Als hij dat zegt dan zit hij er naast. Hij is alleen slimmer dan Amanda en onderkent z'n enorm groot ego en weet dat vervolgens te beredeneren. Maar hij heeft een nog groter ego dan Amanda......voor zover ik het kan bekijkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?
Slechte herinneringen aan Hajo,werd van de week zelfs uitgescholden om hemquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Een fan die bijna dagelijks naar alle miljonairs schrijft. Heeft Huub op de hoogte gehouden van Palma's situatie
oh, dat vraagtekentje hoort er niet bij. Misschien was ik zelf zo verbaasd dat Huub het zei. Omdat hij er trots op is een groot ego te hebben. Hij keek zelf ook even verbaasd toen hij het zeiquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Je zette achter je zin een vraagtekentje, dus ik dacht dat je het niet goed verstaan haden wou je helpen
maar jij had het nog beter begrepen dan ikke
Nah, ben ik niet met je eens. Remember de rijbewijs stemming? Dat zou Huub echt nooit hebben gedaan Of het moet voor de kijkcijfers zijn, maar dat was in dit geval niet zo, al was dat alleen maar aan de reactie van Brian af te lezen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als hij dat zegt dan zit hij er naast. Hij is alleen slimmer dan Amanda en onderkent z'n enorm groot ego en weet dat vervolgens te beredeneren. Maar hij heeft een nog groter ego dan Amanda......voor zover ik het kan bekijken
Die vrouw kwam bij mij ook niet al te snugger over, dus prima matchquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die is ondertussen bij Mikey ingetrokken om voor hem te zorgen![]()
(Gek trouwens dat we helemaal niets meer van Mikey hebben gehoord / niemand heeft gebelt met hem.)
Ze lopen tegen elkaar op te bieden, bedoel je.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
Amanda zou nooit dokter kunnen worden. Ze kan niet iemand open snijden en er naar kijken en er wat van maken.
Ze maken elkaar bang met enge ongeluk-verhalen.
Gaat nu over bloed prikkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef Kaleddis het volgende:
'k denk, probeer steam 1 eens even. Na 5 seconden alweer gemute, wat een ge-o.h. zeg
nope.... ik begrijp ook dat ze het Marco-golfopstookplan niet mogen doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:05 schreef Varen het volgende:
Ik zie Claire nee schudden, na het geluidloze gesprek wat Huub had, dus geen Marco bellen
mij ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:11 schreef joep.t het volgende:
Het valt me op dat Amanda vaak moet plassen?
Ik zeg er niks meer vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:11 schreef joep.t het volgende:
Het valt me op dat Amanda vaak moet plassen?
ook voor Brian en Amanda, dus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:14 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Jaap: Marco is onbereikbaar, helemaal
Behalve dat, kan ze het ook nauwelijks ophouden en rent ze vaak al puffend naar het toilet.quote:
Jaap antwoordde nog: Gewoon bluffenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ook voor Brian en Amanda, dus?
edit: météén tegen Brian en Amanda zeggen dat ze Marco moeten bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |