Ik wil trouwens wel tegen iedereen spelen hoor, dus mocht je willen oefenenquote:Op zondag 6 april 200819:30 schreef Queen_Bee het volgende:
SudokuQube@hotmail.com [afbeelding] Wie wordt mn eerste contactpersoon? [afbeelding]
ik doe nu even met draakje. maar jij had een ander adres?quote:Op zondag 6 april 2008 19:45 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Nog meer mensen die willen oefenen toevallig?
ben zo vrij geweest je ff toe te voegenquote:Op zondag 6 april 2008 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
SudokuQube@hotmail.comWie wordt mn eerste contactpersoon?
is goedquote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef lynda het volgende:
Vraag hem maar aan draakje rulerDie weet hem wel haha
quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil ook van te voren oefenen hoor!
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas opquote:
Heey ik was ben ook een beginnerquote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas op
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
Ja fijn.quote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
donequote:Op zondag 6 april 2008 20:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ja fijn.alle beginners er in het begin al uit.
Kan de rest mij nog even toevoegen?theclitcommander@live.nl
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb er met meerdere mensen over gesproken en het was bijna unaniem, dus. En daar zaten ook beginners bij zelfs!quote:Op zondag 6 april 200820:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ja fijn. [afbeelding] alle beginners er in het begin al uit.
Kan de rest mij nog even toevoegen? [afbeelding] theclitcommander@live.nl
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezenquote:
2 dagenquote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb er met meerdere mensen over gesproken en het was bijna unaniem, dus. En daar zaten ook beginners bij zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 of 3 dagen per ronde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat heel goed is echtquote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezen
Net tegen ene blauwe gespeeld. -500 punten, hij 5000 punten en zegt ie ook nog dat q_b hem al lang in had gemaakt
Dus jij moet heel goed zijn
Ik wil bij de elite poel trouwens.quote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik met jou speel, kan ik rustig TV kijken en chatten op MSN. QuBE vereist alle aandacht, voordat ik een waardig tegenstander ben. Het is niet onmogelijk, maar elke kleine foutje die ik maak zorgt ervoor dat ik verlies.quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezen
Net tegen ene blauwe gespeeld. -500 punten, hij 5000 punten en zegt ie ook nog dat q_b hem al lang in had gemaakt
Dus jij moet heel goed zijn
Opzouten met je opslaan en later verdergaan! Dat haalt me helemaal uit mijn spel!quote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Je kunt je partij ook opslaan. als dit bij beide partijen regelmatig gebeurt hoeft niemand zich zorgen te maken mocht het internet wegvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mail? Of voeg jij mij toe?quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
wie heeft er nog even tijd voor een potje?
hier ook in profielquote:Op zondag 6 april 2008 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Za-gi: theclitcommander@live.nl
Qube: SudokuQube@hotmail.com
zG: fok[AT]zargon[DOT]nl.
Crientj: Carina@Alles-Wat.nl
draculettetje: in profiel
Biancavla: in profiel
quote:Op zondag 6 april 2008 21:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
even een vraagje:
kunnen de mensen die iemand zoeken om te spelen even "zoekt" oid in hun naam zetten? Is wat makkelijker dan iedereen af te gaan .
Nou nouquote:Op zondag 6 april 2008 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik met jou speel, kan ik rustig TV kijken en chatten op MSN. QuBE vereist alle aandacht, voordat ik een waardig tegenstander ben. Het is niet onmogelijk, maar elke kleine foutje die ik maak zorgt ervoor dat ik verlies..
hij had iets meer moeite met mijquote:Op zondag 6 april 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Net even tegen Ynske gespeeld. Zo dramatisch was het niet meer.
Ik wist niet dat je aantekeningen kon maken en dat het beter was om de 45 seconden helemaal uit te laten gaan om nog wat dingen te checken.
Oh dat ik wel weer verloren had met 1/3e punten is natuurlijk wel een vast gegeven
Heb nu hoofdpijn, ik ga maar eens even de lama's op uitzending gemist kijken voor verdoving
hij is iemand met tieten als je mij bedoeldquote:
quote:Op zondag 6 april 200821:26 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag misschien maar moeten we dan nu tussen vanavond en dinsdag 6 spellen doen?
beetje blond enzo [afbeelding]
't Maakt niet bar veel uit, zolang je maar kunt zien wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 6 april 200821:27 schreef Ynske het volgende:
en dan ga ik nog even door met blond zijn [afbeelding]
de screenshot van de punten? of van t spelbord?
ik had het over Zg.quote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is iemand met tieten als je mij bedoeld
jah juffrouwquote:Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu dus wel goed van te voren afspreken of je voor t toernooi speelt of gewoon hč. Anders krijgen we daar weer gezeik mee.
Oh, volgens mij heb ik overal cavla staan ipv caviaquote:Op zondag 6 april 200822:41 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben maandagmiddag en dinsdagavond beschikbaar!
Ja, maar ik ben weer gewisseld.quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik overal cavla staan ipv cavia
Done lynda! Crientj ook toegevoegd, vronie een PM gestuurd.quote:
Voeg mij even toe, ik mis je al zo erg, enzo.quote:Op zondag 6 april 200823:02 schreef Isdatzo het volgende:
hmm ik weet niet of ik al deze fokkers op msn wil [afbeelding] Morgen misschien ff een ander emailadres registreren [afbeelding]
Mjah, al mijn berichten komen nu terug met " Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:". Het is niets anders. Jammer wel.quote:Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef -0- het volgende:
@zG: MSN is bij mij niet meer beschikbaarHij doet het nu helemaal niet meer.
Moeten maar morgen opnieuw proberen ofzo...
Ja, dat was ik sowieso van plan. Maar dat heb ik niet aan de schema maker verteld.quote:Op maandag 7 april 200801:31 schreef -0- het volgende:
Misshcien is het leuk om de finales te kruisen, zodat je je poulegenoot pas in de finale weer tegen kan komen?
Hierbij een voorstel (Let niet op mijn paint kunsten)
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef -0- het volgende:
Misshcien is het leuk om de finales te kruisen, zodat je je poulegenoot pas in de finale weer tegen kan komen?
Hierbij een voorstel (Let niet op mijn paint kunsten)
[ afbeelding ]
Ik had jou allang verteld dat ik het zo ging doenquote:
Ja, maar ik wilde -0- toch even prijzen voor zijn schema.quote:Op maandag 7 april 2008 01:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had jou allang verteld dat ik het zo ging doen
Whatever his name is, als ie toch bezig is mag ie de lijntjes wel even aanpassen zodat het klopt jaquote:Op maandag 7 april 200801:43 schreef krioro het volgende:
Of - O - maar dan zonder spaties. Ik weet het niet.
da's fijn!quote:Op maandag 7 april 2008 07:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan vandaag rond lunch pauze of gewoon vanavond. Geldt ook voor morgen!
Ik zal wel iedereen in mijn poule toevoegen.
Ik zeg toch al zo vaak dat dat vanaf het begin al besloten wasquote:Op maandag 7 april 2008 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
schema van -0- lijkt me het leukste speelschema
Als er nog rap iemand bij komt wel.quote:Op maandag 7 april 200814:06 schreef Biancavia het volgende:
Dan kan er dus nog iemand anders in de plaats van vronie mee doen. [afbeelding]
Dat is niet handig ;{quote:Op maandag 7 april 2008 13:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg toch al zo vaak dat dat vanaf het begin al besloten was
Ennnnn ik heb een PM dat vronie niet meer meedoet. Gelijk 3 mensen partnerloos dus iedereen goed nadenken of ze mee willen doen of niet en dan pas aanmelden, k?
Nu moeten wij nog tegen elkaar!quote:Op maandag 7 april 2008 14:07 schreef -0- het volgende:
Hierbij de screens van mij ( -0-) tegen Jos.
Wordt de winnaar bepaald uit het gemiddelde verschil?
[ afbeelding ]
wat voor spelletje wil je doenquote:Op maandag 7 april 2008 15:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Vraag me dan of ik wil spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |