Is goed, ik kan er ook geen reet van.quote:Op zondag 6 april 2008 10:49 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Hey zG. Internetz viel uit en het duurt 30 minuten om het opnieuw op te starten dus ik dacht: "Nah."
Jij had anders toch gewonnen. Nog een keer een rematch?
krioro, wij nog een keer spelen? ik moet oefenen.
Pas 3 keer gedaan nu.
Doe dan mee, er is nog één slot open! Snel!quote:Op zondag 6 april 2008 15:45 schreef Ynske het volgende:
Hier een sudokufreak
ben erg benieuwd, kunnen er nog mensen meedoen?
en moet je iets apart downloaden ofzo?k zie al staan dat t standaard in msn gebakken staat, alleen nog kijken of dat bij mijn versie ook zo is
Kan je dat nu werkelijk waar niet zelf verzinnen? Nee hoor, jij moet om 1303 tegen persoon A, dan ben je mooi op tijd om om 1541 tegen persoon B te gaan en daarna mag je een paar uur pauze hoor. MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe jij dit op dag 4!!! ipv op uiterlijk dag 2/3!!!!!!!!!!! dan, ben jij, te laat, en lig jij, eruit!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat degenen die tegen elkaar moeten zelf afspreken wanneer ze spelen, binnen die 2-3 dagen? Het lijkt me niet dat je steeds maar wacht tot je allebei toevallig online bent, dus zonder zo'n afspraak kan het zijn dat je elkaar steeds misloopt. En hoe bepaal je dan of iemand te laat is?
Ik snap het idd nog steeds niet.quote:Op zondag 6 april 2008 16:45 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo gemeen en leg het gewoon uit!
Ik wil beginnen!
das idd errug knapquote:Op zondag 6 april 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:
hoe kun je nou een puzzel oplossen in 45 seconden
Lijkt mij wel heel hardcore idd.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:
hoe kun je nou een puzzel oplossen in 45 seconden
is jullie IQ toevallig ook 45?quote:
quote:
Kijk dan eerst op msn eer jullie krio proberen te pwnen. Je speelt om de beurt waar je elke beurt 3 getallen mag invullen. Hij stelt een logische en terechte vraag waarna jullie dankzij jullie onkunde hier slecht op in gaan.quote:Op zondag 6 april 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]wat is dat nu weer meteen voor conclusie
ik heb t nog nooit gedaan via msn en weet dus ook niet hoe moeilijk dat ze daar zijn
mijn nederige excususquote:Op zondag 6 april 2008 18:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Kijk dan eerst op msn eer jullie krio proberen te pwnen. Je speelt om de beurt waar je elke beurt 3 getallen mag invullen. Hij stelt een logische en terechte vraag waarna jullie dankzij jullie onkunde hier slecht op in gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |