Als je al die onzin eruit zou scheuren hou je een boekje over, zo dik als de Donald Duckquote:Op donderdag 3 april 2008 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Begin eens met de Gouden Gids. Daar staan plaatjes bij...
Alsof Demins mensen zou kunnen 'lezen'quote:Op donderdag 3 april 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ?[ afbeelding ]
Demins sorry das een lokkertje .. Echt waar .. Ze komt niet langs .
Donald Duck ?? Heb ik ook geprobeerd maar ja best wel veel tekstquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je al die onzin eruit zou scheuren hou je een boekje over, zo dik als de Donald Duck
Wat lees ik nou?!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof Demins mensen zou kunnen 'lezen'
Die lees ik welquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?!!!Jou lees ik als een Nijntje-boek!
Boek besprekeningenquote:
Je moet geen dingen uit de context halenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?!!!Jou lees ik als een Nijntje-boek!
Het zou leuk worden zei jequote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
23:08 Countdown !!
Mars is wel lekker maar ben een Lions fanquote:
quote:
Daar kunnen ze zonder hulp van buitenaf al in uitscheurenquote:
Jeuzus..jij bent van voor mijn tijd..aangenaam, Lobasca, liefste userquote:
Dat zeg je netjes. Dacht ff in de termen .. Uit Rukkenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kunnen ze zonder hulp van buitenaf al uitscheuren
Mijn god, een charme offensiefquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeuzus..jij bent van voor mijn tijd..aangenaam, Lobasca, liefste user
Ohh oo kansloosquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff de wereld redden op wiki van rita
Ik en charme? das als vloeken in de kerkquote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn god, een charme offensief
Hier ga ik niet op wachten
Wat houdt dit in?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je Bayern of PSV gekeken vanavond?
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niemand heeft mij ingelicht
Samen de samenvatting kijken?
Het lijkt wel het bovenstel van een rouwkoets.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
Lieve fokkers Tja mijn laatse post. Tis niet anders en ik weet zeker dat jullie meer lol hebben zonder mij. Dus geen pm's graag laat me maar .. Ik verdrink wel in verdriet .. Sorry voor mijn fan's maar wie weet kom ik nog terug (morgen dus) .. Ik hou van jullie allemaal en have fun .. (oh gaat dat wel lukken zonder mij ) ..
Dacht even een Deja Vue te hebben.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
Lieve fokkers Tja mijn laatse post. Tis niet anders en ik weet zeker dat jullie meer lol hebben zonder mij. Dus geen pm's graag laat me maar .. Ik verdrink wel in verdriet .. Sorry voor mijn fan's maar wie weet kom ik nog terug (morgen dus) .. Ik hou van jullie allemaal en have fun .. (oh gaat dat wel lukken zonder mij ) ..
Dank jequote:
Jij had die stop wel effe uit die boot van Rita kunnen trekken!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef PC eend het volgende:
Gniffelquote:Op donderdag 3 april 2008 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dacht even een Deja Vue te hebben.![]()
Maar zo goed werkt mijn korte termijn geheugen ook niet meer.
Uh o ja ... Dag dan weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het was je laatste post! Dat had je beloofd
4 aprilquote:
Oeh, ze kan vast niet wáchten!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef noekje het volgende:
Soury, zal ik jou morgenvroeg eens alles uit de doeken doen over het wonderbaarlijke wondersponsje?
Eeewww klink eng .. Maar vroeg ben ik er never dus doe maarquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef noekje het volgende:
Soury, zal ik jou morgenvroeg eens alles uit de doeken doen over het wonderbaarlijke wondersponsje?
Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef noekje het volgende:
[..]
We houden ook nog even de spanning vast natuurlijk. Da's leuk!
Helemaal leuk, ga ik doen voor je!!| Top top toppie de top topje..quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Eeewww klink eng .. Maar vroeg ben ik er never dus doe maar
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou wat je zegt Noekje! Ik zal niets verklappen!
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, goed zo!! It's amazing, Mike Caro!
Truste meis!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zal ze opkijken! Oh echt zo leuk, ik hoop dat ik kan slapen van de spanning voor morgenvroeg!![]()
Weet je wat, ik ga het meteen uitproberen!![]()
Dag hoor!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:54 schreef Coos het volgende:
Hey gokmannen opgelet!!![]()
Zaterdag vroeg op de middag maar even wat geld zetten op de Grand National.
http://www.grand-national.me.uk/grandnationalodds.php
Ik ga de favoriet op de tweede plaats spelen met een aantal krijtezels ervoor.![]()
Koppeltjes van een paar honderd euro zijn niet uitgesloten
quote:FREE BETS ENDING FRIDAY!!! Today ToteSport and William Hill both confirmed they will be withdrawing their £25 free bet deals for new customers from midnight on Friday. If you want to take advantage of these offers then be sure to make your bets before then.
» Get Your Free £25 Bet Now ~ Click Here
Mike is hier idd al een tijd niet gesignaleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef PC eend het volgende:
En wel nu!
Het zijn zware tijden voor de ramptoeristen
Gaaf hequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Californication was geweldig, alleen heb ik nu alles gezien
. Ga nu Weeds downloaden
.
Mogguh
quote:
Ja, ik zag hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Billie zat dwars.
Heb je wel deze nodigquote:
BB1 ! Sweet memories.quote:
Die heb ik nog es live gehoordquote:
Ah, gelukkig, ik zat er al op te wachten.quote:
quote:
Gegroet wereldreizigerquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef Polonium-120 het volgende:
vanuit de koets groet ik u... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moet alleen even naar de tandarts
wanneer ik al mijn tanden mag behouden ben ik er vanavondquote:
Vast welquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer ik al mijn tanden mag behouden ben ik er vanavond
Ja ik denk voordat je het échte vrijdaggevoel niet krijgt...quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, ik zat er al op te wachten.
Tóch mis ik nog iets... kweenie..quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik denk voordat je het échte vrijdaggevoel niet krijgt...
Oké,oké,oké....quote:
"Suds and soda mix OK with beer"... ja in de richting.quote:
Ik heb ook fake PMsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn voedvrouw is nog niet gearriveerd maar desalniettemin bedankt.
Aha, een borstenman!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn voedvrouw is nog niet gearriveerd maar desalniettemin bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |