ik zal ff kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:10 schreef NanKing het volgende:
Opgeschoond.
michielonline, zou je toch je review wat uit willen breiden. Wat je er mooi aan vond, wat niet, evt wat pics erbij etc.
Heb je dit nu werkelijk geschreven zonder te lachen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:46 schreef Picchia het volgende:
Als je een recente arcade vliegspel zoekt voor de PC dan is HAWX een geschikte optie. Maar als je een console hebt dan kun je beter voor Ace Combat gaan. Of als je iets meer diepgang zoekt (en minder grafische pracht) dan is Falcon 4.0: Allied Force uit 2005 nog beschikbaar. Ik zou het een 7,3 geven.
Helemaal te gek iddquote:Op maandag 13 april 2009 23:04 schreef michielonline het volgende:
echt een geweldige shooter/flightsim.
ik heb hem lopen op een ouwe pc met deze hardware:
1 GB RAM
512 MB videokaart
pentium 4 processor
loopt als de tierelier.
echt een aanrader dit spel
Wat vind ik er mooi aan: ontwijken van raketten, assistance on - off mode (heb ik het goed geschreven?) en natuurlijk de keuze uit de vele verschillende vliegtuigen (ik geloof dat ik er op dit moment zo'n 20 heb vrijgespeeld (en dan heb ik ze nog niet eens allemaal)).
maar wat zijn jullie ervaringen eigenlijk met dit spel?
als je op zoek bent naar een game met veel communicatie tussen jij en je team (AI) is Operation Flashpoint een must have. echt, qua realisme is dit spel een topper, en nog steeds (ondanks dat hij alweer redelijk oud is). qua realisme kunnen maar weinig spellen zich met dit spel meten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:46 schreef Picchia het volgende:
De communicatie met je squad beperkt zich tot aanvallen en verdedigen. Zelfs spellen uit vorig millenium, zoals F-22 lightning 2 uit 1996 (of de aanzienlijk betere deel 3 uit '99!), hebben meer diepgang. En dat spel kreeg op Gamespot destijds een 7 of iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |