welterustenquote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
zoo Yns is klaar voor vandaag
@Za-giniipiggu als je die tweede partij over wilt doen, graag morgen
ik ga nu plat
Je ligt eruitquote:Op maandag 7 april 200821:46 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe sta ik eigenlijk in de ranglijsten? Wie houdt dat bij?
quote:
Niet dat was poule C al.quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik zat ook in the poule of death
kom eens op msnquote:
Onzin. De beste uit die poul is misschien zG en ik heb hem wel eens zien spelenquote:
geen rulerofdeath in de poule of deathquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik zat ook in the poule of death
Okay. Ik ben er ook wel eerder hoor, als je nog even wil oefenen. Kijken hoe ik speel.quote:Op maandag 7 april 200822:41 schreef draculettetje het volgende:
ow niet meer spammen dus ha ha
doe maar morgen rond 19.00 nu doen mn ogen het niet meer zo goed!
Nee nou ik doe meestal van te voren een oefenpotje, maar als jou dat niet lukt denk ik nou ik ben er ook wel eerder dus kunnen we dan een oefenpotje doen if you pleasequote:Op maandag 7 april 200822:44 schreef draculettetje het volgende:
ha ha jij wit echt graag he
ow ha ha zo, zie ben niet zo helder meerquote:Op maandag 7 april 2008 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nou ik doe meestal van te voren een oefenpotje, maar als jou dat niet lukt denk ik nou ik ben er ook wel eerder dus kunnen we dan een oefenpotje doen if you please
Maar t hoeft natuurlijk niet
Nah, laat maar.quote:
Ik heb toch graag dat je het wel doetquote:Op maandag 7 april 200822:50 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Nah, laat maar. [afbeelding] Míjn msn deed raar dus ik neem de verantwoordelijkheid op mij en vernoem haar tot winnaar.
Niet dat ik anders gewonnen had... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |