gefeliciteerd enzo...quote:Op woensdag 9 april 2008 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, maar 2 potjes
Krioro, dat wordt morgen, vandaag is m'n vriend jarig enzoAkkoord?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
Als Ynske niet kan, dan speel ik wel voor haar. Ik ben namelijk bijna net zo goed. Dus een betere vervanger kun je niet wensen.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 april 200807:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, maar 2 potjes [afbeelding]
Krioro, dat wordt morgen, vandaag is m'n vriend jarig enzo [afbeelding] Akkoord?
Kom jij zo vaak in MEN?quote:Op woensdag 9 april 200816:39 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom worden mijn sarcastische en uiterst humoristische uitspraken in MEN nooit begrepen? [afbeelding]
Wat vind jij van na het eten, rond een uur of 19:00, morgen?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef Ynske het volgende:
zarGon
wanneer wil je spelen? ik ben vanavond niet meer online, en wil graag voor morgen een tijdstip ongeveer afsprekendan kan ik nl daarvoor online komen
Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Change of plans by the way
Omdat ik dat eerder al wilde maar toen die oplossing voor uit en thuis niet zagquote:
Beetje late reactie, maar akkoord dusquote:Op woensdag 9 april 2008 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, maar 2 potjes
Krioro, dat wordt morgen, vandaag is m'n vriend jarig enzoAkkoord?
Ik ben NU onlinequote:Op woensdag 9 april 2008 22:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar akkoord dusEn nog gefeliciteerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |