Ik bedoel ik doe dat niet gelijk, en dacht misschien slaap jij op menselijke tijdenquote:Op maandag 7 april 200823:07 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Of aan mij. Ik heb ook veranderskills.
Ik slaap niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoel ik doe dat niet gelijk, en dacht misschien slaap jij op menselijke tijden
Hij slaapt niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoel ik doe dat niet gelijk, en dacht misschien slaap jij op menselijke tijden
Hey je moet mij niet rood maken met en dan zeggen dat ik maar 2 spellen heb gespeeldquote:
hoe kun jij tien punten hebben?quote:
Ga nu niet gelijk weer wegquote:Op maandag 7 april 200823:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey je moet mij niet rood maken met en dan zeggen dat ik maar 2 spellen heb gespeeld [afbeelding]
Sorry, moest 5 zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey je moet mij niet rood maken met en dan zeggen dat ik maar 2 spellen heb gespeeld
5 keer gewonnen, 1 keer verloren. 10 punten.quote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kun jij tien punten hebben?
en average klopt niet
verders ziet het er goed uit
edit: niet goed opgelet ;{
het maakt mij eigelijk niet uit. maar voor de andere spelers uit B zou ik het logischer vinden als Liquidootje voor spek en bonen mee doetquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, niemand gevonden voor B maar Liquidootje wil wel tegen B spelen zodat zij net zoveel spelen als wij. Dit heeft dan geen betrekking op hem, hij ligt er hoe dan ook uit.
Wat mij betreft mag hij ook wel voor echt spelen in B, zodat hij dus eventueel ook nog door zou kunnen gaan. Maaaaarr, ik heb het gevoel dat jullie h et daar niet eens mee zullen zijndus zegt u het maar
onee laat maar zitten. ik moet gaan slapenquote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef zarGon het volgende:
Update, kleine foutje weggehaald en incluis 1-1 van krioro en lynda verwerkt:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry, moest 5 zijn..
[..]
5 keer gewonnen, 1 keer verloren. 10 punten.
Welke average klopt er niet?
Wat is dat nu weer. Ik kon vandaag de hele dag voor spek en bonen mijn thing doenquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, niemand gevonden voor B maar Liquidootje wil wel tegen B spelen zodat zij net zoveel spelen als wij. Dit heeft dan geen betrekking op hem, hij ligt er hoe dan ook uit.
Wat mij betreft mag hij ook wel voor echt spelen in B, zodat hij dus eventueel ook nog door zou kunnen gaan. Maaaaarr, ik heb het gevoel dat jullie h et daar niet eens mee zullen zijn [ afbeelding ] dus zegt u het maar
Wegens tijdgebrekgaat zG tegen B spelen.
Wat een mooi schema!quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef zarGon het volgende:
Update, kleine foutje weggehaald en incluis 1-1 van krioro en lynda verwerkt:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry, moest 5 zijn..
[..]
5 keer gewonnen, 1 keer verloren. 10 punten.
Welke average klopt er niet?
Omdat jij zonder één woord vertrekt en ik dus niet weet wat ik kan verwachten. That's not how we do.quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer. Ik kon vandaag de hele dag voor spek en bonen mijn thing doen
Sommige mensen moeten nu eenmaal gaan slapen om om 6:30 op te kunnen staan!
"Hoi Bers, jullie moeten tegen Liquidootje. Ik heb geen idee wannneer hij er is en of hij uberhaupt komt, en ja, er is een deadline maar hey."quote:Op dinsdag 8 april 200816:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet, ik heb geen msn-manieren [afbeelding]
Heb ik net tegen ZarGon gespeelt ;oquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Hoi Bers, jullie moeten tegen Liquidootje. Ik heb geen idee wannneer hij er is en of hij uberhaupt komt, en ja, er is een deadline maar hey."
Heeft ie je ingemaakt? Ga jij over de 7000 punten in de min? Jij bent mijn laatste hoop!quote:
Nee. ;{quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heeft ie je ingemaakt? Ga jij over de 7000 punten in de min? Jij bent mijn laatste hoop!
Dude, waar werk jij wel nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt er zo ineens een sudoku-boekje in onze gaskamer op het werk
Dudequote:
Jij hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 8 april 200818:19 schreef Ynske het volgende:
Jongens, ik ben vanavond bijna zo goed als zeker niet meer online, mag zometeen naar Utrecht gaan treinen...
k weet ff niet hoe we dat potje tussen mij en ZaGi moeten spelen [afbeelding]
Je was een goede tegenstanderquote:Op dinsdag 8 april 200819:30 schreef draculettetje het volgende:
2x verloren [afbeelding]
gefeliciteerd Queen bee [afbeelding]
ik vond het ook leuk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je was een goede tegenstanderDankje
Ik heb het puntenaantal nodig.quote:Op dinsdag 8 april 200821:05 schreef Crientj het volgende:
Als ik me niet vergis lig ik er uit..
Jammer, maar ben blijkbaar nog niet goed genoeg [afbeelding]
Volgende keer beter [afbeelding]
[afbeelding]
p.s screens maken is ook moeilijk xD, kreeg die eerst niet meer netjes, maar je ziet. Beide verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
gefeliciteerd enzo...quote:Op woensdag 9 april 2008 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, maar 2 potjes
Krioro, dat wordt morgen, vandaag is m'n vriend jarig enzoAkkoord?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
Als Ynske niet kan, dan speel ik wel voor haar. Ik ben namelijk bijna net zo goed. Dus een betere vervanger kun je niet wensen.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 april 200807:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, maar 2 potjes [afbeelding]
Krioro, dat wordt morgen, vandaag is m'n vriend jarig enzo [afbeelding] Akkoord?
Kom jij zo vaak in MEN?quote:Op woensdag 9 april 200816:39 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom worden mijn sarcastische en uiterst humoristische uitspraken in MEN nooit begrepen? [afbeelding]
Wat vind jij van na het eten, rond een uur of 19:00, morgen?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef Ynske het volgende:
zarGon
wanneer wil je spelen? ik ben vanavond niet meer online, en wil graag voor morgen een tijdstip ongeveer afsprekendan kan ik nl daarvoor online komen
Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Change of plans by the way
Omdat ik dat eerder al wilde maar toen die oplossing voor uit en thuis niet zagquote:
Beetje late reactie, maar akkoord dusquote:Op woensdag 9 april 2008 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, maar 2 potjes
Krioro, dat wordt morgen, vandaag is m'n vriend jarig enzoAkkoord?
Ik ben NU onlinequote:Op woensdag 9 april 2008 22:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar akkoord dusEn nog gefeliciteerd
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn nu de beide queens uit mn poule verslagen?
Wat zegt dat over ons?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
niet zo veelquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je niet meer op mij reageert hoer.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gisteren niet met mijn dronken harses moeten gaan sudoku-en. Anders had ik er nog in gezeten ::')
hmm zondequote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gisteren niet met mijn dronken harses moeten gaan sudoku-en. Anders had ik er nog in gezeten
Oy, ik ben niet verslagenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
Mag best hoor, je verliest toch sowieso alquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
dan ga ik vanavond na de voetbal dus niet zuipen
Is rond een uurtje of 21:00 uur goed? moet nog even wat gaan halen.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat vind jij van na het eten, rond een uur of 19:00, morgen?
is goed.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je even? Ik moet even wat (school)werk afronden, ik ben er zo.
moet ik dan weer tegen hem? daar zat ik ook mee in de Poule Aquote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dat je ook die death gozer in maakt.
Pfft. Je ligt er gewoon uit omdat ik zo goed ben!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gisteren niet met mijn dronken harses moeten gaan sudoku-en. Anders had ik er nog in gezeten
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dat je ook die death gozer in maakt.
en wanneer moeten jullie gespeeld hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:39 schreef rulerofdeath het volgende:
De halve finales zijn:
krioro - rulerofdeath
Ynske - lynda
toch?
weet ik niet. ik denk dat we dan het beste zondagavond 22.00 uur aan kunnen houden ivm weekend ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en wanneer moeten jullie gespeeld hebben
ben de draad een beetje kwijt geloof ik
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
klinkt als een plan
jahquote:
ha ha da's ook zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:32 schreef lynda het volgende:
Nou kom op met de nieuwe ronde! Kan ik er een klein beetje rekening mee houden
ik ben benieuwd wat het gaat worden....quote:Op zaterdag 12 april 2008 06:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb hier t spul niet bij de hand maar voor de ongeduldigen
krioro Ynske
Ruler lynda
tot maandag 2200 ivm weekend
krioroquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef Biancavia het volgende:
Wie is er aan het winnen?
Spannend hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krioro
Ynske
Ruler
lynda
die moeten onderling nog uitmaken wie er wint
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Deze staat al klaar voor de winnaar:
[ afbeelding ]
Als je het beter kan. Doe danquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien een idee om een avatar te maken met vermelding
ik kan het niet beter. ik vind de beker geweldigquote:
Ik zei toch dat ik nog niet 't spul niet bij de hand hadquote:Op zaterdag 12 april 200807:15 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een mooie nieuwe aankondiging [afbeelding]
Daar ga ik het voor doen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Deze staat al klaar voor de winnaar:
[ afbeelding ]
hebben jullie beide de nieuwste versie van msn geinstalleerd staan?quote:Op maandag 14 april 2008 18:56 schreef lynda het volgende:
MSN 1.. Laden na 5 minuten maar weer opgegeven..
MSN 1.. Ruler ziet het niet als ik hem uitdaag
MSN 2.. Windows Live Messenger kan dit programma niet starten. Probeer het later opnieuw.
Ruler op andere pc.. Nodigt mij uit, ziet niet dat ik het accepteer![]()
Ik heb het net bij een vriendin geprobeerd.. Spel start binnen 2 seconden
Ruler heeft gister ook nog gewoon gespeeld![]()
En weer edit..
Zowel Ruler als ik hebben de pc opnieuw opgestart..
Nadat ruler mij uitdaagde kreeg ik binnen een normale tijd het scherm wacht tot host instellingen selecteert, ruler bleef het laden scherm in beeld houden
Mij maakt het niet veel uit, vanavond na 11 uur is goed, morgen mag ook. Ik heb je al toegevoegd op msn dus je kan iig een gil geven als je me ziet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
waneer kun jij, krioro?
ik morgen wel de hele dag en vandaag pas vanaf elf uur denk ik
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Zorg wel dat je even goed en helder kunt denken krioro.
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Zorg wel dat je even goed en helder kunt denken krioro.
doen we dat morgen welquote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit, vanavond na 11 uur is goed, morgen mag ook. Ik heb je al toegevoegd op msn dus je kan iig een gil geven als je me ziet.
thnxquote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef krioro het volgende:
Felicitaties aan de FOK! sudoku kampioen rulerofdeath!
Goed punt!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
wow heb ik de beker uitreiking zowaar gemist, en ik vind trom geroffel altijd zo spannend....
thnx *o*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:44 schreef Biancavia het volgende:
Gefeliciteeeeeeerd!
Alsjeblieft *tromgeroffel* :
[ afbeelding ]
Tadaaa!!!!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Way to go RulerJe hebt niet één keer verloren of wel?
Willen jullie trouwens nog een toernooi of wa
ik wil wel nog een keer mee doen hoor!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Way to go RulerJe hebt niet één keer verloren of wel?
Willen jullie trouwens nog een toernooi of wa
tegen mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen wedstrijd nee. hooguit gelijk.
weet ikquote:
bedanktquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Als we nu meteen nog een keer gaan, gaat de glans van Rulers overwinning er wel een beetje af vind ik.
Ruler, geveeliciteerd
volgens mij zijn wel ongeveer anderhalve week bezig geweest misschien twee wekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof 2, was 1 ronde verder dan jij
maar ik bedoelde in totaal....
nee hoor, 5 mei is voor sommige ook nog vrij en er zijn delen in het land waar de scholen 2 weken vrij hebben,quote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef -0- het volgende:
Mei lijkt me een goed plan, msischien eerste ronde na pinksteren beginnen? Dan zijn alle vakantie en feesdagen ook weer voorbij.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zou wat zijn als titelverdediger niet mee te doen
Jeuj!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Ik wil ook wel meedoen... dacht dat jullie vorige week al zouden beginnen en was zelf lang weekend weg, vandaar dat ik niks had gemeld... maar vanaf nu ben ik er weer, wil ik wel meedoen.
zo voelt het wel...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het sudoku-animo een beetje op een laag pitje staat
Ik dacht al waar ben je?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ban weg
Vraag anders een TT change, iets met nu aanmelden. Oh, en OP change dat je je nu kunt aanmelden ofcourse.
In ieder geval niet aan het sudokuenquote:
kook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In ieder geval niet aan het sudokuenDat heb ik sinds het toernooi niet meer gedaan zelfs
ook en druk met andere dingenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Was je t ook wat beu?
Edit: Heb in FB om changes gevraagd
is goed kunnen we de eerste ronde beginnen jeuj!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga morgen op mijn werk wel effe prutsen, dan post ik het hier
Mee eens... leek mij ook de leukste vorm, aangezien we maar met een paar mensen zijn. Wat beginmoment betreft maakt het me ook niet echt uit, hangt beetje af van hoe snel iedereen die mee wilde doen reageert hier...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
op zich lijkt het me wel leuk om tegen alle 7 te spelen
is het voor mn gevoel ook niet meteen afgelopen
en dan zou je al wel kunnen beginnen want ik denk niet dat ik tegen 7 mensen heb gespeekd in 2 dagen dus daar zou je dan toch wat langer voor moeten uittrekken!
ha ha als je dan snel nog mee speelt gaat het vast snellerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:06 schreef Liquidootje het volgende:
Echt waar. Ik kan niet wachten.
Tot dit topic volraakt en nooit meer in mijn activelist komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |