Ik vind het model Kim ook steeds beter wordenquote:
Haar stem is een afspiegeling van haar intelligentiequote:Op donderdag 3 april 2008 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het model Kim ook steeds beter worden
Whatever ..In beide gevallen heeft men er geen ruk aanquote:
Helemaal gefucked omdat ze er niet uitgestemd wordtquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Haar stem is een afspiegeling van haar intelligentie
quote:Ik vind het model Kim ook steeds beter worden
Voor jou kleur ik hem nog in ookquote:
Die edit maakt het ingewikkelderquote:
Is niet overdraagbaar dus ben bang dat ie biij jou blijftquote:
Wat hebben ze weer mazzelquote:
Een spons die wonderen absorbeertquote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
7 blz. Topic over wondersponsen en nog steeds geen antwoord .. WTF is ut
Hij heet Gomesquote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat hebben ze weer mazzel
Ik hoop dat Gomez zijn been afgezet moet worden
Nee verricht .. En verdomme nog steeds geen opheldering .. Stelletje kut huisvrouwenquote:
You tell him girlquote:Op donderdag 3 april 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet overdraagbaar dus ben bang dat ie biij jou blijft
Een spons die wonderen verrichtquote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee verricht .. En verdomme nog steeds geen opheldering .. Stelletje kut huisvrouwen
Oh dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een spons die wonderen verricht
Dan absorberen ze waarschijnlijk problemen
En zijn kennelijk slecht leverbaar in het midden-oosten
Zo'n spons kan alleen maar wonderen verrichten indien aangestuurd door een persoon. Dus uiteindelijk is het gewoon hard schrobben en niks wonderquote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een spons die wonderen verricht
Dan absorberen ze waarschijnlijk problemen
En zijn kennelijk slecht leverbaar in het midden-oosten
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n spons kan alleen maar wonderen verrichten indien aangestuurd door een persoon. Dus uiteindelijk is het gewoon hard schrobben en niks wonder
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n spons kan alleen maar wonderen verrichten indien aangestuurd door een persoon. Dus uiteindelijk is het gewoon hard schrobben en niks wonder
Blijven bidden danmaarquote:won·der:
bovennatuurlijke gebeurtenis, door tussenkomst van God of door
goddelijke machten plaatsvindend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |