Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef noekje het volgende:
[..]
We houden ook nog even de spanning vast natuurlijk. Da's leuk!
Helemaal leuk, ga ik doen voor je!!| Top top toppie de top topje..quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Eeewww klink eng .. Maar vroeg ben ik er never dus doe maar
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!
Truste meis!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!![]()
Weet je wat, ik ga het meteen uitproberen!![]()
Dag hoor!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:54 schreef Coos het volgende:
Hey gokmannen opgelet!!![]()
Zaterdag vroeg op de middag maar even wat geld zetten op de Grand National.
http://www.grand-national.me.uk/grandnationalodds.php
Ik ga de favoriet op de tweede plaats spelen met een aantal krijtezels ervoor.![]()
Koppeltjes van een paar honderd euro zijn niet uitgesloten
quote:FREE BETS ENDING FRIDAY!!! Today ToteSport and William Hill both confirmed they will be withdrawing their £25 free bet deals for new customers from midnight on Friday. If you want to take advantage of these offers then be sure to make your bets before then.
» Get Your Free £25 Bet Now ~ Click Here
Mike is hier idd al een tijd niet gesignaleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef PC eend het volgende:
En wel nu!
Het zijn zware tijden voor de ramptoeristen
Gaaf hequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Californication was geweldig, alleen heb ik nu alles gezien
. Ga nu Weeds downloaden
.
Mogguh
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |