Hmm ik heb geen keus, he?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[blabla]
Ja, ik wil meedoen!
1. Qube
2. Isdatzo
3. .....
Joa, Sudoku Too.quote:Op vrijdag 4 april 200822:06 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ben master of sudoku....maar op msn? bestaat dat ook dan?
Alleen als je tegen mij moetquote:Op vrijdag 4 april 200822:16 schreef Liquidootje het volgende:
Betekent dit dat ik je op mijn msn krijg?
Vul gewoon je naam inquote:Op zaterdag 5 april 200801:12 schreef RickTheGreatest het volgende:
Qube is uren lang fobo's aan het bekijken en aan de hand van foto's en knusse berichtjes kijkt ze welke man "tegen haar moet" zodat ze weer een reden heeft om op MSN te gaan! [afbeelding]
Dan hebben we iig ook een ronde 2quote:Op zaterdag 5 april 200801:19 schreef vronie het volgende:
Ik wil ook wel meedoen.
Maar Sudoku is wel verslaverd hoor
In de categorie beginners graag.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan hebben we iig ook een ronde 2 [ afbeelding ]
Ja, ik wil meedoen!
1. Qube
2. Isdatzo
3. Stormqueen
4. vronie
5. krioro
Ik onthoud je wel voor ronde 2, heeft Cynix ook nog tijd om het te lerenquote:Op zaterdag 5 april 200807:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik zou wel willen Qube, maar tijdsverschil enzo zit niet mee! [afbeelding]
Ja hoor, je staat erbijquote:Op zaterdag 5 april 200817:12 schreef draculettetje het volgende:
mag ik nog wel mee doen voor sudoko
quote:Op vrijdag 4 april 200821:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi,
Ik zat te denken aan 2 of 3 dagen per ronde. Ronde 1 is dan wel 6 potjes, maar met 3 personen. Als jullie dus even wil aangeven wat je liever hebt.
Regels:
* Ben je te laat? Jammer, maar dan lig je eruit. Je tegenstander wint.
quote:Op zaterdag 5 april 200820:40 schreef lynda het volgende:
Hmm twijfel.. Kan er lang niet altijd zijn denk ik als er een ronde is.. Hoe is dat geregeld eigenlijk?
och, ik heb ook pas 5 of 6 potjes gespeeld.. dus ik verwacht niet dat ik 't ver zal schoppen.. en toch bestempel ik mezelf niet als domquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
Maar als je mee doet en je eindigt als laatste... wordt je dan als dom bestempelt?
Spelfouten doe ik nooit expres. Gebeurt geheel natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
och, ik heb ook pas 5 of 6 potjes gespeeld.. dus ik verwacht niet dat ik 't ver zal schoppen.. en toch bestempel ik mezelf niet als dom![]()
en doe je nu al die spelfouten expres?
Ik heb het liefst 16 mensen.quote:Op zaterdag 5 april 200821:42 schreef -jos- het volgende:
Mooi [afbeelding] worden de poules nu gemaakt dan of laat je nog meer mensen meedoen?
Dus wat doe je dan? Je kopieert het lijstje en zet je naam erbijquote:Op zaterdag 5 april 200821:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ok, ik heb even gekeken hoe sudoku werkt. Ik doe ook mee als het toch naar 16 gaat.
Mocht er niet genoeg zijn voor 16 en jullie springen terug naar 12, dan haak ik wel af om de getallen in balans te houden [afbeelding]
Twee potjes om de winnaar de beslissen, dus uit en thuis. Wie de winnaar is kun je dan beslissen door de behaalde punten door 2 te delen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Verder zou ik nog graag jullie mening horen over uit- en thuiswedstrijden.
We maken dus gebruik van Sudoku Too, competitie, standaard. Veel mensen lijken te denken dat beginnen in je nadeel werkt. Om dit tegen te gaan zouden we dus gebruik kunnen maken van uit en thuis zodat je 2 keer tegen dezelfde persoon speelt. Eén keer begin je, en de tweede keer de ander. Dit zou erop neer komen dat je in ronde 1 6 potjes speelt.
Dus, met of zonder?
Ja, maar ik vind dat als je één keer uit en thuis gebruikt je dat overal moet gebruiken voor gelijke kansen.quote:Op zaterdag 5 april 200822:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee potjes om de winnaar de beslissen, dus uit en thuis. Wie de winnaar is kun je dan beslissen door de behaalde punten door 2 te delen.
Éen keer uit, één keer thuis, alle rondes.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat als je één keer uit en thuis gebruikt je dat overal moet gebruiken voor gelijke kansen.
Okay.quote:Op zaterdag 5 april 200822:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Éen keer uit, één keer thuis, alle rondes.
Verkapt bla bla blaquote:Op zaterdag 5 april 200823:00 schreef rulerofdeath het volgende:
QuBe, oefenen?
hardstikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
zit standaard in msn verwerkt.quote:Op zondag 6 april 2008 10:47 schreef Biancavla het volgende:
Maar dan moet iemand mij wel uitleggen hoe ik dat spel op mijn msn moet zetten of hoe dat werkt.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hardstikkeIk speel ook alleen mee om q_b te batsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Oh, gevonden! Wat leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit standaard in msn verwerkt.
menu Acties -> game spelen
Is het de bedoeling dat degenen die tegen elkaar moeten zelf afspreken wanneer ze spelen, binnen die 2-3 dagen? Het lijkt me niet dat je steeds maar wacht tot je allebei toevallig online bent, dus zonder zo'n afspraak kan het zijn dat je elkaar steeds misloopt. En hoe bepaal je dan of iemand te laat is?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zat te denken aan 2 of 3 dagen per ronde. Ronde 1 is dan wel 6 potjes, maar met 3 personen. Als jullie dus even wil aangeven wat je liever hebt.
Regels:
*Niet iedereen wil half Fok! op MSN dus wil iedereen ervoor zorgen dat zijn/haar PM inbox open staat? Wanneer je dan weet tegen wie je moet spelen kun je daar je adres heen sturen.
*Als je gespeeld hebt maak dan een screenshot met de uitslag. Denk er wel om dat je het adres van de ander weghaald.
* Ben je te laat? Jammer, maar dan lig je eruit. Je tegenstander wint.
* Puntentelling; winst +2, gelijk +1, verlies +0
Is goed, ik kan er ook geen reet van.quote:Op zondag 6 april 2008 10:49 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Hey zG. Internetz viel uit en het duurt 30 minuten om het opnieuw op te starten dus ik dacht: "Nah."
Jij had anders toch gewonnen. Nog een keer een rematch?
krioro, wij nog een keer spelen? ik moet oefenen.
Pas 3 keer gedaan nu.
Doe dan mee, er is nog één slot open! Snel!quote:Op zondag 6 april 2008 15:45 schreef Ynske het volgende:
Hier een sudokufreak
ben erg benieuwd, kunnen er nog mensen meedoen?
en moet je iets apart downloaden ofzo?k zie al staan dat t standaard in msn gebakken staat, alleen nog kijken of dat bij mijn versie ook zo is
Kan je dat nu werkelijk waar niet zelf verzinnen? Nee hoor, jij moet om 1303 tegen persoon A, dan ben je mooi op tijd om om 1541 tegen persoon B te gaan en daarna mag je een paar uur pauze hoor. MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe jij dit op dag 4!!! ipv op uiterlijk dag 2/3!!!!!!!!!!! dan, ben jij, te laat, en lig jij, eruit!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat degenen die tegen elkaar moeten zelf afspreken wanneer ze spelen, binnen die 2-3 dagen? Het lijkt me niet dat je steeds maar wacht tot je allebei toevallig online bent, dus zonder zo'n afspraak kan het zijn dat je elkaar steeds misloopt. En hoe bepaal je dan of iemand te laat is?
Ik snap het idd nog steeds niet.quote:Op zondag 6 april 2008 16:45 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo gemeen en leg het gewoon uit!
Ik wil beginnen!
das idd errug knapquote:Op zondag 6 april 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:
hoe kun je nou een puzzel oplossen in 45 seconden
Lijkt mij wel heel hardcore idd.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:
hoe kun je nou een puzzel oplossen in 45 seconden
is jullie IQ toevallig ook 45?quote:
quote:
Kijk dan eerst op msn eer jullie krio proberen te pwnen. Je speelt om de beurt waar je elke beurt 3 getallen mag invullen. Hij stelt een logische en terechte vraag waarna jullie dankzij jullie onkunde hier slecht op in gaan.quote:Op zondag 6 april 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]wat is dat nu weer meteen voor conclusie
ik heb t nog nooit gedaan via msn en weet dus ook niet hoe moeilijk dat ze daar zijn
mijn nederige excususquote:Op zondag 6 april 2008 18:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op msn eer jullie krio proberen te pwnen. Je speelt om de beurt waar je elke beurt 3 getallen mag invullen. Hij stelt een logische en terechte vraag waarna jullie dankzij jullie onkunde hier slecht op in gaan.
Genoeg mensen hier.quote:Op zondag 6 april 2008 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn nederige excusus
maar hoe kan ik als er niemand is met wie ik dat kan proberen dan gaan oefenen.
als je liever niet hebt dat we meedoen, zeg me dat dan maar gewoon
Ondanks alles vind ik het wel heel no-homo lief van je dat je voor krio in de bres schiet hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 18:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op msn eer jullie krio proberen te pwnen. Je speelt om de beurt waar je elke beurt 3 getallen mag invullen. Hij stelt een logische en terechte vraag waarna jullie dankzij jullie onkunde hier slecht op in gaan.
Ik hoor dat jij en Selim er wel vaker uitvallen. Om steeds opnieuw te beginnen zou niet eerlijk zijn dus wat mij betreft mag iedereen er één keer uitflikkeren. Als je tegenstander zo aardig is het steeds weer opnieuw te doen heb je geluk.quote:Op zondag 6 april 200818:40 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Ok, ik heb krioro net flink gepwnd [afbeelding] 4000 tegen 2000 van hem.
Wat als je internet er tijdens een potje uitflikkert?
thnx voor de tipquote:Op zondag 6 april 2008 18:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier.je kunt iedereen pm'en voor adressen. Daarnaast moet je mij niet altijd serieus nemen daar ik vaak een kutpersoon kan zijn.
Ik zal even vragen of Za-gi online komt.
ha ha en ik snapte er niks van maar het is idd leuk!quote:Op zondag 6 april 2008 18:45 schreef lynda het volgende:
Zo het is weer flink inkomen.. Nu gelijk weer verslavend
Kom maar op
bang voor stalkers?quote:Op zondag 6 april 2008 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb mijn niet heel bekende namen in mijn emailadres, dus ik ga maar even een nieuwe voor dit aanmaken denk ik
Ik ben de enige in Nederland met deze voor en achternaam, ik neem het risico nietquote:
voor mij hoef je niet bang te zijn hoorquote:Op zondag 6 april 2008 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben de enige in Nederland met deze voor en achternaam, ik neem het risico niet
quote:Op zondag 6 april 2008 19:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en ik snapte er niks van maar het is idd leuk!
Ik wil trouwens wel tegen iedereen spelen hoor, dus mocht je willen oefenenquote:Op zondag 6 april 200819:30 schreef Queen_Bee het volgende:
SudokuQube@hotmail.com [afbeelding] Wie wordt mn eerste contactpersoon? [afbeelding]
ik doe nu even met draakje. maar jij had een ander adres?quote:Op zondag 6 april 2008 19:45 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Nog meer mensen die willen oefenen toevallig?
ben zo vrij geweest je ff toe te voegenquote:Op zondag 6 april 2008 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
SudokuQube@hotmail.comWie wordt mn eerste contactpersoon?
is goedquote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef lynda het volgende:
Vraag hem maar aan draakje rulerDie weet hem wel haha
quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil ook van te voren oefenen hoor!
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas opquote:
Heey ik was ben ook een beginnerquote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas op
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
Ja fijn.quote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
donequote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ja fijn.alle beginners er in het begin al uit.
Kan de rest mij nog even toevoegen?theclitcommander@live.nl
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb er met meerdere mensen over gesproken en het was bijna unaniem, dus. En daar zaten ook beginners bij zelfs!quote:Op zondag 6 april 200820:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ja fijn. [afbeelding] alle beginners er in het begin al uit.
Kan de rest mij nog even toevoegen? [afbeelding] theclitcommander@live.nl
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezenquote:
2 dagenquote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb er met meerdere mensen over gesproken en het was bijna unaniem, dus. En daar zaten ook beginners bij zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 of 3 dagen per ronde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat heel goed is echtquote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezen
Net tegen ene blauwe gespeeld. -500 punten, hij 5000 punten en zegt ie ook nog dat q_b hem al lang in had gemaakt
Dus jij moet heel goed zijn
Ik wil bij de elite poel trouwens.quote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik met jou speel, kan ik rustig TV kijken en chatten op MSN. QuBE vereist alle aandacht, voordat ik een waardig tegenstander ben. Het is niet onmogelijk, maar elke kleine foutje die ik maak zorgt ervoor dat ik verlies.quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezen
Net tegen ene blauwe gespeeld. -500 punten, hij 5000 punten en zegt ie ook nog dat q_b hem al lang in had gemaakt
Dus jij moet heel goed zijn
Opzouten met je opslaan en later verdergaan! Dat haalt me helemaal uit mijn spel!quote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Je kunt je partij ook opslaan. als dit bij beide partijen regelmatig gebeurt hoeft niemand zich zorgen te maken mocht het internet wegvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mail? Of voeg jij mij toe?quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
wie heeft er nog even tijd voor een potje?
hier ook in profielquote:Op zondag 6 april 2008 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Za-gi: theclitcommander@live.nl
Qube: SudokuQube@hotmail.com
zG: fok[AT]zargon[DOT]nl.
Crientj: Carina@Alles-Wat.nl
draculettetje: in profiel
Biancavla: in profiel
quote:Op zondag 6 april 2008 21:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
even een vraagje:
kunnen de mensen die iemand zoeken om te spelen even "zoekt" oid in hun naam zetten? Is wat makkelijker dan iedereen af te gaan .
Nou nouquote:Op zondag 6 april 2008 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik met jou speel, kan ik rustig TV kijken en chatten op MSN. QuBE vereist alle aandacht, voordat ik een waardig tegenstander ben. Het is niet onmogelijk, maar elke kleine foutje die ik maak zorgt ervoor dat ik verlies..
hij had iets meer moeite met mijquote:Op zondag 6 april 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Net even tegen Ynske gespeeld. Zo dramatisch was het niet meer.
Ik wist niet dat je aantekeningen kon maken en dat het beter was om de 45 seconden helemaal uit te laten gaan om nog wat dingen te checken.
Oh dat ik wel weer verloren had met 1/3e punten is natuurlijk wel een vast gegeven
Heb nu hoofdpijn, ik ga maar eens even de lama's op uitzending gemist kijken voor verdoving
hij is iemand met tieten als je mij bedoeldquote:
quote:Op zondag 6 april 200821:26 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag misschien maar moeten we dan nu tussen vanavond en dinsdag 6 spellen doen?
beetje blond enzo [afbeelding]
't Maakt niet bar veel uit, zolang je maar kunt zien wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 6 april 200821:27 schreef Ynske het volgende:
en dan ga ik nog even door met blond zijn [afbeelding]
de screenshot van de punten? of van t spelbord?
ik had het over Zg.quote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is iemand met tieten als je mij bedoeld
jah juffrouwquote:Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu dus wel goed van te voren afspreken of je voor t toernooi speelt of gewoon hè. Anders krijgen we daar weer gezeik mee.
Oh, volgens mij heb ik overal cavla staan ipv caviaquote:Op zondag 6 april 200822:41 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben maandagmiddag en dinsdagavond beschikbaar!
Ja, maar ik ben weer gewisseld.quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik overal cavla staan ipv cavia
Done lynda! Crientj ook toegevoegd, vronie een PM gestuurd.quote:
Voeg mij even toe, ik mis je al zo erg, enzo.quote:Op zondag 6 april 200823:02 schreef Isdatzo het volgende:
hmm ik weet niet of ik al deze fokkers op msn wil [afbeelding] Morgen misschien ff een ander emailadres registreren [afbeelding]
Mjah, al mijn berichten komen nu terug met " Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:". Het is niets anders. Jammer wel.quote:Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef -0- het volgende:
@zG: MSN is bij mij niet meer beschikbaarHij doet het nu helemaal niet meer.
Moeten maar morgen opnieuw proberen ofzo...
Ja, dat was ik sowieso van plan. Maar dat heb ik niet aan de schema maker verteld.quote:Op maandag 7 april 200801:31 schreef -0- het volgende:
Misshcien is het leuk om de finales te kruisen, zodat je je poulegenoot pas in de finale weer tegen kan komen?
Hierbij een voorstel (Let niet op mijn paint kunsten)
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef -0- het volgende:
Misshcien is het leuk om de finales te kruisen, zodat je je poulegenoot pas in de finale weer tegen kan komen?
Hierbij een voorstel (Let niet op mijn paint kunsten)
[ afbeelding ]
Ik had jou allang verteld dat ik het zo ging doenquote:
Ja, maar ik wilde -0- toch even prijzen voor zijn schema.quote:Op maandag 7 april 2008 01:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had jou allang verteld dat ik het zo ging doen
Whatever his name is, als ie toch bezig is mag ie de lijntjes wel even aanpassen zodat het klopt jaquote:Op maandag 7 april 200801:43 schreef krioro het volgende:
Of - O - maar dan zonder spaties. Ik weet het niet.
da's fijn!quote:Op maandag 7 april 2008 07:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan vandaag rond lunch pauze of gewoon vanavond. Geldt ook voor morgen!
Ik zal wel iedereen in mijn poule toevoegen.
Ik zeg toch al zo vaak dat dat vanaf het begin al besloten wasquote:Op maandag 7 april 2008 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
schema van -0- lijkt me het leukste speelschema
Als er nog rap iemand bij komt wel.quote:Op maandag 7 april 200814:06 schreef Biancavia het volgende:
Dan kan er dus nog iemand anders in de plaats van vronie mee doen. [afbeelding]
Dat is niet handig ;{quote:Op maandag 7 april 2008 13:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg toch al zo vaak dat dat vanaf het begin al besloten was
Ennnnn ik heb een PM dat vronie niet meer meedoet. Gelijk 3 mensen partnerloos dus iedereen goed nadenken of ze mee willen doen of niet en dan pas aanmelden, k?
Nu moeten wij nog tegen elkaar!quote:Op maandag 7 april 2008 14:07 schreef -0- het volgende:
Hierbij de screens van mij ( -0-) tegen Jos.
Wordt de winnaar bepaald uit het gemiddelde verschil?
[ afbeelding ]
wat voor spelletje wil je doenquote:Op maandag 7 april 2008 15:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Vraag me dan of ik wil spelen
wij kunnen hem wel naar morgen schuiven als je wilt....quote:Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:
I'm losing my touch. Ik speel echt slecht vandaagEn dat is juist de dag dat ik tegen 2 mensen moet zeker
Oeh vanavond dan!quote:Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:
I'm losing my touch. Ik speel echt slecht vandaagEn dat is juist de dag dat ik tegen 2 mensen moet zeker
Als iemand nog iemand weet die mee wil doen mag dat van mij nog. Dan mag jullie poule ook wel een dag langer ofzo. Als dat niet gebeurd moet ik nog even kijkenquote:Op maandag 7 april 2008 16:55 schreef lynda het volgende:
Queen hoe zit het nou met die pool waar oa ik in zit?
Jij ging vanavond met stormqueen toch? Als je daarna nog wil is t wel okay, hoor. Maar als morgen je beter uitkomt is ook goedquote:Op maandag 7 april 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij kunnen hem wel naar morgen schuiven als je wilt....
vanavond heb ik een afspraakje staan ha ha
Even kijkenquote:Op maandag 7 april 200817:19 schreef Biancavia het volgende:
Is er al een tussenstand?
Ik lig er al uit. [afbeelding]
Je plaatje doet het hier nietquote:Op maandag 7 april 200817:36 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Hoi
[afbeelding]
De keer daarna zat mijn computer te kutten dus ik gaf mij gewonnen. 2 keer verloren voor mij dus.
hier welquote:
bij mij welquote:
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?quote:Op maandag 7 april 2008 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Even kijken
Poule C
6. -jos-
4. zG
4. Biancavia
2. -0-
Moet iets raars gebeuren mocht jij nog winnen inderdaad
ik denk puntenquote:Op maandag 7 april 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?
Dank jullie voor de scoresquote:Op maandag 7 april 200818:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?
zie jequote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dank jullie voor de scoresen 6 4 4 2 zijn de punten
Jaja, nu ik slecht bezig ben kun je ineens niet meer wachten hèquote:Op maandag 7 april 200818:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil spelen. Schiet eens op poule D
waarom ben je offline op msn?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie jetis heel nuttig dat ik mijn haren verf
iets met eten naar binnen werken enzoquote:
ok dat magquote:
Ik ben wanhopig naar punten. Ik ben dus echt slecht. hequote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja, nu ik slecht bezig ben kun je ineens niet meer wachten hè
Ja kom maar opquote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil spelen. Schiet eens op poule D
Alsof ik jouw scherm kan stoppen van verder gaan dan ladenquote:Op maandag 7 april 200818:29 schreef Liquidootje het volgende:
Heel erg toevallig... maar goed...
denk idd morgen!quote:Op maandag 7 april 2008 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij ging vanavond met stormqueen toch? Als je daarna nog wil is t wel okay, hoor. Maar als morgen je beter uitkomt is ook goed
beide potjesquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Twee keer verloren tegen stormqueen vs liquidootje
De queens zijn toch wel eng hoor
[ afbeelding ]
ze zijn bijna gelijkquote:
Na half 9. Hmm, ik roep je wel ;oquote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Voor de mensen in 'mijn' pool.. Ik kan vaak pas 's avonds na half 9Druk bezet persoontje
Dus roep vanavond maar als je wil
En dan te bedenken dat ik als laatste aan de beurt was met nog 1 rondje open met de stand 4200-4200 dus vul ik hem helemaal superblij in in de veronderstelling dat ik gewonnen heb...quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Voor de mensen in 'mijn' pool.. Ik kan vaak pas 's avonds na half 9Druk bezet persoontje
Dus roep vanavond maar als je wil
Na half 9 kan ik ook wel, dus als jullie willen kunnen jullie mij ook proberen te verslaan vanavond.quote:Op maandag 7 april 2008 19:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Na half 9. Hmm, ik roep je wel ;o
xD, aandacht erbij houden is ook moeilijk soms :$
Zat tijdens een oefenpotje steeds te kijken naar dat blauwe vakje van de tegenstander wat overal heen ging ;o
Isdatzo zou rond 2100 met ruler gaan geloof ik, maar als je hem pmed oid kunnen jullie ook iets regelenquote:Op maandag 7 april 200819:48 schreef Ynske het volgende:
k hoop dat Isdatzo nog wat van zich laat horen
's avonds zal hij wel komen. Kan hem ook nog vragen online te komen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Ynske het volgende:
k hoop dat Isdatzo nog wat van zich laat horen
Ik zag maar een half scherm, het hele scherm was half naar beneden verscholen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Isdatzo zou rond 2100 met ruler gaan geloof ik, maar als je hem pmed oid kunnen jullie ook iets regelen
Verder, waarom precies gaf Za-gi zich gewonnen? MSN problemen of internet?
Zou aan MSN moeten liggen dus?quote:Op maandag 7 april 200820:05 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ik zag maar een half scherm, het hele scherm was half naar beneden verscholen.
If so, dan had ik graag dat jullie het tweede potje ook spelen.quote:
quote:
we hebben het meerdere keren geprobeerd, altijd als ik m aanmaakte kregen we dat halve scherm bij de ander, terwijl t met andere tegenspelers wel goed gaatquote:Op maandag 7 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
If so, dan had ik graag dat jullie het tweede potje ook spelen.
Ja, ik kon net met mn Sudoku MSN ook niet, maar met mn echte lukte het wel. Het gebeurt willekeurig en als het dus door MSN komt is het niet eerlijk dat één daardoor geen punten krijgt.quote:Op maandag 7 april 200820:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben het meerdere keren geprobeerd, altijd als ik m aanmaakte kregen we dat halve scherm bij de ander, terwijl t met andere tegenspelers wel goed gaat [afbeelding]
Ik dacht al dat Fok kapot wasquote:Op maandag 7 april 200820:45 schreef Ynske het volgende:
euh... dat was veeeeeeeel teveel info
ik zei dus, dat ik dat begreep
denk je dat het nog wil vanavond?quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ik zag maar een half scherm, het hele scherm was half naar beneden verscholen.
als ik 1e potje niet 2 keer over dezelfde fout had gemaakt had ik die waarschijnlijk gewonnenquote:
gmail is meelquote:
welterustenquote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
zoo Yns is klaar voor vandaag
@Za-giniipiggu als je die tweede partij over wilt doen, graag morgen
ik ga nu plat
Je ligt eruitquote:Op maandag 7 april 200821:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe sta ik eigenlijk in de ranglijsten? Wie houdt dat bij?
quote:
Niet dat was poule C al.quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik zat ook in the poule of death
kom eens op msnquote:
Onzin. De beste uit die poul is misschien zG en ik heb hem wel eens zien spelenquote:
geen rulerofdeath in de poule of deathquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik zat ook in the poule of death
Okay. Ik ben er ook wel eerder hoor, als je nog even wil oefenen. Kijken hoe ik speel.quote:Op maandag 7 april 200822:41 schreef draculettetje het volgende:
ow niet meer spammen dus ha ha
doe maar morgen rond 19.00 nu doen mn ogen het niet meer zo goed!
Nee nou ik doe meestal van te voren een oefenpotje, maar als jou dat niet lukt denk ik nou ik ben er ook wel eerder dus kunnen we dan een oefenpotje doen if you pleasequote:Op maandag 7 april 200822:44 schreef draculettetje het volgende:
ha ha jij wit echt graag he
ow ha ha zo, zie ben niet zo helder meerquote:Op maandag 7 april 2008 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nou ik doe meestal van te voren een oefenpotje, maar als jou dat niet lukt denk ik nou ik ben er ook wel eerder dus kunnen we dan een oefenpotje doen if you please
Maar t hoeft natuurlijk niet
Nah, laat maar.quote:
Ik heb toch graag dat je het wel doetquote:Op maandag 7 april 200822:50 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Nah, laat maar. [afbeelding] Míjn msn deed raar dus ik neem de verantwoordelijkheid op mij en vernoem haar tot winnaar.
Niet dat ik anders gewonnen had... [afbeelding]
waarom?quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb toch graag dat je het wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |