Filet américain, geen zout en peper, grof gesnipperde uit. En nu vergrijpt hij zich zo te zien ook nog aan gerookte paling.quote:
Ach, worden de kindjes van God weer in bescherming genomen. Er is wrs iets teveel ruzie van het ideale koppel op de streams te zien geweest, dat kan natuurlijk niet hč? Ze hebben immers de perfecte relaasie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik had de ruzie willen zien tussen Amanda en Brian REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook. stampvoetquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Nog steeds alleen maar een H die draait. Een C die fröbelt en een J die eet.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar ik wil B&A zien!
denk dat ik binnenkort ook maar eens ga blerenquote:
Die krijg je pas te zien als de ruzie weer gesust is en alles koetsiekoetsiekoe is, mark my words. Kut Redactie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Nog steeds alleen maar een H die draait. Een C die fröbelt en een J die eet.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar ik wil B&A zien!
Waar ging ze heen dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:10 schreef Varen het volgende:
Amanda kwam in een roze shirt langrennen in de keuken, ze zei niks
Ah, thanks. Dan kwam ze wrs bij de buren vandaan, wat moest ze anders buiten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:13 schreef Varen het volgende:
Naar beneden, volgens mij. Ze kwam van buiten
Ook bedankt namens ikkequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Ik vergeet Roevka te bedanken voor de mooie OP, thanks.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat ik binnenkort ook maar eens ga bleren![]()
geef dat arme beest op amanda dr hoofd een normale kooi
![]()
kan ze meteen lezen dat een cavia vezels nodig heeft(HOOI) dus daar kan ze die vorige extensions weer voor gebruikenquote:
Of Brianquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan ze meteen lezen dat een cavia vezels nodig heeft(HOOI) dus daar kan ze die vorige extensions weer voor gebruiken
inderdaad opvallend,ik had toch echt gegaan voor de pruik!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Opvallend dat huub ineens zoveel interesse heeft in Jaap...volgens mij knijpt onze Huubje hem stiekem toch wel een beetje.![]()
Hij grijpt ook alles aan om B&A belachelijk te maken tegen Jaap. Zeuren over hun relatie en zelfs de borsten van Amanda hebben vandaag weer als onderwerp van gesprek mogen dienen. En hij heeft het er nogal druk mee...
quote:
Veeg me op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:35 schreef cindy10 het volgende:
inderdaad opvallend,ik had toch echt gegaan voor de pruik!
als brian haar dan ook even zalvend verteld dat een cavia doodgaat van alcohol,is de relaassiee gered!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Heeft het beesie direct de beschikking over een hele zak.
Dan mankeert er ook alleen maar een sla-bek aan idd, lusten cavia's ook sla?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als brian haar dan ook even zalvend verteld dat een cavia doodgaat van alcohol,is de relaassiee gered!![]()
Ze lopen nu samen zwijgend in de tuin. Brian steunt en Amanda begint nu te praten. Aiaiaiaiaia.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:38 schreef cindy10 het volgende:
als brian haar dan ook even zalvend verteld dat een cavia doodgaat van alcohol,is de relaassiee gered!![]()
Bergen witte pilletjes wellicht?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veeg me op.![]()
Waarom valt het niemand op dat B en A er niet zijn? Ik snap daar niks van.
heel slecht voor cavia`s,krijgen ze waterbuik van!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan mankeert er ook alleen maar een sla-bek aan idd, lusten cavia's ook sla?
Oeh, komkommersalade wel goed?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heel slecht voor cavia`s,krijgen ze waterbuik van!
andijvie mag met mate...maar een cavia doet het slecht op sla!
darmproblemen,haaruitval???
En dan binnenkomen en net doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:41 schreef kahaarin het volgende:
Bergen witte pilletjes wellicht?![]()
(Krijg zo visite, alvast)
tja luisterd ook weer nauw,komkommer mag,maar liefst zonder pitjes...dat word dus wroeten om die pitjes eruit te krijgen...maar wroeten in nauwe ingangen is brian toch ook wel goed in?quote:
Valt ook niet op toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan binnenkomen en net doen alsof er niks aan de hand is.![]()
Have fun.
Ze wil Brian voor zijn. Ze hebben ruzie dus voor je het weet ramt hij haar door de douche cabine.quote:
Halveren en uitlepelen, doorzagen en bloedzuigen, dat kan Mannie dan vast weer heel goed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja luisterd ook weer nauw,komkommer mag,maar liefst zonder pitjes...dat word dus wroeten om die pitjes eruit te krijgen...maar wroeten in nauwe ingangen is brian toch ook wel goed in?
Als je maar belooft terug te komenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neu die cavia krijgt nu schurft inmiddels![]()
maar ik ben effe eten,tot laters!![]()
inderdaad opvallendquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Opvallend dat huub ineens zoveel interesse heeft in Jaap...volgens mij knijpt onze Huubje hem stiekem toch wel een beetje.![]()
Hij grijpt ook alles aan om B&A belachelijk te maken tegen Jaap. Zeuren over hun relatie en zelfs de borsten van Amanda hebben vandaag weer als onderwerp van gesprek mogen dienen. En hij heeft het er nogal druk mee...
Wordt die Rat eindelijk van zijn zalvende geslisj afgeholpen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:49 schreef T-lex het volgende:
ow, wacht is ff...Amanda en Brian waren als ik het goed begrijp bij de logopedist...heeft Brian daar iets gezegt misschien.
Brian en een grapje maken, daar zouden ze inderdaad een boete voor moeten geven. Sowieso voor alle slechte grappenmakers.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef T-lex het volgende:
Wat is er nou aan de hand? Brian heeft een grapje gemaakt met Carlos...en Amanda kan er niet om lachen nu ze het gehoord heeft ofzo? Dat is natuurlijk een zeer ernstig misdrijf!
Truttige schooljuffrouw kleren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit truttige schooljuffrouw kleren Amanda altijd errug goed staan.
Niks nieuws toch? Als ze langer doucht dan 2 minuten staat ze samen met Brian onder de douche die haar grondig onderhanden neemt.( pun intended). Deze had ik nog liggen van vanmiddag.quote:
dat mag vast niet......... de uitzending van Jensen (waarin dat te zien was) is ook nooit de villa ingekomen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:22 schreef rooie3 het volgende:
En is sukkel Jaap al weer blij dat hij vanavond weer tv kan maken met dat Huub en Claire na doen.
Hij denkt echt dat hij zo extra snabbels kan binnen halen,meer kans als je effe de douchescene nadoet Jaap, die van Brian en Amanda.
Is ie met zijn kop in het frituurvet gevallen ofzo?quote:
Poor men's Beckham wannabe. Het ziet er bijna net zo goor uit als het haar de pruik van Amanda.quote:
Iedereen die ooit op de wallen is geweest is familie van dellie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat er ineens allemaal mensen kaarten sturen, die zeggen dat ze familie zijn, terwijl ze er nu haast uit gaat. Ze kent ze niet.
Ze heeft een goed gesprek met de logopedist gehad
dat snap ik niet. Had ze dan liever kaarten gehad dat ze er niet uit kon om ze te bezoeken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat er ineens allemaal mensen kaarten sturen, die zeggen dat ze familie zijn, terwijl ze er nu haast uit gaat. Ze kent ze niet.
En Jaap wil ook zijn momentje hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Desii het volgende:
Huub en Claire gaan nog een keer Palma proberen te bellen.
Iedereen wil graag dat Jaap met ze "speelt" daar. Hi is gewoon de leukste en minst agressieve relschopper waar iedereen meestal om kan lachen als hij een beetje scherp is. En eentje die niet bang is om toch over grenzen van het betamelijke te gaan op een spraakmakende manier....zonder daar iemand echt pijn mee te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Vind het wel zielig voor Hajo,zo gek op de kooi en nu heeft hij een hartinfarct.Zal Brian nu op bezoek mogen,het is echt een fan van Brian tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:36 schreef Varen het volgende:
Palma heeft heel veel in het ziekenhuis geslapen, ze mist DGK
Hajo ligt op de hartafdeling
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Sooooo...Huub zegt nu hele wijze dingen....
En je ziet Jaap denken,oh sjit nu drijf ik Huub en Claire helemaal naar elkaar toe.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
wat dan? heb geen streamsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Oh, hahaha. Je bedoelt "Als je er één aanvalt, gaat de ander verdedigen en drijf je ze naar elkaar toe"quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En je ziet Jaap denken,oh sjit nu drijf ik Huub en Claire helemaal naar elkaar toe.
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftquote:
Wa zee die dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedereen die ooit op de wallen is geweest is familie van dellie.
Ja dat bedoelde ik,dat zei Huub net en Jaap zag je meteen denken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, hahaha. Je bedoelt "Als je er één aanvalt, gaat de ander verdedigen en drijf je ze naar elkaar toe"
eensch + truequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftLelijke kop heeft 'ie. En profil goed te zien
Hij is LELIJK, een soort van omgekeerde centenbakquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftLelijke kop heeft 'ie. En profil goed te zien
Dat Huub niet Brian of Amanda aan wil vallen, omdat je ze dan naar elkaar toedrijftquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is LELIJK, een soort van omgekeerde centenbak
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat Huub niet Brian of Amanda aan wil vallen, omdat je ze dan naar elkaar toedrijft
Letterlijk wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:50 schreef Varen het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?
[/quote
Huub: Het ego van Amanda is zeker zo groot als die van mij
Een hele trouwe fanquote:
Een fan die bijna dagelijks naar alle miljonairs schrijft. Heeft Huub op de hoogte gehouden van Palma's situatiequote:
Je zette achter je zin een vraagtekentje, dus ik dacht dat je het niet goed verstaan hadquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Letterlijk was
"Het ego van Amanda is minstens zo groot als van mij...." En daarna kwam er nog een zinnetje van verduidelijkende en bevestigende strekking achteraan
Excusez moi dat ik het indikte tot één zin.
Het zijn 2 mensen/fans. Hannah en Joop. Joop ligt in het ziekenhuis.quote:
Owkeeeeeeeeeeeej!! Varen ook bedanktquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Een fan die bijna dagelijks naar alle miljonairs schrijft. Heeft Huub op de hoogte gehouden van Palma's situatie
Die is ondertussen bij Mikey ingetrokken om voor hem te zorgenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owkeeeeeeeeeeeej!! Varen ook bedankt![]()
Oma Tony is gelijk met Mike uit de verhaallijn verdwenen?
Ja hoe zou het met hem zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die is ondertussen bij Mikey ingetrokken om voor hem te zorgen![]()
(Gek trouwens dat we helemaal niets meer van Mikey hebben gehoord / niemand heeft gebelt met hem.)
Brian en Amanda gisteren nog grote verhalen vertellend tegen Bart over hoe ze Mikey van de straat hebben gehaald en alleessssss voor hem hebben gedaan, maar er niet even opkomen om hem te bellen hoe het met hem gaatquote:
Als hij dat zegt dan zit hij er naast. Hij is alleen slimmer dan Amanda en onderkent z'n enorm groot ego en weet dat vervolgens te beredeneren. Maar hij heeft een nog groter ego dan Amanda......voor zover ik het kan bekijkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?
Slechte herinneringen aan Hajo,werd van de week zelfs uitgescholden om hemquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Een fan die bijna dagelijks naar alle miljonairs schrijft. Heeft Huub op de hoogte gehouden van Palma's situatie
oh, dat vraagtekentje hoort er niet bij. Misschien was ik zelf zo verbaasd dat Huub het zei. Omdat hij er trots op is een groot ego te hebben. Hij keek zelf ook even verbaasd toen hij het zeiquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Je zette achter je zin een vraagtekentje, dus ik dacht dat je het niet goed verstaan haden wou je helpen
maar jij had het nog beter begrepen dan ikke
Nah, ben ik niet met je eens. Remember de rijbewijs stemming? Dat zou Huub echt nooit hebben gedaan Of het moet voor de kijkcijfers zijn, maar dat was in dit geval niet zo, al was dat alleen maar aan de reactie van Brian af te lezen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als hij dat zegt dan zit hij er naast. Hij is alleen slimmer dan Amanda en onderkent z'n enorm groot ego en weet dat vervolgens te beredeneren. Maar hij heeft een nog groter ego dan Amanda......voor zover ik het kan bekijken
Die vrouw kwam bij mij ook niet al te snugger over, dus prima matchquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die is ondertussen bij Mikey ingetrokken om voor hem te zorgen![]()
(Gek trouwens dat we helemaal niets meer van Mikey hebben gehoord / niemand heeft gebelt met hem.)
Ze lopen tegen elkaar op te bieden, bedoel je.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
Amanda zou nooit dokter kunnen worden. Ze kan niet iemand open snijden en er naar kijken en er wat van maken.
Ze maken elkaar bang met enge ongeluk-verhalen.
Gaat nu over bloed prikkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef Kaleddis het volgende:
'k denk, probeer steam 1 eens even. Na 5 seconden alweer gemute, wat een ge-o.h. zeg
nope.... ik begrijp ook dat ze het Marco-golfopstookplan niet mogen doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:05 schreef Varen het volgende:
Ik zie Claire nee schudden, na het geluidloze gesprek wat Huub had, dus geen Marco bellen
mij ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:11 schreef joep.t het volgende:
Het valt me op dat Amanda vaak moet plassen?
Ik zeg er niks meer vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:11 schreef joep.t het volgende:
Het valt me op dat Amanda vaak moet plassen?
ook voor Brian en Amanda, dus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:14 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Jaap: Marco is onbereikbaar, helemaal
Behalve dat, kan ze het ook nauwelijks ophouden en rent ze vaak al puffend naar het toilet.quote:
Jaap antwoordde nog: Gewoon bluffenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ook voor Brian en Amanda, dus?
edit: météén tegen Brian en Amanda zeggen dat ze Marco moeten bellen
Wat ik begrepen heb, na het optreden van Duke dingesquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:15 schreef joep.t het volgende:
Komt de persiflage tijdens het eten?
Sorry voor de late reactie. Dit is Hanna.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Lobasca het volgende:
Die vrouw kwam bij mij ook niet al te snugger over, dus prima match
Ja een dwarslaesie op nekniveau, maar dat heet geen neklaesiequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stopte Jaap nu voor de zekerheid maar een stuk of drie broodjes in z'n borstzak? Vast bang dat anderen er mee aan de haal gaan......
Dank voor je reactie, maar die niet al te snuggere vrouw, waar ik het over had, was oma Tony..quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Dit is Hanna.
[ afbeelding ]
Brian pareerde met "Hoe is het met jullie relatie dan?"quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
Jaap begint "Is er vandaag nog wat spannends gebeurd? Iemand nog een mening over een ander?"
Ik adviseer Nokiaquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:24 schreef avonne het volgende:
Huub "Ik overweeg om NU een motor te kopen, want dan ben ik vanaf dag 1 mobiel"
Stel je toch eens voor dat je niet je 3 bakjes saus hebtquote:
Eten is zo ongeveer het belangrijkste in Jaap's leven denk ik.......quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je niet je 3 bakjes saus hebt
Jort Kelder was toch alleen hoofdredacteur niet de eigenaar? Of ben ik gek??quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt het verhaal over Jort Kelder en Georgina Verbaan.
Amanda: Jort Kelder! Ieuw!!!
Brian boos: Het is wel de bedenker van de Quote!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Brian boos: Het is wel de bedenker van de Quote!
Nee, jij bent niet gek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jort Kelder was toch alleen hoofdredacteur niet de eigenaar? Of ben ik gek??
Dat is niks nieuws toch?quote:
Logisch toch? Nadat hij Joost gebeld heeft vergeet hij Mike te bellen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:44 schreef Varen het volgende:
Ook toevallig, Brian gaat Mikey dadelijk bellen.We hadden het er net over![]()
Hij belt nu Joost, die heeft nu even geen tijd, geeft les
Uit Turkijke zeker.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Mike heeft een Cartier-horloge gekregen van een fan.
Papiaments voor goed.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:56 schreef PeterNB het volgende:
"Oma Tony is een levende legenda geworden" volgens bwian
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:01 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik schrijf zoals rat lult.
Nu je het zegt!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:01 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik schrijf zoals rat lult.
laatste stuiptrekkingen van die cavia??? gossie....arm beestjequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En Amanda maar krabben en krabben onder haar pruik.
Ik zeg: Verlos het beest uit zijn lijdenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
laatste stuiptrekkingen van die cavia??? gossie....arm beestje
1000cp's voor jouquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
Die kaart van moeders moet zeker weer een televisiemoment worden. Amanda ging de chill room in met het ding en besloot toen dat ze ook nog even d'r gezicht moest poederen.
Gaan we traantjes zien met Heilige Brian als Grote Trooster?
ja!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg: Verlos het beest uit zijn lijden
Ja, dankjewel. Terwijl er geen fuck te lezen viel in die kaart. Mama houdt van haar, alle kusjes op de kaart zijn voor haar, tot gauw.quote:
Taraaaaaaaaa gaat u door voor de fantastische koelkast???quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
Die kaart van moeders moet zeker weer een televisiemoment worden. Amanda ging de chill room in met het ding en besloot toen dat ze ook nog even d'r gezicht moest poederen.
Gaan we traantjes zien met Heilige Brian als Grote Trooster?
ordinaire kaart............mamanda is al net als haar dochter............alles voor de buitenkant...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een enorme lap tekst op die kaart zeg
Zoals mama del altijd al heeft gedaan toch, grote en dure dingetjes om de moederliefde die ze persoonlijk niet geeft weer goed te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Een kaartje van haar moeder??? Het ding is 2 bij 2. Als je het doet doe je het goed.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Kaart van Mamanda met de tekst: Ik hou van je en ben blij dat ik je binnenkort weer in mij armen kan sluiten.
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
rechtstreeks van een bleu band site afgejat???quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Kaart van Mamanda met de tekst: Ik hou van je en ben blij dat ik je binnenkort weer in mij armen kan sluiten.
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
Lekker standaard ook. Misschien had mam hem al geschreven en al liggen om ooit eens aan iemand te sturen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
Ook hier: Less is morequote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Zoals mama del altijd al heeft gedaan toch, grote en dure dingetjes om de moederliefde die ze persoonlijk niet geeft weer goed te maken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:11 schreef Marieke_B het volgende:
Een kaart groter dan een krant met nog geen 3 regels tekst:
[ afbeelding ]
ik zie amanda nog lopen met mama s handtasje waar zij haar zender in moest bewaren...ja ja amanda is heul niet oppervlakkig hoor........tasje is echt niet vergeten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:13 schreef Marieke_B het volgende:
Nou die kaart gaat vannacht mee naar bed..
En moeder is het gelukkig ook al gewend dat er bovenop haar gekonijnt word.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Amanda gaat de kaart onder haar matras leggen, zodat ze er elke nacht op kan slapen
redactie nog aanwezig??? gooi die poort effe open voor amanda!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef Varen het volgende:
A: nog 5 weken, ik kan niet wachten
Brian rekent voor dat jet nog 6 weken.
Als A zo'n kaart krijgt wil ze wegrennen naar haar moeder
Groot handschrift heeft die moeder dan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
Als ze weet waar haar moeder is ja,quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef Varen het volgende:
A: nog 5 weken, ik kan niet wachten
Brian rekent voor dat het nog 6 weken is.
Als A zo'n kaart krijgt wil ze wegrennen naar haar moeder
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
En moeder is het gelukkig ook al gewend dat er bovenop haar gekonijnt word.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ach, met een Jan Bik verleden weet je niet beter.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
is altijd beter dan een knijperquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Hij is blij dat ze een haarband draagt, de reden mag duidelijk zijn.![]()
[ afbeelding ]
Mannie is verre van zielig.........ze geniet van de gedachtequote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Deisyy het volgende:
En toch... en toch.... en toch vind ik het een beetje zielig dat mam Amanda zo heeft laten barsten.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is altijd beter dan een knijper
IK zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Deisyy het volgende:
En toch... en toch.... en toch vind ik het een beetje zielig dat mam Amanda zo heeft laten barsten.
Ik vind het ook sneu.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:19 schreef Deisyy het volgende:
sesam open die poort!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:18 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda wil de poort uitlopen.. ze mist Mamanda te erg.
ik zeg: DOEN
Dat dan weer wel, dat kind is zo verknipt als wat.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Mannie is verre van zielig.........ze geniet van de gedachte
dat anderen bedreigd worden.....sterkter nog.........
appel valt niet ver van de boom......quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu.
Zo'n egocentrische zelfzuchtige moeder.... uh wacht...eh... kloink.
Het mens mag het predikaat moeder niet dragen, een kutwijf is het.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef Prospera het volgende:
Mannie: ik vind het ook jammer dat ik haar achter de schermen niet heb kunnen zien.
Rare moeder
Het is meer een konijntje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mens mag het predikaat moeder niet dragen, een kutwijf is het.
Ik heb niet zo'n dochterquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jawel hoor met zo,n dochter!
Laat um lekker naar z'n teammatties gaan....quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:26 schreef Varen het volgende:
Het huis is weer vrij, maar Jaap vindt het gezellig met zijn allen, hij wil zingen
[ afbeelding ]
De TBS klinieken zitten vol met affectief verwaarloosde mensenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, dat kind is zo verknipt als wat.
Dat is al triest genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De TBS klinieken zitten vol met affectief verwaarloosde mensen
Ik dacht altijd wel dat het echt was, maar met Jaap weet je het nooit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Dat was echt...
Ik ken de emotie geloof me dat was echt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd wel dat het echt was, maar met Jaap weet je het nooit.
Op zulke momenten zie je toch wel dat die jongen geestelijk emotioneel gestoord is....als iemand mij zo zou troosten kon hij een flinke trap krijgen en opdonderenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
Het kotsiekoetsiekoën is weer begonnen. Mooi voor de reguliere dit, arme Amanda en haar liefhebbende vriend Brian.
Even VV in de gaten houden.
Ik krijg het idee dat Jaap Huub aan het paaien is.... al een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Jaap kijkt samen het Huub de terror jaap momenten terug uit het Talpa tijdperk.
Klasse was dat
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Dit bewijst maar eens des te meer dat Jaap DGK gemaakt heeft tot wat het is met Huub op 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |