Voeg mij even toe, ik mis je al zo erg, enzo.quote:Op zondag 6 april 200823:02 schreef Isdatzo het volgende:
hmm ik weet niet of ik al deze fokkers op msn wil [afbeelding] Morgen misschien ff een ander emailadres registreren [afbeelding]
Mjah, al mijn berichten komen nu terug met " Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:". Het is niets anders. Jammer wel.quote:Op maandag 7 april 2008 00:57 schreef -0- het volgende:
@zG: MSN is bij mij niet meer beschikbaarHij doet het nu helemaal niet meer.
Moeten maar morgen opnieuw proberen ofzo...
Ja, dat was ik sowieso van plan. Maar dat heb ik niet aan de schema maker verteld.quote:Op maandag 7 april 200801:31 schreef -0- het volgende:
Misshcien is het leuk om de finales te kruisen, zodat je je poulegenoot pas in de finale weer tegen kan komen?
Hierbij een voorstel (Let niet op mijn paint kunsten)
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef -0- het volgende:
Misshcien is het leuk om de finales te kruisen, zodat je je poulegenoot pas in de finale weer tegen kan komen?
Hierbij een voorstel (Let niet op mijn paint kunsten)
[ afbeelding ]
Ik had jou allang verteld dat ik het zo ging doenquote:
Ja, maar ik wilde -0- toch even prijzen voor zijn schema.quote:Op maandag 7 april 2008 01:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had jou allang verteld dat ik het zo ging doen
Whatever his name is, als ie toch bezig is mag ie de lijntjes wel even aanpassen zodat het klopt jaquote:Op maandag 7 april 200801:43 schreef krioro het volgende:
Of - O - maar dan zonder spaties. Ik weet het niet.
da's fijn!quote:Op maandag 7 april 2008 07:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan vandaag rond lunch pauze of gewoon vanavond. Geldt ook voor morgen!
Ik zal wel iedereen in mijn poule toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |