Eensch. En dan vooral niet dat dramatische onzin verhaal die je er dan bij krijgt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef cheqy het volgende:
Het is alleen te hopen dat het niet een soort Ace Combat wordt.
For 360 owners, the Ace Combat flight stick will work with HAWX (Bron)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef piet_pelle het volgende:
Ziet er vet uit![]()
Ik koop hem alleen als er zo'n brute stick als voor Ace Combat voor uit komt, of als je die hier ook voor kunt gebruiken.
[ afbeelding ]
Speciale stick voor Hawx: http://www.play.com/Games(...)t-Stick/Product.htmlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef piet_pelle het volgende:
Ziet er vet uit![]()
Ik koop hem alleen als er zo'n brute stick als voor Ace Combat voor uit komt, of als je die hier ook voor kunt gebruiken.
[ afbeelding ]
De demo voor de Xbox360 is er alweer een tijdje. Ik heb hem i.i.g. al helemaal grijs gespeeld. Leuk spel, erg vermakelijk. Alleen vind ik de view met Assistance Off verschrikkelijk. Daar hadden ze best wat beter over na mogen denken. Verders is het een prima spel om te spelen en ga ik hem zeker bestellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef RaptoR-X het volgende:
Als het goed is komt de Demo vandaag uit toch? Iemand enig idee hoe laat de PSStore update in NL? of in de USA?
Ja als het goed is komt Hawx ook nog uit als bundelpack met zo'n flightstick voor de PC en PS3. Zal ff kijken waar ik dat ook alweer heb gelezen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef Mert het volgende:
[..]
Speciale stick voor Hawx: http://www.play.com/Games(...)t-Stick/Product.html
[ afbeelding ]
Eens. Het had van mij alleen iets meer mogen bevatten dan een tutorialquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef -CRASH- het volgende:
De demo ziet er al veel beter uit als Ace Combat 6
Dat is toch ook tegen dummies?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef B0770 het volgende:
Je kan anders toch ook een hele battle boven Rio spelen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef B0770 het volgende:
Je kan (in de PS3-versie) twee missies selecteren. Een tutorial waarbij onder andere dus ook die dummies zitten en een gewone missie waarbij je bovne Rio te maken krijgt met allemaal straaljagers, schepen, tanks, etc die je moet vernietigen.
Doorspelen he... krijg je nieuwe vliegtuigenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef cheqy het volgende:
Gespeeld. Hij is goed, die moet ik dus hebben.
In een demo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Doorspelen he... krijg je nieuwe vliegtuigen
Lastig he, wachten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef cheqy het volgende:
HAWX is net in mijn brievenbus geploft.![]()
Alleen het installeren op mijn PS3 duurt retelang, het is al een kwartier bezig en het is nog maar voor 50% geïnstalleerd.
Ja, maar ik heb mijn eerste uurtje erop zitten.quote:
Beetje gaaf spel? Al online gekeken of daar wat te doen is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn eerste uurtje erop zitten.
Het spel is leuk, vooral de types vliegtuigen waar je in kan vliegen is tof. In bijv. een oude MIG21 vliegen is weer eens wat anders dan de F14's, F15's of F18's.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Beetje gaaf spel? Al online gekeken of daar wat te doen is?
Mijn kopietje is verstuurd... nog één tot twee weken dus. ^_^
op de PS3 met R3 klikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Kun je de camera aanpassen als je de Assistance mode hebt uitgeschakeld? Vind die view maar behoorlijk irritant.
Nee met Assistance Off kan dat niet (zover ik weet tenminste). Als je een raket afschiet kun je wel een beetje zien hoe recht je gaat (door 't knopje in te houden).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Kun je de camera aanpassen als je de Assistance mode hebt uitgeschakeld? Vind die view maar behoorlijk irritant.
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:02 schreef Mojave het volgende:
doet de multiplayer het bij iemand op de PS3?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Nee met Assistance Off kan dat niet (zover ik weet tenminste). Als je een raket afschiet kun je wel een beetje zien hoe recht je gaat (door 't knopje in te houden).
Leuk spelen en mooie beelden in assistance mode. Je bent al online geweest?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:26 schreef Mojave het volgende:
Ja mooi spel. Iets onrealistisch met onbeperkt schieten ed. maar wel lekker knallen! jij?
quote:The XA-20,het futuristische toestel uit Tom Clancy’s EndWar, en de Saab 35 Draaken zijn de vliegtuigen waarmee je aan de slag kunt.
1. Choose “Extras” from the main menu
2. Select “Exclusive Content"
3. Enter your account information, or create one from within the exclusive content menu. If you’ve already linked your Ubisoft account, you’ll be able to skip entering your account information.
4. Select the aircraft you want to download first and click unlock. Once the game restarts, you’ll get a pop-up letting you know that you have new content.
5. Repeat the process for your second aircraft.
Hehe dat zullen de PS3 cheats zijn of zit er ook een L1 etc. op de Xdoos?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Mert het volgende:
Voor de Xbox360 gamers:
A-12 Avenger 2
At the Hangar, hold L2 and press Square, L1, Square, R1, Triangle, Square to unlock the A-12 Avenger 2.
F-18 HARV
At the Hangar, hold L2 and press L1, Triangle, L1, Triangle, L1, Square to unlock the F-18 HARV.
FB-22 Strike Raptor
At the Hangar, hold L2 and press R1, Square, R1, Square, R1, Triangle to unlock the FB-22 Strike Raptor.
Saab-35 Draken and XA-20 Razorback
Register an account at Ubisoft.com. Then at the main menu, select the "Extras" option. Choose the "Exclusive Content" selection, and sign in with your Ubisoft.com account. You can now download the Saab-35 Draken and XA-20 Razorback aircraft.
mmmm, dat zou idd zo kunnen zijn. Ik heb gisteren geen tijd gehad het uit te proberen, maar er stond toch echt xbox360 bij. Ik zal het vanaaf ff checkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Hehe dat zullen de PS3 cheats zijn of zit er ook een L1 etc. op de Xdoos?
Bij de hangar dus invoeren;
Xbox 360
Unlock A-12 Avenger II
Hold LT and press X, LB, X, RB, Y, X.
Unlock F-18 HARV
Hold LT and press LB, Y, LB, Y, LB X.
Unlock FB-22
Hold LT and press RB, X, RB, X, RB, Y.
Playstation 3
Unlock A-12 Avenger II
Hold L2 and press Square, L1, Square, R1, Triangle, Square
Unlock F-18 HARV
Hold L2 and press L1, Triangle, L1, Triangle, L1, Square
Unlock FB-22
Hold L2 and press R1, Square, R1, Square, R1, Triangle
Voor de PC kan ik niks vinden maar neem aan dat ze er dus wel in zitten.
Met de singleplayer? Las ergens anders dat die nogal kort was nl.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jemig ik ben nu al 3 dagen bijna nonstop bezig
Dat valt wel mee. Volgens mij zag ik al minimaal 15 missies staan en mijn ervaring is dat je niet ff overal zo doorheen vliegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Met de singleplayer? Las ergens anders dat die nogal kort was nl.
het zijn de 19quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Volgens mij zag ik al minimaal 15 missies staan en mijn ervaring is dat je niet ff overal zo doorheen vliegt.
Online is leuk. Als iemand op de PS3 online wil mijn nick is Cheqy.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het zijn de 19. Toen ik het spel op Normal speelde, had ik vaak geen idee wat ik moest doen.. Bij Hard had ik dat wel dus vloog daar wel hard door heen.
Binnenkort toch maar eens online gaan
Sommige missies speel ik dan ook meerdere keren nuquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Met de singleplayer? Las ergens anders dat die nogal kort was nl.
ehm..volgens mij in het hangar menu of in het main menu....het werkt in ieder geval wel want ik heb ze ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef djpdjpnl het volgende:
Heb 'm binnen!
Cheats voor de pc;
A-12 Avenger 2 - Hold [Shift] and type xaxdqx at the Hangar.
FB-22 Strike Raptor - Hold [Shift] and type dxdxdq at the Hangar.
F-18 HARV - Hold [Shift] and type aqaqax at the Hangar.
edit; waar voer je die codes nou in? Bij de beginpagina zeg maar? Heeft nergens effect.
Normal, hard en elite lijken best wel veel op elkaar (behalve het aantal kogels en damage per hit).. beetje jammer. Ook wat weinig missies maar de achievements in het spel zijn wel gaaf om te halen. Online bevalt me ook er goed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:42 schreef ScarFace- het volgende:
Ah mijn joystick word ondersteund![]()
Voelt erg arcade aan misschien dat het anders word met de settings op hard, hulp uit e.d
Ah, een medestander. Mijn Killzone2 ligt ook te verstoffen omdat ik HAWX toffer vindt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga HAWX nu ontmaagden op m,n PS3. Killzone2 moet maar wachten, dit vind ik vetter.
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef Cheiron het volgende:
Vreemd; bij mij schiet hij soms vanzelf raketten af? Zowel in de demo als inde full game. Vraag mij af wat er fout gaat
Bij mij ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.
Dat gebeurt ook wel eens, maar ik heb het ijvoorbeeld in de stukken dat ik alleen aan kom vliegen al: raak ik alleen de W aan, en toch vuurt hij raketten af.. is wel vervelend als je ammo op speciale raketten oid staat. En ja, ik weet echt 100% zeker dat ik niet een andere knop aan raakquote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.
Stiekem zuigt dit welquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Prosac het volgende:
Ja dat hoort. Checkpoints zijn alleen voor als je sterft tijdens de missie.
Geniaal spel BTW, lang geleden dat ik zo genoot van een vliegspel
Dan heb je gewoon een kut-pc.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:42 schreef James-Hetfield het volgende:
Vooral als je de missie bijna gedaan hebt en je pc uitflikkert
positief. Hoewel toch er wat minpuntjes online zijn.quote:
Ok. Wat zijn volgens jou de minpuntjes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
positief. Hoewel toch er wat minpuntjes online zijn.
Als je 4 vs 4 speelt en 3 teamleden vallen opeens weg, zal er geen automatisch team change zijn. 3 vs 4 of 2 vs 4 is vaak nog te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ok. Wat zijn volgens jou de minpuntjes?
Ik ben al lang niet meer online geweest met HAWX. Alleen de eerste dagen na het uitkomen van de game.
Ja, maar op gamefaqs staat dat t niks is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja er is trouwens DLC uit.. 4 nieuwe vliegtuigen voor 400 Gamerpoints.. weet niet of het ook op de PS3 en PC uitgebracht is.
Ik had wel een paar nieuwe missies verwacht of een paar nieuwe online modus. En waarschijnlijk waren deze vliegtuigen sowieso al in het spel, gezien de file grootte.. (124kb)quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, maar op gamefaqs staat dat t niks is.
Waarom lukt dit niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef djpdjpnl het volgende:
1
2
3
4
5
6
7The XA-20,het futuristische toestel uit Tom Clancy’s EndWar, en de Saab 35 Draaken zijn de vliegtuigen waarmee je aan de slag kunt.
1. Choose “Extras” from the main menu
2. Select “Exclusive Content"
3. Enter your account information, or create one from within the exclusive content menu. If you’ve already linked your Ubisoft account, you’ll be able to skip entering your account information.
4. Select the aircraft you want to download first and click unlock. Once the game restarts, you’ll get a pop-up letting you know that you have new content.
5. Repeat the process for your second aircraft.
Krijg je gratisch twee extra vliegtuigen. Weet niet of het PS3 exclusive is of niet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef delano.888 het volgende:
Allang gelukt btw, en tyfus wat ben ik verslaafd aan dit spel, hoe komt het dat het niet zo bekend is onder jullie? T is echt een topper!!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef delano.888 het volgende:
Allang gelukt btw, en tyfus wat ben ik verslaafd aan dit spel, hoe komt het dat het niet zo bekend is onder jullie? T is echt een topper!!!
Omdat dat ding als DLC verkrijgbaar is...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom lukt dit niet?
Als ik excluisve content drukt restart mijn spel alleen
Dat is al bekend hier hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef delano.888 het volgende:
Te druk met spelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef delano.888 het volgende:
Ja ok het is hier bekend, maar niet heeel erg bekend, aangezien het topic gewoon niet erg loopt (3 pagina's) vind t gewoon vaag...
Alle targets uitschakelen en je bent er.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Is er hier iemand voorbij de missie Typhoon gekomen? Ik ben helemaal gefrustreerd ondertussen, tips maar al te graag!
Is wel een van de meest uitdagende missies..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Is er hier iemand voorbij de missie Typhoon gekomen? Ik ben helemaal gefrustreerd ondertussen, tips maar al te graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja leuk, maar ga elke keer dood ongeveer een minuut nadat de teller is afgelopen, naja ik ga niet dood, maar dat klote weetikveelwat wat je moet beschermen. Heb t zelfs al met de y12 geprobeerd meerdere keren, kom dr echt niet doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is wel een van de meest uitdagende missies..![]()
Anders doe je hem online. Beetje hulp is handig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ga elke keer dood ongeveer een minuut nadat de teller is afgelopen, naja ik ga niet dood, maar dat klote weetikveelwat wat je moet beschermen. Heb t zelfs al met de y12 geprobeerd meerdere keren, kom dr echt niet door
Goeie tip! Nooit aan gedacht! Ga je dan gewoon verder in het verhaal? Heb k nog nooit gedaan, zal er later eens naar kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Anders doe je hem online. Beetje hulp is handig.
Alles op elite uitgespeeld.....dus jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Er zit een optie als je de campaign speelt dat er mensen kunnen joinen bij een missie. Daarna ga je gewoon verder in de campaign.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie tip! Nooit aan gedacht! Ga je dan gewoon verder in het verhaal? Heb k nog nooit gedaan, zal er later eens naar kijken...
Nee.. De F2 is een op de F16 gebaseerde vliegtuig uit Japanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zit er een foutje in HAWX???
De F-2 is gewoon de F-16
Ze copiëren ook allesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. De F2 is een op de F16 gebaseerde vliegtuig uit Japan
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-2
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hemquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Feitosa het volgende:
Heeft iemand die challenge al gehaald waarbij je onder 30 mtr moet vliegen in OFF mode zonder crashen?
Tips misschien? 5000xp is wel lekker namelijk.![]()
Klopt hij heet Vertigo, ikzelf heb die andere boven woestijn gedaan maar principe is hetzelfdequote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hem
Die andere is trouwens een stuk moeilijker...dan moet je 2 minuten lang in één missie onder de 40 meter inverted (op de kop) vliegen. Volgens mij heet die challenge "Vertigo"
Dat wist ik echt niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef delano.888 het volgende:
Mensen toch, weten jullie eigenlijk wel dat free flight ook geldt als campagne, en dus voor de challanges gewoon werkt? Echt erg dat iedereen zo moelijk gaat doen tijdens missies
Free flight staat toch ook gewoon in t campagne menuquote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wist ik echt niet.... Ga ik daar even mijn mach 2 en unstable achievement halen
Vind er alleen geen hol aan, beetje doelloos vliegen, maar goed.. wel goed om een paar challenges te halenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Free flight staat toch ook gewoon in t campagne menu
Met de YF12 oid is t best leuk hoor, beetje stunten in off mode..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind er alleen geen hol aan, beetje doelloos vliegen, maar goed.. wel goed om een paar challenges te halen
pfff ik ben level 30 en drie kwart....schiet nu voor geen meter meer opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag was ik lekker op dreef. Co-op alle missies gedaan op moeilijste graaden nog ff snel een missie gedaan omdat ik nog 100xp nodig had voor lvl 25
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel ergquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
pfff ik ben level 30 en drie kwart....schiet nu voor geen meter meer op
helpt op elite vliegen ook als je alle missies al een keer op elite gedaan hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel erg
Ja, je krijgt nogsteeds keiveul xp voor de missies en voor de kills.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
helpt op elite vliegen ook als je alle missies al een keer op elite gedaan hebt?
Done, done. aaaaand donequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel erg
Mwah dat valt ook wel mee hoor....je kan beter gaan multiplayen want dan krijg je elke ronde (als je het een beetje goed doet natuurlijk) zo'n beetje 2500 tot 3000 punten per ronde...quote:Ja, je krijgt nogsteeds keiveul xp voor de missies en voor de kills.
En misschien haal je nog wat challanges ook tussendoor
Daarom zeg ik toch ook NOG EEN KEERquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:47 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Done, done. aaaaand done(ok niet alle challenges, scheelt niet veel trouwens, maar alles wel op elite)
Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten! (zet een beetje weinig zoden aan de dijk als je een stuk of 300.000 moet)....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook NOG EEN KEER
Je krijgt toch echt ook nog de missie-einde-bonus hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten!....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.
ja niet dus hé...als je hem eenmaal gehaald hebt krijg je alleen nog maar de punten voor de kills die je gemaakt hebt. Ga maar eens in je challenge lijst kijken, als je een missie gehaalt hebt op een bepaald niveau dan komen de XP aantallen die erachter staan in het groen te staan. Je krijgt ze dus maar een keer. Dit is met alle challenges zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je krijgt toch echt ook nog de missie-einde-bonus hoor
Waarom krijg ik ze dan welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ja niet dus hé...als je hem eenmaal gehaald hebt krijg je alleen nog maar de punten voor de kills die je gemaakt hebt. Ga maar eens in je challenge lijst kijken, als je een missie gehaalt hebt op een bepaald niveau dan komen de XP aantallen die erachter staan in het groen te staan. Je krijgt ze dus maar een keer. Dit is met alle challenges zo.
omdat jij ze waarschijnlijk nog niet gehaald hebt....ik heb hem hier op de ps3 en op de pc (die is niet legaal maar dat boeit niet) en je krijgt ze op allebei niet.quote:
Jongen serieus, ik heb de campagne gedaan op normal, hard, en elite, alle xp gekregen, deed ik m NOG EEN KEER OP ELITE, en exact nog evenveel xp gekregen, voor de de "finished the mission" weetikveel zut. Dus t ligt toch echt aan jou hoor..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
omdat jij ze waarschijnlijk nog niet gehaald hebt....ik heb hem hier op de ps3 en op de pc (die is niet legaal maar dat boeit niet) en je krijgt ze op allebei niet.
ok....laten we even aannemen dat het zo is (kan het op dit moment niet nakijken want ben niet thuis, al weet ik wel zeker dat je geen gelijk hebt, maar goed...) maar dan krijg je nog steeds minder XP dan als je in multiplayer gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jongen serieus, ik heb de campagne gedaan op normal, hard, en elite, alle xp gekregen, deed ik m NOG EEN KEER OP ELITE, en exact nog evenveel xp gekregen, voor de de "finished the mission" weetikveel zut. Dus t ligt toch echt aan jou hoor..
Jup.quote:
Ok. Weet je ik ga zo nog eens even kijken, ik heb toch geen neuk te doen.quote:
Nou , ik heb het boven de woestijn geprobeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hem
Die andere is trouwens een stuk moeilijker...dan moet je 2 minuten lang in één missie onder de 40 meter inverted (op de kop) vliegen. Volgens mij heet die challenge "Vertigo"
Doe even free flight boven dat oceaan level. Dat is die waar off mode zich ook afspeeld dachtik. Volgens mij moet het meter zijn maar weet t niet zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , ik heb het boven de woestijn geprobeerd.
Altitude meter geeft 414 aan , ga ik lager....crash ik. Die meters geven de hoogte in "feet "aan neem ik aan?
Ja het is volgens mij ook met meters aangegeven. En ja je moet het boven de oceaan doen aangezien dat een recht stuk is en je dus niet zo veel hoeft te corrigeren omdat er boven de grond 500 meter verderop misschien wel heuveltj kan liggen ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe even free flight boven dat oceaan level. Dat is die waar off mode zich ook afspeeld dachtik. Volgens mij moet het meter zijn maar weet t niet zeker.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:46 schreef Picchia het volgende:
Het is grafisch een mooi spel met vele verschillende straaljagers, maar de uitwerking is slecht en gameplay is vrij beperkt in mijn ogen. Je kunt niet eens opstijgen, tanken en landen. Het irriteert mij ook dat de metertjes in de cockpit niets doen. De controls zijn vrij beperkt en het vliegtuig vliegt eigenlijk bijna volautomatisch. Zelfs als je geraakt bent door een raket kun je nog op volle capaciteit doorvliegen. De communicatie met je squad beperkt zich tot aanvallen en verdedigen. Zelfs spellen uit vorig millenium, zoals F-22 lightning 2 uit 1996 (of de aanzienlijk betere deel 3 uit '99!), hebben meer diepgang. En dat spel kreeg op Gamespot destijds een 7 of iets.
Het is een arcade game en geen sim. Hoewel ik was teleurgesteld heb ik mij wel vermaakt, want HAWX vervult zijn rol als (vrij simpele) arcade shooter voor de PC wel. Het rondvliegen met verschillende straaljagers en units opblazen in vrij diverse en mooie omgevingen is wel geinig. De presentatie van de missies is ook wel vrij gepoetst. Het is wel een spel dat je meerdere malen kunt spelen.
Als je een recente arcade vliegspel zoekt voor de PC dan is HAWX een geschikte optie. Maar als je een console hebt dan kun je beter voor Ace Combat gaan. Of als je iets meer diepgang zoekt (en minder grafische pracht) dan is Falcon 4.0: Allied Force uit 2005 nog beschikbaar. Ik zou het een 7,3 geven.
Ik speel het omdat ik me er mooi mee kan vermaken. Het is dan ook geen sim, want dan was ik er zwaar waardeloos in geweestquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef cheqy het volgende:
Uit dit topic.
Tom Clancy's H.A.W.X
[..]
![]()
En dan vooral dat dik gedrukte. Zijn er meer mensen die Ace Combat beter vinden dan Hawx?
Kan ik niet echt een oordeel over geven....de laatste Ace Combat die ik gespeeld heb was nummertje 3quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef cheqy het volgende:
Uit dit topic.
Tom Clancy's H.A.W.X
[..]
![]()
En dan vooral dat dik gedrukte. Zijn er meer mensen die Ace Combat beter vinden dan Hawx?
Ja dat is bij mij ook nog steeds een raadsel. Ze hadden van mij die XA-20 Razorback er wel uit mogen halen en dan die Tornado er voor in de plaats mogen doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Feitosa het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de panavia Tornado niet in het spel zit.
Sluit die xbox nou eens aan en haal'em daar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:46 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat ik deze ook mee ga pakken voor de ps3
300.000 punten, dat doe ik in 15 min.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten! (zet een beetje weinig zoden aan de dijk als je een stuk of 300.000 moet)....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.
Er zijn momenten dat het nog wel eens druk kan zijn online.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:02 schreef PieterBas het volgende:
Wordt eigenlijk nog online gespeeld, ik ben eigenlijk maar gestopt. Ik las wel dat dit jaar deel 2 verschijnen zal
Mooi ik ben HAWX nooit gehaald om dat je niet kon landen en of opstijgen. Dat maakt het zoveel saaier.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
E3 2010: Tom Clancy's HAWX 2 Preview
Eindelijk opstijgen en landen op/vanaf een vliegdekschip en luchtbasissen
UAV's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |