Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef noekje het volgende:
[..]
We houden ook nog even de spanning vast natuurlijk. Da's leuk!
Helemaal leuk, ga ik doen voor je!!| Top top toppie de top topje..quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Eeewww klink eng .. Maar vroeg ben ik er never dus doe maar
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!
Truste meis!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!![]()
Weet je wat, ik ga het meteen uitproberen!![]()
Dag hoor!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:54 schreef Coos het volgende:
Hey gokmannen opgelet!!![]()
Zaterdag vroeg op de middag maar even wat geld zetten op de Grand National.
http://www.grand-national.me.uk/grandnationalodds.php
Ik ga de favoriet op de tweede plaats spelen met een aantal krijtezels ervoor.![]()
Koppeltjes van een paar honderd euro zijn niet uitgesloten
quote:FREE BETS ENDING FRIDAY!!! Today ToteSport and William Hill both confirmed they will be withdrawing their £25 free bet deals for new customers from midnight on Friday. If you want to take advantage of these offers then be sure to make your bets before then.
» Get Your Free £25 Bet Now ~ Click Here
Mike is hier idd al een tijd niet gesignaleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef PC eend het volgende:
En wel nu!
Het zijn zware tijden voor de ramptoeristen
Gaaf hequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Californication was geweldig, alleen heb ik nu alles gezien
. Ga nu Weeds downloaden
.
Mogguh
quote:
Ja, ik zag hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Billie zat dwars.
Heb je wel deze nodigquote:
BB1 ! Sweet memories.quote:
Die heb ik nog es live gehoordquote:
Ah, gelukkig, ik zat er al op te wachten.quote:
quote:
Gegroet wereldreizigerquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef Polonium-120 het volgende:
vanuit de koets groet ik u... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moet alleen even naar de tandarts
wanneer ik al mijn tanden mag behouden ben ik er vanavondquote:
Vast welquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer ik al mijn tanden mag behouden ben ik er vanavond
Ja ik denk voordat je het échte vrijdaggevoel niet krijgt...quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, ik zat er al op te wachten.
Tóch mis ik nog iets... kweenie..quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik denk voordat je het échte vrijdaggevoel niet krijgt...
Oké,oké,oké....quote:
"Suds and soda mix OK with beer"... ja in de richting.quote:
Ik heb ook fake PMsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn voedvrouw is nog niet gearriveerd maar desalniettemin bedankt.
Aha, een borstenman!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeej gappiequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej gappie![]()
Was het nou nog wat geworden tussen jou en Gert laatst?
Oud wijven gezeik, dat zou jij toch moeten wetenquote:
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heeft geen lekkere billen en dat is toch wel waar ik op glij...
Sorry Demins..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik help je het hopen...
[ afbeelding ]
Godver de godver de goffer...kon je niet ff wachten ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....![]()
Ik gooi alle schroom van me af en ga je een homo-erotische PM sturen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oud wijven gezeik, dat zou jij toch moeten weten
Patatdag....frikandellen....smakelijk Jap...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godver de godver de goffer...kon je niet ff wachten ?....ik krijg zojuist mijn trog van de avond voorgeschoteld.
Iemand had zijn PMs gedeeld, hij was aan jou gericht, maar je weet het niet, kan ook fake zijnquote:
Volgens mij is Coos ook wel geintresseerd bij nader inzien...after all...het ziet eruit als <60kgquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....![]()
Ik gooi alle schroom van me af en ga je een homo-erotische PM sturen
Nope...vanaaf maar eens ouderwets brood...ik betrapte van de week zowaar een puistje and nope...er stond geen "jeugd" voor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Patatdag....frikandellen....smakelijk Jap...
Sorryquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
kappen nou hè met m'n foto's op internet te pleuren!!!!!
![]()
![]()
Afgewezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij is Coos ook wel geintresseerd bij nader inzien...after all...het ziet eruit als <60kg![]()
Over Pm's gesproken...wel leuk potentieel leesvoer is momenteel de Semtex - Ubergodin strijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand had zijn PMs gedeeld, hij was aan jou gericht, maar je weet het niet, kan ook fake zijn
zie nog niks.quote:
Noem die buik maar een puistje.....het lijkt de Cauberg zo onderhand wel.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...vanaaf maar eens ouderwets brood...ik betrapte van de week zowaar een puistje and nope...er stond geen "jeugd" voor.
Remlof is veel te alert, das balen.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
zie nog niks.![]()
Is er vanavond nog kans op een rel of kan ik met een gerust hart gaan "wandelen"?
Dat delen ze dan weer niet met mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over Pm's gesproken...wel leuk potentieel leesvoer is momenteel de Semtex - Ubergodin strijd
Vergeet Noekje niet...die tvp was bijna een smeekbede...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgewezen![]()
Ik forward hem gelijk naar Coos
Jij hebt geen PMquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
zie nog niks.![]()
Is er vanavond nog kans op een rel of kan ik met een gerust hart gaan "wandelen"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |