Dank jullie voor de scoresquote:Op maandag 7 april 200818:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer blonT enzo maar wat bedoel je met die 6, 4 en 2 voor de namen?
zie jequote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dank jullie voor de scoresen 6 4 4 2 zijn de punten
Jaja, nu ik slecht bezig ben kun je ineens niet meer wachten hèquote:Op maandag 7 april 200818:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil spelen. Schiet eens op poule D
waarom ben je offline op msn?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie jetis heel nuttig dat ik mijn haren verf
iets met eten naar binnen werken enzoquote:
ok dat magquote:
Ik ben wanhopig naar punten. Ik ben dus echt slecht. hequote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja, nu ik slecht bezig ben kun je ineens niet meer wachten hè
Ja kom maar opquote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil spelen. Schiet eens op poule D
Alsof ik jouw scherm kan stoppen van verder gaan dan ladenquote:Op maandag 7 april 200818:29 schreef Liquidootje het volgende:
Heel erg toevallig... maar goed...
denk idd morgen!quote:Op maandag 7 april 2008 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij ging vanavond met stormqueen toch? Als je daarna nog wil is t wel okay, hoor. Maar als morgen je beter uitkomt is ook goed
beide potjesquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Twee keer verloren tegen stormqueen vs liquidootje
De queens zijn toch wel eng hoor
[ afbeelding ]
ze zijn bijna gelijkquote:
Na half 9. Hmm, ik roep je wel ;oquote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Voor de mensen in 'mijn' pool.. Ik kan vaak pas 's avonds na half 9Druk bezet persoontje
Dus roep vanavond maar als je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |