Wat ik begrepen heb, na het optreden van Duke dingesquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:15 schreef joep.t het volgende:
Komt de persiflage tijdens het eten?
Sorry voor de late reactie. Dit is Hanna.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Lobasca het volgende:
Die vrouw kwam bij mij ook niet al te snugger over, dus prima match
Ja een dwarslaesie op nekniveau, maar dat heet geen neklaesiequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stopte Jaap nu voor de zekerheid maar een stuk of drie broodjes in z'n borstzak? Vast bang dat anderen er mee aan de haal gaan......
Dank voor je reactie, maar die niet al te snuggere vrouw, waar ik het over had, was oma Tony..quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Dit is Hanna.
[ afbeelding ]
Brian pareerde met "Hoe is het met jullie relatie dan?"quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
Jaap begint "Is er vandaag nog wat spannends gebeurd? Iemand nog een mening over een ander?"
Ik adviseer Nokiaquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:24 schreef avonne het volgende:
Huub "Ik overweeg om NU een motor te kopen, want dan ben ik vanaf dag 1 mobiel"
Stel je toch eens voor dat je niet je 3 bakjes saus hebtquote:
Eten is zo ongeveer het belangrijkste in Jaap's leven denk ik.......quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je niet je 3 bakjes saus hebt
Jort Kelder was toch alleen hoofdredacteur niet de eigenaar? Of ben ik gek??quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt het verhaal over Jort Kelder en Georgina Verbaan.
Amanda: Jort Kelder! Ieuw!!!
Brian boos: Het is wel de bedenker van de Quote!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Brian boos: Het is wel de bedenker van de Quote!
Nee, jij bent niet gek.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jort Kelder was toch alleen hoofdredacteur niet de eigenaar? Of ben ik gek??
Dat is niks nieuws toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |