Mij maakt het niet veel uit, vanavond na 11 uur is goed, morgen mag ook. Ik heb je al toegevoegd op msn dus je kan iig een gil geven als je me ziet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
waneer kun jij, krioro?
ik morgen wel de hele dag en vandaag pas vanaf elf uur denk ik
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Zorg wel dat je even goed en helder kunt denken krioro.
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Zorg wel dat je even goed en helder kunt denken krioro.
doen we dat morgen welquote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit, vanavond na 11 uur is goed, morgen mag ook. Ik heb je al toegevoegd op msn dus je kan iig een gil geven als je me ziet.
thnxquote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef krioro het volgende:
Felicitaties aan de FOK! sudoku kampioen rulerofdeath!
Goed punt!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
wow heb ik de beker uitreiking zowaar gemist, en ik vind trom geroffel altijd zo spannend....
thnx *o*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:44 schreef Biancavia het volgende:
Gefeliciteeeeeeerd!
Alsjeblieft *tromgeroffel* :
[ afbeelding ]
Tadaaa!!!!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Way to go RulerJe hebt niet één keer verloren of wel?
Willen jullie trouwens nog een toernooi of wa
ik wil wel nog een keer mee doen hoor!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Way to go RulerJe hebt niet één keer verloren of wel?
Willen jullie trouwens nog een toernooi of wa
tegen mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen wedstrijd nee. hooguit gelijk.
weet ikquote:
bedanktquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Als we nu meteen nog een keer gaan, gaat de glans van Rulers overwinning er wel een beetje af vind ik.
Ruler, geveeliciteerd
volgens mij zijn wel ongeveer anderhalve week bezig geweest misschien twee wekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof 2, was 1 ronde verder dan jij
maar ik bedoelde in totaal....
nee hoor, 5 mei is voor sommige ook nog vrij en er zijn delen in het land waar de scholen 2 weken vrij hebben,quote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef -0- het volgende:
Mei lijkt me een goed plan, msischien eerste ronde na pinksteren beginnen? Dan zijn alle vakantie en feesdagen ook weer voorbij.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zou wat zijn als titelverdediger niet mee te doen
Jeuj!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Ik wil ook wel meedoen... dacht dat jullie vorige week al zouden beginnen en was zelf lang weekend weg, vandaar dat ik niks had gemeld... maar vanaf nu ben ik er weer, wil ik wel meedoen.
zo voelt het wel...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het sudoku-animo een beetje op een laag pitje staat
Ik dacht al waar ben je?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ban weg
Vraag anders een TT change, iets met nu aanmelden. Oh, en OP change dat je je nu kunt aanmelden ofcourse.
In ieder geval niet aan het sudokuenquote:
kook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In ieder geval niet aan het sudokuenDat heb ik sinds het toernooi niet meer gedaan zelfs
ook en druk met andere dingenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Was je t ook wat beu?
Edit: Heb in FB om changes gevraagd
is goed kunnen we de eerste ronde beginnen jeuj!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga morgen op mijn werk wel effe prutsen, dan post ik het hier
Mee eens... leek mij ook de leukste vorm, aangezien we maar met een paar mensen zijn. Wat beginmoment betreft maakt het me ook niet echt uit, hangt beetje af van hoe snel iedereen die mee wilde doen reageert hier...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
op zich lijkt het me wel leuk om tegen alle 7 te spelen
is het voor mn gevoel ook niet meteen afgelopen
en dan zou je al wel kunnen beginnen want ik denk niet dat ik tegen 7 mensen heb gespeekd in 2 dagen dus daar zou je dan toch wat langer voor moeten uittrekken!
ha ha als je dan snel nog mee speelt gaat het vast snellerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:06 schreef Liquidootje het volgende:
Echt waar. Ik kan niet wachten.
Tot dit topic volraakt en nooit meer in mijn activelist komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |