da's klote. als je er blijft wonen (till death do us part) maakt het allemaal niet uit, toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, gewoon een recreatiepark, vereniging van eigenaren, vol met vaste bewoners. En dat is natuurlijk illegaal. Het is de komende jaren een beetje buigen of barsten tussen legaliseren of handhaven. Ik het eerste geval heb ik goed gekocht en ben ik spekkoper, in het tweede geval krijg ik een probleem en moet ik er 10 Polen in gooien om wat rendement te halen.
Ik stem op: Kloon!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo direct maar ff bijlezen of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn in het ontmasker hier de kloon accounts drama..
'cursus'?. sorry, fill me in please, luv!?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Of niet dan, broedert. Ben jij ook al in je gevoelige fase en doe je ook mee met de cursus?
Sauna thermea of zo heette dat...ff voorbij Maastricht bovenop de heuvel bij die grotten...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, waar heb je dat gedaan? Lijkt me echt tof. Al ben ik geen sauna-mens maar om dan opeens in die kou te zijn, lijkt me uitermate gaaf.
Heb je echt je kat in laten slapen en je oma begraven?
Ik maak mij niet zo heel erg ongerust.....al gebruiken ze tegenwoordig dwangsommen van 100.000 euro of meer als ze je op de korrel hebben. Maar hey, ik doe niemand kwaad, heb alleen maar een geheime wapenopslag en een kleine weedplantage op zolder....quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's klote. als je er blijft wonen (till death do us part) maakt het allemaal niet uit, toch?
Het grote, toon uw warmte en emotie, ontwapenend en eerlijk-cursus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'cursus'?. sorry, fill me in please, luv!?
Ja ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, het was al bekend. Ze zitten nu in ONZ.
Ben daar ook geweest met een vriendin, ís nu ook uit.......zou het echt daardoor komen....dat geval in Valkenburg (want daar is het volgens mij, thermea 2000)quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
blijven zitten.....echt een aanrader om romantiek nieuw leven in te blazen![]()
...al is het met die vriendin inmiddels wel uit besef ik me nu.
![]()
![]()
[inkopmodus]quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff boodschappen doen, hoop dat jullie van je verkeringen ook nog ff mogen fokken! deze avond!
Nou dan maak je borst maar nat, want ik ben er ook!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe jij dat maar liever niet nmns...er zijn grenzen aan mijn medemenselijkheid en sociaal maatschappelijk acceptatievermogen.
yeah rightquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak mij niet zo heel erg ongerust.....al gebruiken ze tegenwoordig dwangsommen van 100.000 euro of meer als ze je op de korrel hebben. Maar hey, ik doe niemand kwaad, heb alleen maar een geheime wapenopslag en een kleine weedplantage op zolder....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff boodschappen doen, hoop dat jullie van je verkeringen ook nog ff mogen fokken! deze avond!
Eerst Besaid om zeep helpen en dan nu hier iedereen wegpesten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dan maak je borst maar nat, want ik ben er ook!![]()
Helemaal mijn onaangename zelf!
den mini-meet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het grote, toon uw warmte en emotie, ontwapenend en eerlijk-cursus.
Valkenburg en thermea 2000 it is...quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben daar ook geweest met een vriendin, ís nu ook uit.......zou het echt daardoor komen....dat geval in Valkenburg (want daar is het volgens mij, thermea 2000)
Ah bah, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sauna thermea of zo heette dat...ff voorbij Maastricht bovenop de heuvel bij die grotten...
Is al weer wat jaartjes geleden hoor; maar we hadden een weekendje ergens op de gulperberg of zoiets een hotelletje geboekt met oud en nieuw omdat we geen zin hadden om naar partys te gaan of thuis te blijven zitten.....echt een aanrader om romantiek nieuw leven in te blazen![]()
...al is het met die vriendin inmiddels wel uit besef ik me nu.
![]()
![]()
En yupzz..in die volgorde en met de bijgenoemde activiteiten maar maak je geen zorgen; het was in geen van beide gevallen onverwacht.![]()
aiaiaiaiquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right![]()
[ afbeelding ]
leeters!
Hmm...das een nieuw aspect van uw persoonlijkheid welke ik nog niet eerder heb mogen aanschouwen..doe es een klein zwart bladzijdje tonen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dan maak je borst maar nat, want ik ben er ook!![]()
Helemaal mijn onaangename zelf!
Hoe kom jij aan mijn geheime plan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst Besaid om zeep helpen en dan nu hier iedereen wegpesten?
Ik was daar ook ooit. * noekje gaat de voogdij vast regelenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben daar ook geweest met een vriendin, ís nu ook uit.......zou het echt daardoor komen....dat geval in Valkenburg (want daar is het volgens mij, thermea 2000)
Ben er in de buurt geweestquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was daar ook ooit. * noekje gaat de voogdij vast regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |