Kan zijn dattie te heet wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:51 schreef RickoKun het volgende:gisteren kreeg ik grafische problemen, soms gingen er allemaal lijnen vanuit het niets naar een NPC toe, zwaar irritant
Hmmmm dat zou kunnen, ik heb hem namelijk gekocht en eerst zat er in deze pc een ATI x600 pro kaart in, dus misschien dat mijn ventilator niet goed is ofzo?quote:Op zondag 6 april 2008 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan zijn dattie te heet wordt.
Wat voor 8500GT is het precies?
Edit al gevondenquote:Op maandag 7 april 2008 00:44 schreef Revenge2005 het volgende:
wapens kun je verkopen bij elke winkel die ze ook verkoopt
aleen geven ze je niet veel terug , of je moet je mercantile gaan boosten , dat scheelt in de prijzen
Die is er ook niet, helaasquote:Op maandag 7 april 2008 01:25 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog geen talking mudcrab variant gevonden in Oblivion trouwens
Bij alle blacksmiths kan je je wapens kwijt, en alle general stores je normale rotzooi, in de mages guild houses kan je meestal je potions en zooi wel verkopen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef Slappy het volgende:
[..]
Maar items van vijanden waar kan je die verkopen
Ik mis zo vreselijk veel uit Morrowind:( N'WAH! S'WIT!, what do you want outlander!quote:
Als je je dagelijks voedt kun je gewoon in de zon lopen hoorquote:Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt ik ben nu dus vampier, jeuh.... Vind het zelf echt rot, hou er niet van om beperkt te zijn tot de nacht
Ja die zijn moeilijk te vinden in Oblivion, je moet je even aansluiten bij de thieves guild (ga maar es met zwervers praten). Bij je eerste opdrachtgever kan je ze voor 5gold halen, maar dat kan maar 1 per keer (via het praatmenu zeg maar). Echter als je iets verder bent, en je hebt een Fence (iemand aan wie je gestolen goederen kan verkopen) dan kan je er bij hem heel veel halen, hoe verder in de thieves guild hoe betere Fences je hebt en hoe meer je er in 1x kan kopenquote:Op maandag 7 april 2008 13:20 schreef Slappy het volgende:
Ben nu in Imperial city maar waar kan je lock pick halen?Ik had bij Market district gekeken maar kon maar 1 halen
Ja, moet je even met de zwervers praten die kunnen je er wel naar leiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |