Taraaaaaaaaa gaat u door voor de fantastische koelkast???quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
Die kaart van moeders moet zeker weer een televisiemoment worden. Amanda ging de chill room in met het ding en besloot toen dat ze ook nog even d'r gezicht moest poederen.
Gaan we traantjes zien met Heilige Brian als Grote Trooster?
ordinaire kaart............mamanda is al net als haar dochter............alles voor de buitenkant...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een enorme lap tekst op die kaart zeg
Zoals mama del altijd al heeft gedaan toch, grote en dure dingetjes om de moederliefde die ze persoonlijk niet geeft weer goed te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Een kaartje van haar moeder??? Het ding is 2 bij 2. Als je het doet doe je het goed.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Kaart van Mamanda met de tekst: Ik hou van je en ben blij dat ik je binnenkort weer in mij armen kan sluiten.
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
rechtstreeks van een bleu band site afgejat???quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Kaart van Mamanda met de tekst: Ik hou van je en ben blij dat ik je binnenkort weer in mij armen kan sluiten.
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
Lekker standaard ook. Misschien had mam hem al geschreven en al liggen om ooit eens aan iemand te sturen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
Ook hier: Less is morequote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Zoals mama del altijd al heeft gedaan toch, grote en dure dingetjes om de moederliefde die ze persoonlijk niet geeft weer goed te maken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:11 schreef Marieke_B het volgende:
Een kaart groter dan een krant met nog geen 3 regels tekst:
[ afbeelding ]
ik zie amanda nog lopen met mama s handtasje waar zij haar zender in moest bewaren...ja ja amanda is heul niet oppervlakkig hoor........tasje is echt niet vergeten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:13 schreef Marieke_B het volgende:
Nou die kaart gaat vannacht mee naar bed..
En moeder is het gelukkig ook al gewend dat er bovenop haar gekonijnt word.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Amanda gaat de kaart onder haar matras leggen, zodat ze er elke nacht op kan slapen
redactie nog aanwezig??? gooi die poort effe open voor amanda!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef Varen het volgende:
A: nog 5 weken, ik kan niet wachten
Brian rekent voor dat jet nog 6 weken.
Als A zo'n kaart krijgt wil ze wegrennen naar haar moeder
Groot handschrift heeft die moeder dan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
Pakkende tekst wel.![]()
[ afbeelding ]
Als ze weet waar haar moeder is ja,quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef Varen het volgende:
A: nog 5 weken, ik kan niet wachten
Brian rekent voor dat het nog 6 weken is.
Als A zo'n kaart krijgt wil ze wegrennen naar haar moeder
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
En moeder is het gelukkig ook al gewend dat er bovenop haar gekonijnt word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |