Als je maar belooft terug te komenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neu die cavia krijgt nu schurft inmiddels![]()
maar ik ben effe eten,tot laters!![]()
inderdaad opvallendquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Opvallend dat huub ineens zoveel interesse heeft in Jaap...volgens mij knijpt onze Huubje hem stiekem toch wel een beetje.![]()
Hij grijpt ook alles aan om B&A belachelijk te maken tegen Jaap. Zeuren over hun relatie en zelfs de borsten van Amanda hebben vandaag weer als onderwerp van gesprek mogen dienen. En hij heeft het er nogal druk mee...
Wordt die Rat eindelijk van zijn zalvende geslisj afgeholpen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:49 schreef T-lex het volgende:
ow, wacht is ff...Amanda en Brian waren als ik het goed begrijp bij de logopedist...heeft Brian daar iets gezegt misschien.
Brian en een grapje maken, daar zouden ze inderdaad een boete voor moeten geven. Sowieso voor alle slechte grappenmakers.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef T-lex het volgende:
Wat is er nou aan de hand? Brian heeft een grapje gemaakt met Carlos...en Amanda kan er niet om lachen nu ze het gehoord heeft ofzo? Dat is natuurlijk een zeer ernstig misdrijf!
Truttige schooljuffrouw kleren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:56 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit truttige schooljuffrouw kleren Amanda altijd errug goed staan.
Niks nieuws toch? Als ze langer doucht dan 2 minuten staat ze samen met Brian onder de douche die haar grondig onderhanden neemt.( pun intended). Deze had ik nog liggen van vanmiddag.quote:
dat mag vast niet......... de uitzending van Jensen (waarin dat te zien was) is ook nooit de villa ingekomen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:22 schreef rooie3 het volgende:
En is sukkel Jaap al weer blij dat hij vanavond weer tv kan maken met dat Huub en Claire na doen.
Hij denkt echt dat hij zo extra snabbels kan binnen halen,meer kans als je effe de douchescene nadoet Jaap, die van Brian en Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |