Wa zee die dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Sooooo...Huub zegt nu hele wijze dingen....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedereen die ooit op de wallen is geweest is familie van dellie.
Ja dat bedoelde ik,dat zei Huub net en Jaap zag je meteen denken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, hahaha. Je bedoelt "Als je er één aanvalt, gaat de ander verdedigen en drijf je ze naar elkaar toe"
eensch + truequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftLelijke kop heeft 'ie. En profil goed te zien
Hij is LELIJK, een soort van omgekeerde centenbakquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftLelijke kop heeft 'ie. En profil goed te zien
Dat Huub niet Brian of Amanda aan wil vallen, omdat je ze dan naar elkaar toedrijftquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is LELIJK, een soort van omgekeerde centenbak
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat Huub niet Brian of Amanda aan wil vallen, omdat je ze dan naar elkaar toedrijft
Letterlijk wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:50 schreef Varen het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?
[/quote
Huub: Het ego van Amanda is zeker zo groot als die van mij
Een hele trouwe fanquote:
Een fan die bijna dagelijks naar alle miljonairs schrijft. Heeft Huub op de hoogte gehouden van Palma's situatiequote:
Je zette achter je zin een vraagtekentje, dus ik dacht dat je het niet goed verstaan hadquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Letterlijk was
"Het ego van Amanda is minstens zo groot als van mij...." En daarna kwam er nog een zinnetje van verduidelijkende en bevestigende strekking achteraan
Excusez moi dat ik het indikte tot één zin.
Het zijn 2 mensen/fans. Hannah en Joop. Joop ligt in het ziekenhuis.quote:
Owkeeeeeeeeeeeej!! Varen ook bedanktquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Een fan die bijna dagelijks naar alle miljonairs schrijft. Heeft Huub op de hoogte gehouden van Palma's situatie
Die is ondertussen bij Mikey ingetrokken om voor hem te zorgenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owkeeeeeeeeeeeej!! Varen ook bedankt![]()
Oma Tony is gelijk met Mike uit de verhaallijn verdwenen?
Ja hoe zou het met hem zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die is ondertussen bij Mikey ingetrokken om voor hem te zorgen![]()
(Gek trouwens dat we helemaal niets meer van Mikey hebben gehoord / niemand heeft gebelt met hem.)
Brian en Amanda gisteren nog grote verhalen vertellend tegen Bart over hoe ze Mikey van de straat hebben gehaald en alleessssss voor hem hebben gedaan, maar er niet even opkomen om hem te bellen hoe het met hem gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |