Ik bedoel ik doe dat niet gelijk, en dacht misschien slaap jij op menselijke tijdenquote:Op maandag 7 april 200823:07 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Of aan mij. Ik heb ook veranderskills.
Ik slaap niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoel ik doe dat niet gelijk, en dacht misschien slaap jij op menselijke tijden
Hij slaapt niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoel ik doe dat niet gelijk, en dacht misschien slaap jij op menselijke tijden
Hey je moet mij niet rood maken met en dan zeggen dat ik maar 2 spellen heb gespeeldquote:
hoe kun jij tien punten hebben?quote:
Ga nu niet gelijk weer wegquote:Op maandag 7 april 200823:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey je moet mij niet rood maken met en dan zeggen dat ik maar 2 spellen heb gespeeld [afbeelding]
Sorry, moest 5 zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey je moet mij niet rood maken met en dan zeggen dat ik maar 2 spellen heb gespeeld
5 keer gewonnen, 1 keer verloren. 10 punten.quote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kun jij tien punten hebben?
en average klopt niet
verders ziet het er goed uit
edit: niet goed opgelet ;{
het maakt mij eigelijk niet uit. maar voor de andere spelers uit B zou ik het logischer vinden als Liquidootje voor spek en bonen mee doetquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, niemand gevonden voor B maar Liquidootje wil wel tegen B spelen zodat zij net zoveel spelen als wij. Dit heeft dan geen betrekking op hem, hij ligt er hoe dan ook uit.
Wat mij betreft mag hij ook wel voor echt spelen in B, zodat hij dus eventueel ook nog door zou kunnen gaan. Maaaaarr, ik heb het gevoel dat jullie h et daar niet eens mee zullen zijndus zegt u het maar
onee laat maar zitten. ik moet gaan slapenquote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef zarGon het volgende:
Update, kleine foutje weggehaald en incluis 1-1 van krioro en lynda verwerkt:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry, moest 5 zijn..
[..]
5 keer gewonnen, 1 keer verloren. 10 punten.
Welke average klopt er niet?
Wat is dat nu weer. Ik kon vandaag de hele dag voor spek en bonen mijn thing doenquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, niemand gevonden voor B maar Liquidootje wil wel tegen B spelen zodat zij net zoveel spelen als wij. Dit heeft dan geen betrekking op hem, hij ligt er hoe dan ook uit.
Wat mij betreft mag hij ook wel voor echt spelen in B, zodat hij dus eventueel ook nog door zou kunnen gaan. Maaaaarr, ik heb het gevoel dat jullie h et daar niet eens mee zullen zijn [ afbeelding ] dus zegt u het maar
Wegens tijdgebrekgaat zG tegen B spelen.
Wat een mooi schema!quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef zarGon het volgende:
Update, kleine foutje weggehaald en incluis 1-1 van krioro en lynda verwerkt:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry, moest 5 zijn..
[..]
5 keer gewonnen, 1 keer verloren. 10 punten.
Welke average klopt er niet?
Omdat jij zonder één woord vertrekt en ik dus niet weet wat ik kan verwachten. That's not how we do.quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer. Ik kon vandaag de hele dag voor spek en bonen mijn thing doen
Sommige mensen moeten nu eenmaal gaan slapen om om 6:30 op te kunnen staan!
"Hoi Bers, jullie moeten tegen Liquidootje. Ik heb geen idee wannneer hij er is en of hij uberhaupt komt, en ja, er is een deadline maar hey."quote:Op dinsdag 8 april 200816:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet, ik heb geen msn-manieren [afbeelding]
Heb ik net tegen ZarGon gespeelt ;oquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Hoi Bers, jullie moeten tegen Liquidootje. Ik heb geen idee wannneer hij er is en of hij uberhaupt komt, en ja, er is een deadline maar hey."
Heeft ie je ingemaakt? Ga jij over de 7000 punten in de min? Jij bent mijn laatste hoop!quote:
Nee. ;{quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heeft ie je ingemaakt? Ga jij over de 7000 punten in de min? Jij bent mijn laatste hoop!
Dude, waar werk jij wel nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt er zo ineens een sudoku-boekje in onze gaskamer op het werk
Dudequote:
Jij hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 8 april 200818:19 schreef Ynske het volgende:
Jongens, ik ben vanavond bijna zo goed als zeker niet meer online, mag zometeen naar Utrecht gaan treinen...
k weet ff niet hoe we dat potje tussen mij en ZaGi moeten spelen [afbeelding]
Je was een goede tegenstanderquote:Op dinsdag 8 april 200819:30 schreef draculettetje het volgende:
2x verloren [afbeelding]
gefeliciteerd Queen bee [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |