Als je 4 vs 4 speelt en 3 teamleden vallen opeens weg, zal er geen automatisch team change zijn. 3 vs 4 of 2 vs 4 is vaak nog te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ok. Wat zijn volgens jou de minpuntjes?
Ik ben al lang niet meer online geweest met HAWX. Alleen de eerste dagen na het uitkomen van de game.
Ja, maar op gamefaqs staat dat t niks is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja er is trouwens DLC uit.. 4 nieuwe vliegtuigen voor 400 Gamerpoints.. weet niet of het ook op de PS3 en PC uitgebracht is.
Ik had wel een paar nieuwe missies verwacht of een paar nieuwe online modus. En waarschijnlijk waren deze vliegtuigen sowieso al in het spel, gezien de file grootte.. (124kb)quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, maar op gamefaqs staat dat t niks is.
Waarom lukt dit niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef djpdjpnl het volgende:
1
2
3
4
5
6
7The XA-20,het futuristische toestel uit Tom Clancy’s EndWar, en de Saab 35 Draaken zijn de vliegtuigen waarmee je aan de slag kunt.
1. Choose “Extras” from the main menu
2. Select “Exclusive Content"
3. Enter your account information, or create one from within the exclusive content menu. If you’ve already linked your Ubisoft account, you’ll be able to skip entering your account information.
4. Select the aircraft you want to download first and click unlock. Once the game restarts, you’ll get a pop-up letting you know that you have new content.
5. Repeat the process for your second aircraft.
Krijg je gratisch twee extra vliegtuigen. Weet niet of het PS3 exclusive is of niet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef delano.888 het volgende:
Allang gelukt btw, en tyfus wat ben ik verslaafd aan dit spel, hoe komt het dat het niet zo bekend is onder jullie? T is echt een topper!!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef delano.888 het volgende:
Allang gelukt btw, en tyfus wat ben ik verslaafd aan dit spel, hoe komt het dat het niet zo bekend is onder jullie? T is echt een topper!!!
Omdat dat ding als DLC verkrijgbaar is...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom lukt dit niet?
Als ik excluisve content drukt restart mijn spel alleen
Dat is al bekend hier hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef delano.888 het volgende:
Te druk met spelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef delano.888 het volgende:
Ja ok het is hier bekend, maar niet heeel erg bekend, aangezien het topic gewoon niet erg loopt (3 pagina's) vind t gewoon vaag...
Alle targets uitschakelen en je bent er.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Is er hier iemand voorbij de missie Typhoon gekomen? Ik ben helemaal gefrustreerd ondertussen, tips maar al te graag!
Is wel een van de meest uitdagende missies..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Is er hier iemand voorbij de missie Typhoon gekomen? Ik ben helemaal gefrustreerd ondertussen, tips maar al te graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja leuk, maar ga elke keer dood ongeveer een minuut nadat de teller is afgelopen, naja ik ga niet dood, maar dat klote weetikveelwat wat je moet beschermen. Heb t zelfs al met de y12 geprobeerd meerdere keren, kom dr echt niet doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is wel een van de meest uitdagende missies..![]()
Anders doe je hem online. Beetje hulp is handig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ga elke keer dood ongeveer een minuut nadat de teller is afgelopen, naja ik ga niet dood, maar dat klote weetikveelwat wat je moet beschermen. Heb t zelfs al met de y12 geprobeerd meerdere keren, kom dr echt niet door
Goeie tip! Nooit aan gedacht! Ga je dan gewoon verder in het verhaal? Heb k nog nooit gedaan, zal er later eens naar kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Anders doe je hem online. Beetje hulp is handig.
Alles op elite uitgespeeld.....dus jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Er zit een optie als je de campaign speelt dat er mensen kunnen joinen bij een missie. Daarna ga je gewoon verder in de campaign.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie tip! Nooit aan gedacht! Ga je dan gewoon verder in het verhaal? Heb k nog nooit gedaan, zal er later eens naar kijken...
Nee.. De F2 is een op de F16 gebaseerde vliegtuig uit Japanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zit er een foutje in HAWX???
De F-2 is gewoon de F-16
Ze copiëren ook allesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. De F2 is een op de F16 gebaseerde vliegtuig uit Japan
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-2
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hemquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Feitosa het volgende:
Heeft iemand die challenge al gehaald waarbij je onder 30 mtr moet vliegen in OFF mode zonder crashen?
Tips misschien? 5000xp is wel lekker namelijk.![]()
Klopt hij heet Vertigo, ikzelf heb die andere boven woestijn gedaan maar principe is hetzelfdequote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hem
Die andere is trouwens een stuk moeilijker...dan moet je 2 minuten lang in één missie onder de 40 meter inverted (op de kop) vliegen. Volgens mij heet die challenge "Vertigo"
Dat wist ik echt niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef delano.888 het volgende:
Mensen toch, weten jullie eigenlijk wel dat free flight ook geldt als campagne, en dus voor de challanges gewoon werkt? Echt erg dat iedereen zo moelijk gaat doen tijdens missies
Free flight staat toch ook gewoon in t campagne menuquote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wist ik echt niet.... Ga ik daar even mijn mach 2 en unstable achievement halen
Vind er alleen geen hol aan, beetje doelloos vliegen, maar goed.. wel goed om een paar challenges te halenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Free flight staat toch ook gewoon in t campagne menu
Met de YF12 oid is t best leuk hoor, beetje stunten in off mode..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind er alleen geen hol aan, beetje doelloos vliegen, maar goed.. wel goed om een paar challenges te halen
pfff ik ben level 30 en drie kwart....schiet nu voor geen meter meer opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag was ik lekker op dreef. Co-op alle missies gedaan op moeilijste graaden nog ff snel een missie gedaan omdat ik nog 100xp nodig had voor lvl 25
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel ergquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
pfff ik ben level 30 en drie kwart....schiet nu voor geen meter meer op
helpt op elite vliegen ook als je alle missies al een keer op elite gedaan hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel erg
Ja, je krijgt nogsteeds keiveul xp voor de missies en voor de kills.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
helpt op elite vliegen ook als je alle missies al een keer op elite gedaan hebt?
Done, done. aaaaand donequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel erg
Mwah dat valt ook wel mee hoor....je kan beter gaan multiplayen want dan krijg je elke ronde (als je het een beetje goed doet natuurlijk) zo'n beetje 2500 tot 3000 punten per ronde...quote:Ja, je krijgt nogsteeds keiveul xp voor de missies en voor de kills.
En misschien haal je nog wat challanges ook tussendoor
Daarom zeg ik toch ook NOG EEN KEERquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:47 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Done, done. aaaaand done(ok niet alle challenges, scheelt niet veel trouwens, maar alles wel op elite)
Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten! (zet een beetje weinig zoden aan de dijk als je een stuk of 300.000 moet)....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook NOG EEN KEER
Je krijgt toch echt ook nog de missie-einde-bonus hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten!....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.
ja niet dus hé...als je hem eenmaal gehaald hebt krijg je alleen nog maar de punten voor de kills die je gemaakt hebt. Ga maar eens in je challenge lijst kijken, als je een missie gehaalt hebt op een bepaald niveau dan komen de XP aantallen die erachter staan in het groen te staan. Je krijgt ze dus maar een keer. Dit is met alle challenges zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je krijgt toch echt ook nog de missie-einde-bonus hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |