Eensch. En dan vooral niet dat dramatische onzin verhaal die je er dan bij krijgt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef cheqy het volgende:
Het is alleen te hopen dat het niet een soort Ace Combat wordt.
For 360 owners, the Ace Combat flight stick will work with HAWX (Bron)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef piet_pelle het volgende:
Ziet er vet uit![]()
Ik koop hem alleen als er zo'n brute stick als voor Ace Combat voor uit komt, of als je die hier ook voor kunt gebruiken.
[ afbeelding ]
Speciale stick voor Hawx: http://www.play.com/Games(...)t-Stick/Product.htmlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef piet_pelle het volgende:
Ziet er vet uit![]()
Ik koop hem alleen als er zo'n brute stick als voor Ace Combat voor uit komt, of als je die hier ook voor kunt gebruiken.
[ afbeelding ]
De demo voor de Xbox360 is er alweer een tijdje. Ik heb hem i.i.g. al helemaal grijs gespeeld. Leuk spel, erg vermakelijk. Alleen vind ik de view met Assistance Off verschrikkelijk. Daar hadden ze best wat beter over na mogen denken. Verders is het een prima spel om te spelen en ga ik hem zeker bestellen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef RaptoR-X het volgende:
Als het goed is komt de Demo vandaag uit toch? Iemand enig idee hoe laat de PSStore update in NL? of in de USA?
Ja als het goed is komt Hawx ook nog uit als bundelpack met zo'n flightstick voor de PC en PS3. Zal ff kijken waar ik dat ook alweer heb gelezen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef Mert het volgende:
[..]
Speciale stick voor Hawx: http://www.play.com/Games(...)t-Stick/Product.html
[ afbeelding ]
Eens. Het had van mij alleen iets meer mogen bevatten dan een tutorialquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef -CRASH- het volgende:
De demo ziet er al veel beter uit als Ace Combat 6
Dat is toch ook tegen dummies?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef B0770 het volgende:
Je kan anders toch ook een hele battle boven Rio spelen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef B0770 het volgende:
Je kan (in de PS3-versie) twee missies selecteren. Een tutorial waarbij onder andere dus ook die dummies zitten en een gewone missie waarbij je bovne Rio te maken krijgt met allemaal straaljagers, schepen, tanks, etc die je moet vernietigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |