quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:13 schreef petraa het volgende:
Ik had dezelfde titel! Verzonnen, maar net toch ff aangepast! Denk trouwens dat jij eerder bent.
Ik had hem echt ook! Maar dacht daar komt weer commentaar op omdat niet iedereen weet wie slijmspoor is. Dus veranderd in Charlotte vindt viezigheid onder voeten van Brian.quote:
Er komen ook alleen echt crimi's in de kooi. Volgens mij heeft het meerdere deel geld verdient met vieze zaakjes.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef Lady-night het volgende:
Charlotte gaat een nieuwe zaak beginnen in A'dam, maar nu wel een SCHONE zegt ze tegen Brian, als hij begrijpt wat ze bedoeld.
Brian: ja ja
Ja Charlotte, iedereen begrijpt wel wat je bedoelt, zwartwerkende zakkenvulster!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef Lady-night het volgende:
Charlotte gaat een nieuwe zaak beginnen in A'dam, maar nu wel een SCHONE zegt ze tegen Brian, als hij begrijpt wat ze bedoeld.
Brian: ja ja
En ze loopt te stressen...want ze heeft zoveel cursussen....quote:
ja, dat heb je als je zelf niet de theorieboeken pakt als je tijd hebt, dan moet er iemand komen om haar les te geven.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef Varen het volgende:
Amanda krijgt nu autotheorieles en moet ook nog golfen, ze heeft het zooo druk. Ze kan de schoonheidsbehandeling niet afmaken en het petje moet of, Ze is kattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |