Heeej gappiequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn voedvrouw is nog niet gearriveerd maar desalniettemin bedankt.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej gappie![]()
Was het nou nog wat geworden tussen jou en Gert laatst?
Oud wijven gezeik, dat zou jij toch moeten wetenquote:
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heeft geen lekkere billen en dat is toch wel waar ik op glij...
Sorry Demins..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik help je het hopen...
[ afbeelding ]
Godver de godver de goffer...kon je niet ff wachten ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....![]()
Ik gooi alle schroom van me af en ga je een homo-erotische PM sturen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oud wijven gezeik, dat zou jij toch moeten weten
Patatdag....frikandellen....smakelijk Jap...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godver de godver de goffer...kon je niet ff wachten ?....ik krijg zojuist mijn trog van de avond voorgeschoteld.
Iemand had zijn PMs gedeeld, hij was aan jou gericht, maar je weet het niet, kan ook fake zijnquote:
Volgens mij is Coos ook wel geintresseerd bij nader inzien...after all...het ziet eruit als <60kgquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb toevallig heel lekkere billen en zie mijn kans schoon....![]()
Ik gooi alle schroom van me af en ga je een homo-erotische PM sturen
Nope...vanaaf maar eens ouderwets brood...ik betrapte van de week zowaar een puistje and nope...er stond geen "jeugd" voor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Patatdag....frikandellen....smakelijk Jap...
Sorryquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
kappen nou hè met m'n foto's op internet te pleuren!!!!!
![]()
![]()
Afgewezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij is Coos ook wel geintresseerd bij nader inzien...after all...het ziet eruit als <60kg![]()
Over Pm's gesproken...wel leuk potentieel leesvoer is momenteel de Semtex - Ubergodin strijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand had zijn PMs gedeeld, hij was aan jou gericht, maar je weet het niet, kan ook fake zijn
zie nog niks.quote:
Noem die buik maar een puistje.....het lijkt de Cauberg zo onderhand wel.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...vanaaf maar eens ouderwets brood...ik betrapte van de week zowaar een puistje and nope...er stond geen "jeugd" voor.
Remlof is veel te alert, das balen.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
zie nog niks.![]()
Is er vanavond nog kans op een rel of kan ik met een gerust hart gaan "wandelen"?
Dat delen ze dan weer niet met mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over Pm's gesproken...wel leuk potentieel leesvoer is momenteel de Semtex - Ubergodin strijd
Vergeet Noekje niet...die tvp was bijna een smeekbede...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgewezen![]()
Ik forward hem gelijk naar Coos
Jij hebt geen PMquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
zie nog niks.![]()
Is er vanavond nog kans op een rel of kan ik met een gerust hart gaan "wandelen"?
Mwoah nee. Meer een godverdomme, enge kutbende, zoiets.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vergeet Noekje niet...die tvp was bijna een smeekbede...
Ook nog 1 voor APK, het waren er 2quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je vleugels wel vol met één PM per dag....ze sparen je....
Je noemt mij eng ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Mwoah nee. Meer een godverdomme, enge kutbende, zoiets.
Zei ik dat?
Ja, volgens mij wel.
Nah, da's toch ook wat.
Nee, jij nou weer nét niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je noemt mij eng ?
-edit- en lid van een bende bovendien ?![]()
Tv te kijken, ja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan te bedenken dat het Noekje haar schuld allemaal is....![]()
Die lag weer eens voor de kachel te dromen...
Alle andere 33 delen delenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was aflevering 35, ben benieuwd wat er nog komt in die laatste zes weken
Echte liefde..quote:
Hot girlquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
en schrijf global warming dan ook maar op mijn conto.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Tv te kijken, ja!![]()
Dromen doe ik niet. Die spatten alleen maar uit elkaar.
Het was niet helemaal nieuw voor jou begrijp ik nu?quote:
BB-Bart is geweest! Dat was leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echte liefde..![]()
Hoe ist in het huis Noek..kun je ons ontrouwe dgk volgers es een update geven ?
Noekje? Het is toch correct dat je hier in de SC ontwapenend eerlijk mag en kunt zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
en schrijf global warming dan ook maar op mijn conto.
Ah toch wel toch wel...aleen wist ik wel van het bestaan van dat "sneeuw" topic op VOL en dus was de link vrij snel gelegd....een typisch iets voor Lucky om daar een flinke schep bovenop te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was niet helemaal nieuw voor jou begrijp ik nu?
Dat weet bijna niemand.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat begint het?
Hou ook FB in de gaten, soms sneaken ze daar naar toequote:
Ik zag een foto of liever gezegd een paar foto's van um in een Cosquote:
Hmmm, ik voel nattigheid.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje? Het is toch correct dat je hier in de SC ontwapenend eerlijk mag en kunt zijn?
Gewoon jezelf....zonder dat je er voor afgestraft wordt?
noekie!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel nattigheid.
Eerlijk, ontwapenend, doe je ding zou ik zeggen maar hou het vooral bij jezelf.
omg, ik klink als Lieke
Doe jij dat maar liever niet nmnsquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje? Het is toch correct dat je hier in de SC ontwapenend eerlijk mag en kunt zijn?
Gewoon jezelf....zonder dat je er voor afgestraft wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |