (woon in Delft), maar een leverancier had een mailtje van Peek gehad dat hij dichtwas vandaag en ivm met overgang naar AH die leverancier niet meer hoefde te leveren. Apart allemaal, zeker omdat Peek in een vakblad laatst veel kritiek op C1000 had, maar dit later in een open brief geheel tegensprak en zei dat C1000 zn cluppie was...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
C1000-filialen naar Albert Heijn
Zuidpoort staat er gelukkig niet tussen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |