Mijne was beterquote:
Wel, jij kan gewoon niet tellen trutquote:
Ja, de jouwese is wel beterquote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijne was beter
En ook niet zo sensatie belust
Meestal kom je te vroegquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel, jij kan gewoon niet tellen trut
Alleen tijdens sexquote:
Ik wou zeggen: In overleg met de TS hier verder [DGK SC # 666]Alle rellers verzamelen :(quote:
Ah neeeeee!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: In overleg met de TS hier verder [DGK SC # 666]Alle rellers verzamelen :(
Tiefusremlof
Dat is wel het minste wat die omhoog gevallen kutadmin kan doenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah neeeeee!![]()
Oké, mijn topic maar jouw titel dan?
Ik zie geen kleurtje meer. Ligt dat aan me layout of is echt te heet gewassenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat die omhoog gevallen kutadmin kan doen
Nou, kijk em eens lief aan dan.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat legt an je layoutquote:Op donderdag 3 april 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie geen kleurtje meer. Ligt dat aan me layout of is echt te heet gewassen
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:26 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh juffies
Dan hou ik deze maar een stuk rustigerquote:
Hij is undercoverquote:Op donderdag 3 april 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie geen kleurtje meer. Ligt dat aan me layout of is echt te heet gewassen
Kan je ff alsjeblieft andere topictitel blabla pc eend teleurgesteld blabla?quote:
Donequote:Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kan je ff alsjeblieft andere topictitel blabla pc eend teleurgesteld blabla?![]()
etc...
Denk dat je sig ff moet veranderenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kan je ff alsjeblieft andere topictitel blabla pc eend teleurgesteld blabla?![]()
etc...
Ik bedoel voordat Remlof ingreep.quote:
Het is een sokpopquote:Op donderdag 3 april 2008 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op zoek naar de rechter denk ikquote:Op donderdag 3 april 2008 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een sokpop![]()
Maar misschien is ie de weg kwijt![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dynamisch forumquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een sokpop![]()
hee lekkere plofkont van mequote:Op donderdag 3 april 2008 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een sokpop![]()
JAJAJAJAquote:Op donderdag 3 april 2008 20:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn dank is groot en eeuwig![]()
sorry pc eend, mijn bedoelingen waren écht goed! Onduidelijk, maar goed!
We gaan later wel in FB ff relmoffenquote:
Eerst de avonturen van Herr Seelequote:Op donderdag 3 april 2008 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan later wel ff in FB wel ff relmoffen
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan later wel in FB ff relmoffen
Krijg zelf de tyfusquote:Op donderdag 3 april 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
PSV kan ook de tyfus krijgen![]()
Ik ga 71 graden Noord kijken
Ah nu al gekrompenquote:
Ik vind het model Kim ook steeds beter wordenquote:
Haar stem is een afspiegeling van haar intelligentiequote:Op donderdag 3 april 2008 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het model Kim ook steeds beter worden
Whatever ..In beide gevallen heeft men er geen ruk aanquote:
Helemaal gefucked omdat ze er niet uitgestemd wordtquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Haar stem is een afspiegeling van haar intelligentie
quote:Ik vind het model Kim ook steeds beter worden
Voor jou kleur ik hem nog in ookquote:
Die edit maakt het ingewikkelderquote:
Is niet overdraagbaar dus ben bang dat ie biij jou blijftquote:
Wat hebben ze weer mazzelquote:
Een spons die wonderen absorbeertquote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
7 blz. Topic over wondersponsen en nog steeds geen antwoord .. WTF is ut
Hij heet Gomesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat hebben ze weer mazzel
Ik hoop dat Gomez zijn been afgezet moet worden
Nee verricht .. En verdomme nog steeds geen opheldering .. Stelletje kut huisvrouwenquote:
You tell him girlquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet overdraagbaar dus ben bang dat ie biij jou blijft
Een spons die wonderen verrichtquote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee verricht .. En verdomme nog steeds geen opheldering .. Stelletje kut huisvrouwen
Oh dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een spons die wonderen verricht
Dan absorberen ze waarschijnlijk problemen
En zijn kennelijk slecht leverbaar in het midden-oosten
Zo'n spons kan alleen maar wonderen verrichten indien aangestuurd door een persoon. Dus uiteindelijk is het gewoon hard schrobben en niks wonderquote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een spons die wonderen verricht
Dan absorberen ze waarschijnlijk problemen
En zijn kennelijk slecht leverbaar in het midden-oosten
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n spons kan alleen maar wonderen verrichten indien aangestuurd door een persoon. Dus uiteindelijk is het gewoon hard schrobben en niks wonder
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n spons kan alleen maar wonderen verrichten indien aangestuurd door een persoon. Dus uiteindelijk is het gewoon hard schrobben en niks wonder
Blijven bidden danmaarquote:won·der:
bovennatuurlijke gebeurtenis, door tussenkomst van God of door
goddelijke machten plaatsvindend
Niks bidden, poetsen!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten![]()
[..]
Blijven bidden danmaar
Daar zijn wij vrouwen toch voor geschapen ? . En hij heeft een foutje gemaakt bij mij daar kan ik ook niks aan doenquote:
Dan kan ik net zo goed een oude atheistische poetslap gebruikenquote:
Ik scheur altijd blz... uit de .. KUCHquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed een oude atheistische poetslap gebruiken
Proof de TT wrong babyquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Lobasca het volgende:
Gaat alvast met een borrel en chips klaarzitten
Het telefoonboek dusquote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik scheur altijd blz... uit de .. KUCH
Wat is dat dan ?quote:
Een boek in de vorm van een telefoonquote:
Hoi !! Ook wat wokkels.. Die moeten nl. opquote:
Ben er ooit in begonnen maar te veel karaktersquote:Op donderdag 3 april 2008 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een boek in de vorm van een telefoon![]()
Ik snapte de telling nietquote:Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben er ooit in begonnen maar te veel karakters
Geheime codes overal .. Snapte er ook niks vanquote:
Scheurt wel lekker ....quote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Geheime codes overal .. Snapte er ook niks van
Ze zouden moeten pleiten voor een telefoonboekverbodquote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Geheime codes overal .. Snapte er ook niks van
Ja tegen Lisboa of Glasgowquote:Op donderdag 3 april 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
Is al bekend tegen wie psv in de volgende ronde moet?
Deze ?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Begin eens met de Gouden Gids. Daar staan plaatjes bij...
Als je al die onzin eruit zou scheuren hou je een boekje over, zo dik als de Donald Duckquote:Op donderdag 3 april 2008 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Begin eens met de Gouden Gids. Daar staan plaatjes bij...
Alsof Demins mensen zou kunnen 'lezen'quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ?[ afbeelding ]
Demins sorry das een lokkertje .. Echt waar .. Ze komt niet langs .
Donald Duck ?? Heb ik ook geprobeerd maar ja best wel veel tekstquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je al die onzin eruit zou scheuren hou je een boekje over, zo dik als de Donald Duck
Wat lees ik nou?!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof Demins mensen zou kunnen 'lezen'
Die lees ik welquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?!!!Jou lees ik als een Nijntje-boek!
Boek besprekeningenquote:
Je moet geen dingen uit de context halenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?!!!Jou lees ik als een Nijntje-boek!
Het zou leuk worden zei jequote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
23:08 Countdown !!
Mars is wel lekker maar ben een Lions fanquote:
quote:
Daar kunnen ze zonder hulp van buitenaf al in uitscheurenquote:
Jeuzus..jij bent van voor mijn tijd..aangenaam, Lobasca, liefste userquote:
Dat zeg je netjes. Dacht ff in de termen .. Uit Rukkenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kunnen ze zonder hulp van buitenaf al uitscheuren
Mijn god, een charme offensiefquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeuzus..jij bent van voor mijn tijd..aangenaam, Lobasca, liefste user
Ohh oo kansloosquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff de wereld redden op wiki van rita
Ik en charme? das als vloeken in de kerkquote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn god, een charme offensief
Hier ga ik niet op wachten
Wat houdt dit in?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je Bayern of PSV gekeken vanavond?
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niemand heeft mij ingelicht
Samen de samenvatting kijken?
Het lijkt wel het bovenstel van een rouwkoets.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
Lieve fokkers Tja mijn laatse post. Tis niet anders en ik weet zeker dat jullie meer lol hebben zonder mij. Dus geen pm's graag laat me maar .. Ik verdrink wel in verdriet .. Sorry voor mijn fan's maar wie weet kom ik nog terug (morgen dus) .. Ik hou van jullie allemaal en have fun .. (oh gaat dat wel lukken zonder mij ) ..
Dacht even een Deja Vue te hebben.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
Lieve fokkers Tja mijn laatse post. Tis niet anders en ik weet zeker dat jullie meer lol hebben zonder mij. Dus geen pm's graag laat me maar .. Ik verdrink wel in verdriet .. Sorry voor mijn fan's maar wie weet kom ik nog terug (morgen dus) .. Ik hou van jullie allemaal en have fun .. (oh gaat dat wel lukken zonder mij ) ..
Dank jequote:
Jij had die stop wel effe uit die boot van Rita kunnen trekken!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
Gniffelquote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dacht even een Deja Vue te hebben.![]()
Maar zo goed werkt mijn korte termijn geheugen ook niet meer.
Uh o ja ... Dag dan weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het was je laatste post! Dat had je beloofd
4 aprilquote:
Oeh, ze kan vast niet wáchten!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef noekje het volgende:
Soury, zal ik jou morgenvroeg eens alles uit de doeken doen over het wonderbaarlijke wondersponsje?
Eeewww klink eng .. Maar vroeg ben ik er never dus doe maarquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef noekje het volgende:
Soury, zal ik jou morgenvroeg eens alles uit de doeken doen over het wonderbaarlijke wondersponsje?
Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef noekje het volgende:
[..]
We houden ook nog even de spanning vast natuurlijk. Da's leuk!
Helemaal leuk, ga ik doen voor je!!| Top top toppie de top topje..quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Eeewww klink eng .. Maar vroeg ben ik er never dus doe maar
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!
Truste meis!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!![]()
Weet je wat, ik ga het meteen uitproberen!![]()
Dag hoor!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:54 schreef Coos het volgende:
Hey gokmannen opgelet!!![]()
Zaterdag vroeg op de middag maar even wat geld zetten op de Grand National.
http://www.grand-national.me.uk/grandnationalodds.php
Ik ga de favoriet op de tweede plaats spelen met een aantal krijtezels ervoor.![]()
Koppeltjes van een paar honderd euro zijn niet uitgesloten
quote:FREE BETS ENDING FRIDAY!!! Today ToteSport and William Hill both confirmed they will be withdrawing their £25 free bet deals for new customers from midnight on Friday. If you want to take advantage of these offers then be sure to make your bets before then.
» Get Your Free £25 Bet Now ~ Click Here
Mike is hier idd al een tijd niet gesignaleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef PC eend het volgende:
En wel nu!
Het zijn zware tijden voor de ramptoeristen
Gaaf hequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Californication was geweldig, alleen heb ik nu alles gezien
. Ga nu Weeds downloaden
.
Mogguh
quote:
Ja, ik zag hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Billie zat dwars.
Heb je wel deze nodigquote:
BB1 ! Sweet memories.quote:
Die heb ik nog es live gehoordquote:
Ah, gelukkig, ik zat er al op te wachten.quote:
quote:
Gegroet wereldreizigerquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef Polonium-120 het volgende:
vanuit de koets groet ik u... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moet alleen even naar de tandarts
wanneer ik al mijn tanden mag behouden ben ik er vanavondquote:
Vast welquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer ik al mijn tanden mag behouden ben ik er vanavond
Ja ik denk voordat je het échte vrijdaggevoel niet krijgt...quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, ik zat er al op te wachten.
Tóch mis ik nog iets... kweenie..quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik denk voordat je het échte vrijdaggevoel niet krijgt...
Oké,oké,oké....quote:
"Suds and soda mix OK with beer"... ja in de richting.quote:
Ik heb ook fake PMsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn voedvrouw is nog niet gearriveerd maar desalniettemin bedankt.
Aha, een borstenman!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeej gappiequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej gappie![]()
Was het nou nog wat geworden tussen jou en Gert laatst?
Oud wijven gezeik, dat zou jij toch moeten wetenquote:
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heeft geen lekkere billen en dat is toch wel waar ik op glij...
Sorry Demins..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik help je het hopen...
[ afbeelding ]
Godver de godver de goffer...kon je niet ff wachten ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....![]()
Ik gooi alle schroom van me af en ga je een homo-erotische PM sturen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oud wijven gezeik, dat zou jij toch moeten weten
Patatdag....frikandellen....smakelijk Jap...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godver de godver de goffer...kon je niet ff wachten ?....ik krijg zojuist mijn trog van de avond voorgeschoteld.
Iemand had zijn PMs gedeeld, hij was aan jou gericht, maar je weet het niet, kan ook fake zijnquote:
Volgens mij is Coos ook wel geintresseerd bij nader inzien...after all...het ziet eruit als <60kgquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....![]()
Ik gooi alle schroom van me af en ga je een homo-erotische PM sturen
Nope...vanaaf maar eens ouderwets brood...ik betrapte van de week zowaar een puistje and nope...er stond geen "jeugd" voor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Patatdag....frikandellen....smakelijk Jap...
Sorryquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
kappen nou hè met m'n foto's op internet te pleuren!!!!!
![]()
![]()
Afgewezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij is Coos ook wel geintresseerd bij nader inzien...after all...het ziet eruit als <60kg![]()
Over Pm's gesproken...wel leuk potentieel leesvoer is momenteel de Semtex - Ubergodin strijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand had zijn PMs gedeeld, hij was aan jou gericht, maar je weet het niet, kan ook fake zijn
zie nog niks.quote:
Noem die buik maar een puistje.....het lijkt de Cauberg zo onderhand wel.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...vanaaf maar eens ouderwets brood...ik betrapte van de week zowaar een puistje and nope...er stond geen "jeugd" voor.
Remlof is veel te alert, das balen.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
zie nog niks.![]()
Is er vanavond nog kans op een rel of kan ik met een gerust hart gaan "wandelen"?
Dat delen ze dan weer niet met mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over Pm's gesproken...wel leuk potentieel leesvoer is momenteel de Semtex - Ubergodin strijd
Vergeet Noekje niet...die tvp was bijna een smeekbede...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgewezen![]()
Ik forward hem gelijk naar Coos
Jij hebt geen PMquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
zie nog niks.![]()
Is er vanavond nog kans op een rel of kan ik met een gerust hart gaan "wandelen"?
Mwoah nee. Meer een godverdomme, enge kutbende, zoiets.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vergeet Noekje niet...die tvp was bijna een smeekbede...
Ook nog 1 voor APK, het waren er 2quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je vleugels wel vol met één PM per dag....ze sparen je....
Je noemt mij eng ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Mwoah nee. Meer een godverdomme, enge kutbende, zoiets.
Zei ik dat?
Ja, volgens mij wel.
Nah, da's toch ook wat.
Nee, jij nou weer nét niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je noemt mij eng ?
-edit- en lid van een bende bovendien ?![]()
Tv te kijken, ja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan te bedenken dat het Noekje haar schuld allemaal is....![]()
Die lag weer eens voor de kachel te dromen...
Alle andere 33 delen delenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was aflevering 35, ben benieuwd wat er nog komt in die laatste zes weken
Echte liefde..quote:
Hot girlquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
en schrijf global warming dan ook maar op mijn conto.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Tv te kijken, ja!![]()
Dromen doe ik niet. Die spatten alleen maar uit elkaar.
Het was niet helemaal nieuw voor jou begrijp ik nu?quote:
BB-Bart is geweest! Dat was leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echte liefde..![]()
Hoe ist in het huis Noek..kun je ons ontrouwe dgk volgers es een update geven ?
Noekje? Het is toch correct dat je hier in de SC ontwapenend eerlijk mag en kunt zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
en schrijf global warming dan ook maar op mijn conto.
Ah toch wel toch wel...aleen wist ik wel van het bestaan van dat "sneeuw" topic op VOL en dus was de link vrij snel gelegd....een typisch iets voor Lucky om daar een flinke schep bovenop te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was niet helemaal nieuw voor jou begrijp ik nu?
Dat weet bijna niemand.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat begint het?
Hou ook FB in de gaten, soms sneaken ze daar naar toequote:
Ik zag een foto of liever gezegd een paar foto's van um in een Cosquote:
Hmmm, ik voel nattigheid.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje? Het is toch correct dat je hier in de SC ontwapenend eerlijk mag en kunt zijn?
Gewoon jezelf....zonder dat je er voor afgestraft wordt?
noekie!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel nattigheid.
Eerlijk, ontwapenend, doe je ding zou ik zeggen maar hou het vooral bij jezelf.
omg, ik klink als Lieke
Doe jij dat maar liever niet nmnsquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje? Het is toch correct dat je hier in de SC ontwapenend eerlijk mag en kunt zijn?
Gewoon jezelf....zonder dat je er voor afgestraft wordt?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel nattigheid.
Eerlijk, ontwapenend, doe je ding zou ik zeggen maar hou het vooral bij jezelf.
omg, ik klink als Lieke
Duh...dat weten we toch allemaal....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef Jappie het volgende:
er zijn grenzen aan mijn medemenselijkheid en sociaal maatschappelijk acceptatievermogen.
jappiequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe jij dat maar liever niet nmns...er zijn grenzen aan mijn medemenselijkheid en sociaal maatschappelijk acceptatievermogen.
opaaaaquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh...dat weten we toch allemaal....
Warmte en emoties??quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zag een foto of liever gezegd een paar foto's van um in een Cos....hij is kalende!!
Maar ik ben een kerel en dus heb ik iets meer nodig ......ik zoek zeg maar de warmte en echte emoties achter de plaatjes.
Wel fijn om een keer lief genoemd te worden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal je sparen....je bent veel te lief voor moderator en misschien daardoor juist wel weer goed...het remt enorm af
Tja, je zit hier nu met mannen van rond de 40.....die zitten inmiddels in de gevoelige fase.....één en al warmte...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Warmte en emoties??
Is het vanavond les 1. Mannen, toon uw emotie, avond ofzo?
Terwijl ik net gevoelsdood ben.
Ik doe zo mijn best om iets van warmte te voelen nu bij de plaatjes maar ik kán het niet!![]()
ja, gedeeltelijk. heb nu (sinds 5 weken) een vaste aanstelling voor drie dagen naast m'n eigen werk...het valt me zwaar...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag vent....de week ook weer vol?
Nee maar het lijkt me wel tof!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent ook een finse sauna geweest en hebt met je blote muts in de sneeuw gezeten ?
haha, bijna goed, zit aan de wijn, maar moet zo ff bijhalen. blijf verder lekker thuus en hoop met jullie wat lol te hebben...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
WJ
Ben je aan het indrinken voor het stappen en zoek je ff afleiding om de tijd te dooien ?
't Gaat erom spannen of ik eruit geflikkerd wordt of niet hé.....Of ik sta binnen twee jaar op straat, of ik heb een ton verdiend........met die recreatiemeuk....quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, gedeeltelijk. heb nu (sinds 5 weken) een vaste aanstelling voor drie dagen naast m'n eigen werk...het valt me zwaar...![]()
met jou alles goed, huis al uitgewoond?
wat bedoel je, word je ingesloten door centerparcs of zo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat erom spannen of ik eruit geflikkerd wordt of niet hé.....Of ik sta binnen twee jaar op straat, of ik heb een ton verdiend........met die recreatiemeuk....
Gokken blijft leuk...
Ik plan het wel later in.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij natuurlijk weer het geluk dat je er net nu niets van voelt...
Yupz...alles is weer achter de rug...kat in laten slapen...oma begraven...tijd voor ontspanning.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, bijna goed, zit aan de wijn, maar moet zo ff bijhalen. blijf verder lekker thuus en hoop met jullie wat lol te hebben...
[ afbeelding ]
met jou alles goed?
je hebt ook wel een beetje een 'bitchy' uitstraling, zustertquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel fijn om een keer lief genoemd te worden.![]()
Irl is dat zo ongeveer het laatste wat ik te horen krijg in de rij van eigenschappen.
Of niet dan, broedert. Ben jij ook al in je gevoelige fase en doe je ook mee met de cursus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt ook wel een beetje een 'bitchy' uitstraling, zustert
Ik moet zeggen dat het wel iets magisch heeft om met -10 graden de sauna in en uit te lopen en dan na een koud dompelbad vervolgens het verwarmde buitenbad in te duiken terwijl de sneeuw in dikke vlokken op je neer daalt.quote:
Nee, gewoon een recreatiepark, vereniging van eigenaren, vol met vaste bewoners. En dat is natuurlijk illegaal. Het is de komende jaren een beetje buigen of barsten tussen legaliseren of handhaven. Ik het eerste geval heb ik goed gekocht en ben ik spekkoper, in het tweede geval krijg ik een probleem en moet ik er 10 Polen in gooien om wat rendement te halen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat bedoel je, word je ingesloten door centerparcs of zo?
klote van je oma (die kat dan weer minder).quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupz...alles is weer achter de rug...kat in laten slapen...oma begraven...tijd voor ontspanning.![]()
Geen idee of er vanavond lol valt te beleven...ik doe eik maar wat....as usual..
Oh, waar heb je dat gedaan? Lijkt me echt tof. Al ben ik geen sauna-mens maar om dan opeens in die kou te zijn, lijkt me uitermate gaaf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel iets magisch heeft om met -10 graden de sauna in en uit te lopen en dan na een koud dompelbad vervolgens het verwarmde buitenbad in te duiken terwijl de sneeuw in dikke vlokken op je neer daalt.
Zo direct maar ff bijlezen of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn in het ontmasker hier de kloon accounts drama..quote:
da's klote. als je er blijft wonen (till death do us part) maakt het allemaal niet uit, toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, gewoon een recreatiepark, vereniging van eigenaren, vol met vaste bewoners. En dat is natuurlijk illegaal. Het is de komende jaren een beetje buigen of barsten tussen legaliseren of handhaven. Ik het eerste geval heb ik goed gekocht en ben ik spekkoper, in het tweede geval krijg ik een probleem en moet ik er 10 Polen in gooien om wat rendement te halen.
Ik stem op: Kloon!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo direct maar ff bijlezen of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn in het ontmasker hier de kloon accounts drama..
'cursus'?. sorry, fill me in please, luv!?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Of niet dan, broedert. Ben jij ook al in je gevoelige fase en doe je ook mee met de cursus?
Sauna thermea of zo heette dat...ff voorbij Maastricht bovenop de heuvel bij die grotten...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, waar heb je dat gedaan? Lijkt me echt tof. Al ben ik geen sauna-mens maar om dan opeens in die kou te zijn, lijkt me uitermate gaaf.
Heb je echt je kat in laten slapen en je oma begraven?
Ik maak mij niet zo heel erg ongerust.....al gebruiken ze tegenwoordig dwangsommen van 100.000 euro of meer als ze je op de korrel hebben. Maar hey, ik doe niemand kwaad, heb alleen maar een geheime wapenopslag en een kleine weedplantage op zolder....quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's klote. als je er blijft wonen (till death do us part) maakt het allemaal niet uit, toch?
Het grote, toon uw warmte en emotie, ontwapenend en eerlijk-cursus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'cursus'?. sorry, fill me in please, luv!?
Ja ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, het was al bekend. Ze zitten nu in ONZ.
Ben daar ook geweest met een vriendin, ís nu ook uit.......zou het echt daardoor komen....dat geval in Valkenburg (want daar is het volgens mij, thermea 2000)quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
blijven zitten.....echt een aanrader om romantiek nieuw leven in te blazen![]()
...al is het met die vriendin inmiddels wel uit besef ik me nu.
![]()
![]()
[inkopmodus]quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff boodschappen doen, hoop dat jullie van je verkeringen ook nog ff mogen fokken! deze avond!
Nou dan maak je borst maar nat, want ik ben er ook!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe jij dat maar liever niet nmns...er zijn grenzen aan mijn medemenselijkheid en sociaal maatschappelijk acceptatievermogen.
yeah rightquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak mij niet zo heel erg ongerust.....al gebruiken ze tegenwoordig dwangsommen van 100.000 euro of meer als ze je op de korrel hebben. Maar hey, ik doe niemand kwaad, heb alleen maar een geheime wapenopslag en een kleine weedplantage op zolder....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff boodschappen doen, hoop dat jullie van je verkeringen ook nog ff mogen fokken! deze avond!
Eerst Besaid om zeep helpen en dan nu hier iedereen wegpesten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dan maak je borst maar nat, want ik ben er ook!![]()
Helemaal mijn onaangename zelf!
den mini-meet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het grote, toon uw warmte en emotie, ontwapenend en eerlijk-cursus.
Valkenburg en thermea 2000 it is...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben daar ook geweest met een vriendin, ís nu ook uit.......zou het echt daardoor komen....dat geval in Valkenburg (want daar is het volgens mij, thermea 2000)
Ah bah, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sauna thermea of zo heette dat...ff voorbij Maastricht bovenop de heuvel bij die grotten...
Is al weer wat jaartjes geleden hoor; maar we hadden een weekendje ergens op de gulperberg of zoiets een hotelletje geboekt met oud en nieuw omdat we geen zin hadden om naar partys te gaan of thuis te blijven zitten.....echt een aanrader om romantiek nieuw leven in te blazen![]()
...al is het met die vriendin inmiddels wel uit besef ik me nu.
![]()
![]()
En yupzz..in die volgorde en met de bijgenoemde activiteiten maar maak je geen zorgen; het was in geen van beide gevallen onverwacht.![]()
aiaiaiaiquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right![]()
[ afbeelding ]
leeters!
Hmm...das een nieuw aspect van uw persoonlijkheid welke ik nog niet eerder heb mogen aanschouwen..doe es een klein zwart bladzijdje tonen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dan maak je borst maar nat, want ik ben er ook!![]()
Helemaal mijn onaangename zelf!
Hoe kom jij aan mijn geheime plan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst Besaid om zeep helpen en dan nu hier iedereen wegpesten?
Ik was daar ook ooit. * noekje gaat de voogdij vast regelenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben daar ook geweest met een vriendin, ís nu ook uit.......zou het echt daardoor komen....dat geval in Valkenburg (want daar is het volgens mij, thermea 2000)
Ben er in de buurt geweestquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was daar ook ooit. * noekje gaat de voogdij vast regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |