wij kunnen hem wel naar morgen schuiven als je wilt....quote:Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:
I'm losing my touch. Ik speel echt slecht vandaagEn dat is juist de dag dat ik tegen 2 mensen moet zeker
Oeh vanavond dan!quote:Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:
I'm losing my touch. Ik speel echt slecht vandaagEn dat is juist de dag dat ik tegen 2 mensen moet zeker
Als iemand nog iemand weet die mee wil doen mag dat van mij nog. Dan mag jullie poule ook wel een dag langer ofzo. Als dat niet gebeurd moet ik nog even kijkenquote:Op maandag 7 april 2008 16:55 schreef lynda het volgende:
Queen hoe zit het nou met die pool waar oa ik in zit?
Jij ging vanavond met stormqueen toch? Als je daarna nog wil is t wel okay, hoor. Maar als morgen je beter uitkomt is ook goedquote:Op maandag 7 april 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij kunnen hem wel naar morgen schuiven als je wilt....
vanavond heb ik een afspraakje staan ha ha
Even kijkenquote:Op maandag 7 april 200817:19 schreef Biancavia het volgende:
Is er al een tussenstand?
Ik lig er al uit. [afbeelding]
Je plaatje doet het hier nietquote:Op maandag 7 april 200817:36 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Hoi
[afbeelding]
De keer daarna zat mijn computer te kutten dus ik gaf mij gewonnen. 2 keer verloren voor mij dus.
hier welquote:
bij mij welquote:
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?quote:Op maandag 7 april 2008 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Even kijken
Poule C
6. -jos-
4. zG
4. Biancavia
2. -0-
Moet iets raars gebeuren mocht jij nog winnen inderdaad
ik denk puntenquote:Op maandag 7 april 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?
Dank jullie voor de scoresquote:Op maandag 7 april 200818:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?
zie jequote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dank jullie voor de scoresen 6 4 4 2 zijn de punten
Jaja, nu ik slecht bezig ben kun je ineens niet meer wachten hčquote:Op maandag 7 april 200818:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil spelen. Schiet eens op poule D
waarom ben je offline op msn?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie jetis heel nuttig dat ik mijn haren verf
iets met eten naar binnen werken enzoquote:
ok dat magquote:
Ik ben wanhopig naar punten. Ik ben dus echt slecht. hequote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja, nu ik slecht bezig ben kun je ineens niet meer wachten hč
Ja kom maar opquote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil spelen. Schiet eens op poule D
Alsof ik jouw scherm kan stoppen van verder gaan dan ladenquote:Op maandag 7 april 200818:29 schreef Liquidootje het volgende:
Heel erg toevallig... maar goed...
denk idd morgen!quote:Op maandag 7 april 2008 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij ging vanavond met stormqueen toch? Als je daarna nog wil is t wel okay, hoor. Maar als morgen je beter uitkomt is ook goed
beide potjesquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Twee keer verloren tegen stormqueen vs liquidootje
De queens zijn toch wel eng hoor
[ afbeelding ]
ze zijn bijna gelijkquote:
Na half 9. Hmm, ik roep je wel ;oquote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Voor de mensen in 'mijn' pool.. Ik kan vaak pas 's avonds na half 9Druk bezet persoontje
Dus roep vanavond maar als je wil
En dan te bedenken dat ik als laatste aan de beurt was met nog 1 rondje open met de stand 4200-4200 dus vul ik hem helemaal superblij in in de veronderstelling dat ik gewonnen heb...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |