Als je al die onzin eruit zou scheuren hou je een boekje over, zo dik als de Donald Duckquote:Op donderdag 3 april 2008 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Begin eens met de Gouden Gids. Daar staan plaatjes bij...
Alsof Demins mensen zou kunnen 'lezen'quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ?[ afbeelding ]
Demins sorry das een lokkertje .. Echt waar .. Ze komt niet langs .
Donald Duck ?? Heb ik ook geprobeerd maar ja best wel veel tekstquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je al die onzin eruit zou scheuren hou je een boekje over, zo dik als de Donald Duck
Wat lees ik nou?!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof Demins mensen zou kunnen 'lezen'
Die lees ik welquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?!!!Jou lees ik als een Nijntje-boek!
Boek besprekeningenquote:
Je moet geen dingen uit de context halenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?!!!Jou lees ik als een Nijntje-boek!
Het zou leuk worden zei jequote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
23:08 Countdown !!
Mars is wel lekker maar ben een Lions fanquote:
quote:
Daar kunnen ze zonder hulp van buitenaf al in uitscheurenquote:
Jeuzus..jij bent van voor mijn tijd..aangenaam, Lobasca, liefste userquote:
Dat zeg je netjes. Dacht ff in de termen .. Uit Rukkenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kunnen ze zonder hulp van buitenaf al uitscheuren
Mijn god, een charme offensiefquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeuzus..jij bent van voor mijn tijd..aangenaam, Lobasca, liefste user
Ohh oo kansloosquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff de wereld redden op wiki van rita
Ik en charme? das als vloeken in de kerkquote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn god, een charme offensief
Hier ga ik niet op wachten
Wat houdt dit in?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff de wereld redden op wiki van rita
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |