Filet américain, geen zout en peper, grof gesnipperde uit. En nu vergrijpt hij zich zo te zien ook nog aan gerookte paling.quote:
Ach, worden de kindjes van God weer in bescherming genomen. Er is wrs iets teveel ruzie van het ideale koppel op de streams te zien geweest, dat kan natuurlijk niet hč? Ze hebben immers de perfecte relaasie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik had de ruzie willen zien tussen Amanda en Brian REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook. stampvoetquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Nog steeds alleen maar een H die draait. Een C die fröbelt en een J die eet.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar ik wil B&A zien!
denk dat ik binnenkort ook maar eens ga blerenquote:
Die krijg je pas te zien als de ruzie weer gesust is en alles koetsiekoetsiekoe is, mark my words. Kut Redactie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Nog steeds alleen maar een H die draait. Een C die fröbelt en een J die eet.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar ik wil B&A zien!
Waar ging ze heen dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:10 schreef Varen het volgende:
Amanda kwam in een roze shirt langrennen in de keuken, ze zei niks
Ah, thanks. Dan kwam ze wrs bij de buren vandaan, wat moest ze anders buiten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:13 schreef Varen het volgende:
Naar beneden, volgens mij. Ze kwam van buiten
Ook bedankt namens ikkequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Ik vergeet Roevka te bedanken voor de mooie OP, thanks.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat ik binnenkort ook maar eens ga bleren![]()
geef dat arme beest op amanda dr hoofd een normale kooi
![]()
kan ze meteen lezen dat een cavia vezels nodig heeft(HOOI) dus daar kan ze die vorige extensions weer voor gebruikenquote:
Of Brianquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan ze meteen lezen dat een cavia vezels nodig heeft(HOOI) dus daar kan ze die vorige extensions weer voor gebruiken
inderdaad opvallend,ik had toch echt gegaan voor de pruik!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Opvallend dat huub ineens zoveel interesse heeft in Jaap...volgens mij knijpt onze Huubje hem stiekem toch wel een beetje.![]()
Hij grijpt ook alles aan om B&A belachelijk te maken tegen Jaap. Zeuren over hun relatie en zelfs de borsten van Amanda hebben vandaag weer als onderwerp van gesprek mogen dienen. En hij heeft het er nogal druk mee...
quote:
Veeg me op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:35 schreef cindy10 het volgende:
inderdaad opvallend,ik had toch echt gegaan voor de pruik!
als brian haar dan ook even zalvend verteld dat een cavia doodgaat van alcohol,is de relaassiee gered!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Heeft het beesie direct de beschikking over een hele zak.
Dan mankeert er ook alleen maar een sla-bek aan idd, lusten cavia's ook sla?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als brian haar dan ook even zalvend verteld dat een cavia doodgaat van alcohol,is de relaassiee gered!![]()
Ze lopen nu samen zwijgend in de tuin. Brian steunt en Amanda begint nu te praten. Aiaiaiaiaia.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:38 schreef cindy10 het volgende:
als brian haar dan ook even zalvend verteld dat een cavia doodgaat van alcohol,is de relaassiee gered!![]()
Bergen witte pilletjes wellicht?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veeg me op.![]()
Waarom valt het niemand op dat B en A er niet zijn? Ik snap daar niks van.
heel slecht voor cavia`s,krijgen ze waterbuik van!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan mankeert er ook alleen maar een sla-bek aan idd, lusten cavia's ook sla?
Oeh, komkommersalade wel goed?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heel slecht voor cavia`s,krijgen ze waterbuik van!
andijvie mag met mate...maar een cavia doet het slecht op sla!
darmproblemen,haaruitval???
En dan binnenkomen en net doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:41 schreef kahaarin het volgende:
Bergen witte pilletjes wellicht?![]()
(Krijg zo visite, alvast)
tja luisterd ook weer nauw,komkommer mag,maar liefst zonder pitjes...dat word dus wroeten om die pitjes eruit te krijgen...maar wroeten in nauwe ingangen is brian toch ook wel goed in?quote:
Valt ook niet op toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan binnenkomen en net doen alsof er niks aan de hand is.![]()
Have fun.
Ze wil Brian voor zijn. Ze hebben ruzie dus voor je het weet ramt hij haar door de douche cabine.quote:
Halveren en uitlepelen, doorzagen en bloedzuigen, dat kan Mannie dan vast weer heel goed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja luisterd ook weer nauw,komkommer mag,maar liefst zonder pitjes...dat word dus wroeten om die pitjes eruit te krijgen...maar wroeten in nauwe ingangen is brian toch ook wel goed in?
Als je maar belooft terug te komenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neu die cavia krijgt nu schurft inmiddels![]()
maar ik ben effe eten,tot laters!![]()
inderdaad opvallendquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Opvallend dat huub ineens zoveel interesse heeft in Jaap...volgens mij knijpt onze Huubje hem stiekem toch wel een beetje.![]()
Hij grijpt ook alles aan om B&A belachelijk te maken tegen Jaap. Zeuren over hun relatie en zelfs de borsten van Amanda hebben vandaag weer als onderwerp van gesprek mogen dienen. En hij heeft het er nogal druk mee...
Wordt die Rat eindelijk van zijn zalvende geslisj afgeholpen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:49 schreef T-lex het volgende:
ow, wacht is ff...Amanda en Brian waren als ik het goed begrijp bij de logopedist...heeft Brian daar iets gezegt misschien.
Brian en een grapje maken, daar zouden ze inderdaad een boete voor moeten geven. Sowieso voor alle slechte grappenmakers.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef T-lex het volgende:
Wat is er nou aan de hand? Brian heeft een grapje gemaakt met Carlos...en Amanda kan er niet om lachen nu ze het gehoord heeft ofzo? Dat is natuurlijk een zeer ernstig misdrijf!
Truttige schooljuffrouw kleren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit truttige schooljuffrouw kleren Amanda altijd errug goed staan.
Niks nieuws toch? Als ze langer doucht dan 2 minuten staat ze samen met Brian onder de douche die haar grondig onderhanden neemt.( pun intended). Deze had ik nog liggen van vanmiddag.quote:
dat mag vast niet......... de uitzending van Jensen (waarin dat te zien was) is ook nooit de villa ingekomen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:22 schreef rooie3 het volgende:
En is sukkel Jaap al weer blij dat hij vanavond weer tv kan maken met dat Huub en Claire na doen.
Hij denkt echt dat hij zo extra snabbels kan binnen halen,meer kans als je effe de douchescene nadoet Jaap, die van Brian en Amanda.
Is ie met zijn kop in het frituurvet gevallen ofzo?quote:
Poor men's Beckham wannabe. Het ziet er bijna net zo goor uit als het haar de pruik van Amanda.quote:
Iedereen die ooit op de wallen is geweest is familie van dellie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat er ineens allemaal mensen kaarten sturen, die zeggen dat ze familie zijn, terwijl ze er nu haast uit gaat. Ze kent ze niet.
Ze heeft een goed gesprek met de logopedist gehad
dat snap ik niet. Had ze dan liever kaarten gehad dat ze er niet uit kon om ze te bezoeken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat er ineens allemaal mensen kaarten sturen, die zeggen dat ze familie zijn, terwijl ze er nu haast uit gaat. Ze kent ze niet.
En Jaap wil ook zijn momentje hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Desii het volgende:
Huub en Claire gaan nog een keer Palma proberen te bellen.
Iedereen wil graag dat Jaap met ze "speelt" daar. Hi is gewoon de leukste en minst agressieve relschopper waar iedereen meestal om kan lachen als hij een beetje scherp is. En eentje die niet bang is om toch over grenzen van het betamelijke te gaan op een spraakmakende manier....zonder daar iemand echt pijn mee te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Vind het wel zielig voor Hajo,zo gek op de kooi en nu heeft hij een hartinfarct.Zal Brian nu op bezoek mogen,het is echt een fan van Brian tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:36 schreef Varen het volgende:
Palma heeft heel veel in het ziekenhuis geslapen, ze mist DGK
Hajo ligt op de hartafdeling
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Sooooo...Huub zegt nu hele wijze dingen....
En je ziet Jaap denken,oh sjit nu drijf ik Huub en Claire helemaal naar elkaar toe.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
wat dan? heb geen streamsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Oh, hahaha. Je bedoelt "Als je er één aanvalt, gaat de ander verdedigen en drijf je ze naar elkaar toe"quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En je ziet Jaap denken,oh sjit nu drijf ik Huub en Claire helemaal naar elkaar toe.
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |