bronquote:Na Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf en Roberto Cavalli, zal Comme de Garçons’ oprichter en hoofdontwerper Rei Kawakubo aankomend najaar een H&M’s guest designercollectie creëren.
Rei Kawakubo, bekend geworden en bewonderd vanwege haar creativiteit en artistieke kwaliteiten, zal een dames- en een herencollectie ontwerpen en zelfs een aantal kinderitems. Accessoires en een exclusieve unisex geur zullen ook deel uitmaken van de collectie.
‘Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in de balans tussen creatie en commercie. Het is een dilemma, hoewel voor mij de creatie altijd voorop stond. Het is een fascinerende uitdaging om met H&M samen te werken, aangezien het de mogelijkheid biedt om dat dilemma tot in het extreme door te voeren en er een oplossing voor te vinden’, zegt Rei Kawakubo van Comme des Garçons.
‘Rei Kawakubo stond al heel lang bovenaan ons verlanglijstje, en het verheugd ons dan ook dat ze ervoor heeft gekozen om met ons samen te werken. We hebben enorm veel respect voor de modefilosofie van Kawakubo die afwijkt van de gebaande paden in de mode en we bewonderen haar artistieke benadering met betrekking tot design. We zien er vooral naar uit om de collectie in Kawakubo’s thuisland te lanceren, tijdens de opening van onze nieuwe winkel in Japan’, aldus Margareta van den Bosch, artistiek adviseur van H&M.
De wereldprimeur gaat naar Japan, waar de collectie begin november als eerste verkocht zal worden tijdens de opening van H&M’s tweede winkel in Tokio. De start van de verkoop in de overige H&M landen volgt een aantal dagen later.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:09 schreef Ooi86 het volgende:
In november dus pas? Herinner me tegen die tijd nog maar een keer
Dat zou zomaar eens kunnen, aangezien ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:54 schreef Innocence het volgende:
Wow wat een leuke samenwerking!
Misschien ook wat minder populair? Ik hoop 't, dan ga ik ook 's kijken.
Comme de Garcons is een grote winkelketen in Japan. Volgens mij redelijk vergelijkbaar met de H&M, dus wat dat betreft vind ik de aankondiging wat vreemd. Aan de andere kant zijn ze in Japan wel een stuk modieuzer, dus het kan wel leuk worden.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat zou zomaar eens kunnen, aangezien ik er nog nooit van gehoord had
Eh, sorry maar het is geen winkelketen. Het is een vrij alternatief, prijzig merk wat je ook wel aan de collecties hierboven kunt zien. (Edit: zie dat je er zelf ook al achter bent).quote:Op donderdag 3 april 2008 20:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Comme de Garcons is een grote winkelketen in Japan. Volgens mij redelijk vergelijkbaar met de H&M, dus wat dat betreft vind ik de aankondiging wat vreemd. Aan de andere kant zijn ze in Japan wel een stuk modieuzer, dus het kan wel leuk worden.
Mja ze hebben wel allemaal kleine boetiekjes in de grotere warenhuizen, zeg maar de Bijenkorfs van Japan, daar kende ik ze van. En daar is het ook niet overdreven modieus (bijvoorbeeld* ). Alhoewel ik nu zie dat de prijzen wel on-Japans zijn, damn. Het hippe gedeelte van het merk zijn waarschijnlijk de guerilla winkels.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:02 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Eh, sorry maar het is geen winkelketen. Het is een vrij alternatief, prijzig merk wat je ook wel aan de collecties hierboven kunt zien. (Edit: zie dat je er zelf ook al achter bent).
Cavalli is ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:02 schreef MissGolightly het volgende:
Niet echt mijn ding, maar alles beter dan Cavalli!
Target (Amerikaans 'warenhuis', helaas versturen ze niet naar Europaquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Locusta het volgende:
[..]
Cavalli is ook niet mijn dingAl die dierenprintjes en een beetje dat "ordinaire"...
Ik hoop nog een keer op een samenwerking met PradaMaar dat zal 'em wel niet worden.
bronquote:
W Magazine has the first look at the COMME des GARCONS for H&M collaboration slated to release in November, when I initially saw bad images circulating around the web I wasn’t too impressed. But after seeing this preview it has gotten me back into it, the range consists of:
Mostly black and with Japanese tomboy airs, the H&M collection includes a range of tailored jackets, many deconstructed, along with cropped pants, baggy shorts and a variety of skirts in stretch wool. On the perkier side are polkadot knits in jersey or merino wool, colorful shirts—some with dots—and a “showpiece” coatdress decorated here and there with dense Victorian ruffles. There are also accessories and a unisex perfume with notes of cedar and patchouli but, alas, no children’s wear.
Duurder dan gewoon h&m spul, (veel) goedkoper dan normale designer prijzen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:11 schreef Nozuka het volgende:
Teveel polka dots.Hoe zijn de prijzen van de H&M designer collaborations? Liggen die veel hoger dan de normale H&M prijzen?
Inmiddels gekochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik stond een tijdje terug op het punt wat CdG te kopen, maar nog heel ff uitgesteld.
Gewoon voor de heb, jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ondanks alle kritiek en het feit dat de meeste mensen normaal niks met deze designers hebben zal het straks wel weer rijen dik staan voor de ingang.
misschien is het cashmere?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:38 schreef VegaKip het volgende:
Ik vind de jasjes leukMaar wel best duur...En waarom is die sjaal zo duur?
Ik vind de herencollectie ook wat saai.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Lisandro het volgende:
Ik vind er niets aan, en dan heb ik het alleen over de herencollectie.. Ik vroeg me af wat nu op de website staat is dat de hele collectie of maar een gedeelte.?
bronquote:[b]H&M in zee met Japanse jongens
AMSTERDAM – Margareta van den Bosch (65) was 21 jaar lang het creatieve brein achter de Zweedse modeketen H&M. Ze introduceerde onder meer de designcollecties (betaalbare creaties van internationaal bekende ontwerpers), die wereldwijd gretig aftrek vinden. Na Viktor & Rolf, Karl Lagerfeld, Stella McCartney en Roberto Cavalli is nu de beurt aan het bij velen minder bekende Japanse merk Comme des Garçons. Margareta, die even in ons land was, vertelt waarom ze uit alle designers juist voor dit artistieke merk koos.[/b
Margareta van den Bosch is altijd op zoek naar vernieuwing.
Het topstuk uit de Comme-collectie die op 13 november in de verkoop gaat.
Voor mannen is er volop keuze: pakken, truien, shirts en veel accessoires.
Na het daverende succes van Roberto Cavalli die vorig jaar met zijn goedkope collectie alle verkooprecords heeft verbroken, viel nu de eer aan Comme des Garçons om een designcollectie voor een H&M-prijsje te maken. Een ongewone keuze, omdat het Japanse merk van ontwerpster Rei Kawakubo voornamelijk bekend staat als intellectueel. De stukken zijn doorgaans niet makkelijk en behoeven uitleg. Zo is een jasje niet gewoon een jasje, maar ontbreekt er een mouw, is de kraag asymmetrisch of is de stof zo bijzonder dat je niet weet of je het nu mooi moet vinden of als onafgewerkt moet bestempelen.
Toen Rei Kawakubo haar in 1969 in Tokio opgerichte merk Comme des Garçons in 1978 in Parijs lanceerde, werd ze met de nek aangekeken door de gevestigde orde. De gitzwarte creaties van Comme en de twee andere Japanners Issey Miyake en Yohji Yamamoto werden omschreven als Hiroshima chic.
„Comme is geen voor de hand liggende partner”, erkent Margareta van den Bosch, die nu ze met pensioen is alleen nog verantwoordelijk is voor de H&Mdesigncollecties. „Je zoekt altijd naar een ontwerper die vernieuwend is. Ons streven is om steeds te blijven verrassen. Comme doet dat. Volgende week openen we onze eerste winkel in Tokio, dus is het ook logisch dat we een Japanse ontwerper zouden aantrekken voor de alweer vijfde gastcollectie.”
Dat Comme kort nadat bekend werd dat ze in zee gingen met H&M ook een deal sloot met het Franse luxemerk Louis Vuitton, vindt Van de Bosch geen bezwaar. Margareta: „Die samenwerking is van een heel andere orde. De tas die Comme voor ons heeft gemaakt, wijkt zo af van die van Vuitton; dat is geen concurrentie. En daarbij heeft Comme vaker samengewerkt met andere merken.”
Toch zal het gros van het winkelend publiek het avant-gardistische label niet kennen. „Dat geeft niets”, zegt Van den Bosch. „In Zweden kenden ze Viktor & Rolf, die twee jaar geleden een collectie voor ons maakte, ook niet. Voor die ontwerpers is het een kans om een nieuwe doelgroep aan te spreken en wij krijgen mensen in de winkel die er anders wellicht nooit komen.” „Comme heeft ook simpele dingen”, zegt Margareta terwijl ze ons door de collectie heen loodst. Om dat te bewijzen laat ze een eenvoudig zwart jasje van gabardine zien, gevolgd door een paardrijbroek, een asymmetrisch wollen shortje, een trenchcoat met satijnen knopen, een pak van gekookt wol en het topstuk: een jas/jurk met ruches. Voor mannen zijn er truien, shirts met stippen, pakken van wol en truien met stippen. Daarbij zijn er ook accessoires als een portemonnee, tas en sjaals en een uniseks geur.
Dat de designcollecties zo gretig aftrek vinden, verbaast haar ook. Margareta: „We zijn immers niet de enige die met beroemde ontwerpers in zee gaan. Dat Cavalli zelfs in Zweden een enorm succes was, dat hadden we niet durven dromen.”
Maar met Comme des Garçons bestaat de kans dat massahysterie uitblijft. „Ach, het kan niet altijd feest zijn. Zo kunnen we ook weinig beginnen aan het feit dat de collectie een half uur na de verkoop op eBay staat. Ik heb gezien hoe een man op een rek afstormde, alle jurken greep en naar de kassa vertrok. We kunnen hem toch niet verbieden om te kopen ook al was het duidelijk dat hij de kleding niet voor zichzelf kocht?”
Volgend jaar opent de keten de eerste winkel in Rusland. Kunnen we voor volgend jaar een Russische gastontwerper verwachten? Margareta: „We zijn al in gesprek met de volgende designer, maar ik verklap nog niet wie dat gaat worden.”
bronquote:Aankooplimiet bij H&M-collectie Comme des Garçons
Klanten van modeketen H&M mogen donderdag maximaal twee exemplaren kopen van elk kledingstuk uit de collectie van Comme des Garçons.
De maatregel moet voorkomen dat een groot deel van de collectie op veilingsites belandt. De Zweedse modegigant H&M begint donderdag met de verkoop van de collectie van Comme des Garçons in zijn Nederlandse filialen.
H&M besloot tot deze opvallende limiet na de ervaringen met de verkoop van werk van andere bekende ontwerpers, zoals Viktor & Rolf.
Pofbroeken
De collectie van Comme des Garçons is ontworpen door Rei Kawakubo. De collectie is opvallend te noemen en bevat - de voor Kawakubo - kenmerkende elementen zoals stippenpatronen, pofbroeken en bijzondere jasjes.
Dat van die max 2 stuks per klant klopt niet. Het is wel zo dat je maar 7 dagen hebt om het te ruilen....quote:
Nee, vind de kleding echt afschuwelijk!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:58 schreef alors het volgende:
Gaan er nog mensen voor de winkels liggen morgen voor deze wanmode?
Ikke niet.. vind deze collectie echt zo ontzettend lelijk gewoon!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:58 schreef alors het volgende:
Gaan er nog mensen voor de winkels liggen morgen voor deze wanmode?
Ja, maar niet alle artikelen zijn online verkrijgbaar. De verkoop start volgens mij om 23.59.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
kan ik nou vanavond om 12 uur op de online shop bestellen?
Dat is zo. Het zal dus wel morgen om 23.59 zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef alors het volgende:
Volgens mij pas morgenavond om 23.59.. Er stond toch 13 nov 23.59?
De laatste keer was dat ook zo, dat 's avonds pas online open ging.
quote:Deze pagina bestaat niet.
De pagina die je zoekt, bestaat niet. Ga terug naar de startpagina en probeer het opnieuw.
Ik hoop dat dat deze keer niet zo is, anders laat iedereen zich wel heel erg kennenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef MooieLuL het volgende:
owh god, krijgen we die meuk ook weer. morgen weer fotos van hordes vrouwen die snel iets van een designer moeten hebben omdat het goedkoop is. Weet je wat pas goedkoop is, die vrouwen.
gadverdamme, wat een paupers
Tja, deze keer was niks anders alle vrouwen die als gieren op de kleding afgingen binnen 5 minuten was zeker alles weg zowat. Voor de mannen afdeling ging het iets minder snel. Behalve voor die Trenchcoat natuurlijk. Jammer dat we in Nederland geen manieren kunnen hebben en niet rustig de winkel in kunnen lopen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef MooieLuL het volgende:
owh god, krijgen we die meuk ook weer. morgen weer fotos van hordes vrouwen die snel iets van een designer moeten hebben omdat het goedkoop is. Weet je wat pas goedkoop is, die vrouwen.
gadverdamme, wat een paupers
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest.. http://www.telegraaf.nl/b(...)raaien_bij_HM__.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat deze keer niet zo is, anders laat iedereen zich wel heel erg kennen
Heb je dit Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons topic gezien? Ook het eerste filiaal van H&M in Japan. Zie het YouTube filmpje voor de taferelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef nietzman het volgende:
Ik heb weer een leuk kippenhok gemist zie ik wel.
Ti's dat het zo vroeg was, anders was ik d'r met een biertje bij staan kijken. Ah well, dan met een bakje koffie.
quote:Een dikke tien voor de beveiligingsmannen, die elke vrouw erop wezen absoluut niet te rennen. Als een stelletje schoolmeesters stonden de heren bij de ingang om het hysterische shopvolk in de gaten te houden.
Bij mij gebeurt er nog niets.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef Nantes het volgende:
Nou, zat in mijn winkelmandje gepleurd, waaronder 2 jassen, 2 blousjes, 1 sjaal enz..
Dat is één van m'n favoriete filmscenes in je sigquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef Nantes het volgende:
Nou, zat in mijn winkelmandje gepleurd, waaronder 2 jassen, 2 blousjes, 1 sjaal enz..
Geweldig iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat is één van m'n favoriete filmscenes in je sig
Goed zeg! Je kunt het sowieso laten komen en weer retourneren als je het niets vindt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Nantes het volgende:
[..]
Geweldig idd.
@ Doeka, balen... Ik heb de sjaal in het marineblauw <3 Lijkt me geweldig. De trench in donkerblauw en zwart besteld, de blouse met ruffels ook in maat 36 en 38. Dat was het dan wel weer. Ga even kijken of ik er niet iets uit kan pleuren, want alles houden is onmogelijk.
Ja klopt, maar ik vind de sjaal sowieso het leukst.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef doeka het volgende:
[..]
Goed zeg! Je kunt het sowieso laten komen en weer retourneren als je het niets vindt.
daar komen ze vast niet achter, toch/quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb in een opwelling ingevuld dat ik 18 ben, duurt nog 7 dagen....
wel slim van je.. gelijk afrekenen bij de kassa voordat het op is, en vervolgens de balans maken, welke neem ik en welke niet..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Nantes het volgende:
[..]
Geweldig idd.
@ Doeka, balen... Ik heb de sjaal in het marineblauw <3 Lijkt me geweldig. De trench in donkerblauw en zwart besteld, de blouse met ruffels ook in maat 36 en 38. Dat was het dan wel weer. Ga even kijken of ik er niet iets uit kan pleuren, want alles houden is onmogelijk.
nope.. kies gewoon voor betaling per acceptgiro bij levering.. no problem..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
daar komen ze vast niet achter, toch/![]()
![]()
Doe ik altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef dylann het volgende:
[..]
wel slim van je.. gelijk afrekenen bij de kassa voordat het op is, en vervolgens de balans maken, welke neem ik en welke niet..![]()
kan je eigenlijk ook de kortingscodes bij deze collectie gebruiken?
had je niet beter zo een percentage kortingscode kunnen gebruiken..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Nantes het volgende:
[..]
Doe ik altijd eigenlijk.
Ook als ik s' ochtends ga kijken voor dingen die de vorige dag uitverkocht waren. Dan kan je alles op je gemakkie eruit gooien.
En ja, dat kan. Ik heb 15 euro gebruikt!
Kon ik niet vinden, want dat was vooral met de jassen handiger geweest!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef dylann het volgende:
[..]
had je niet beter zo een percentage kortingscode kunnen gebruiken..
precies.. nou vraag ik me af of die dingen dan wel vanochtend in de winkel verkrijgbaar waren..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:38 schreef ChrissieA het volgende:
Er staan trouwens ook veel advertenties op marktplaats :| echt niet normaal!
@ dylann, ik weet niet hoe dat precies zit, maar een aantal kledingstukken kon je idd niet bestellen, dat zag je ook al als je de collectie bekeek voor de opening van de onlineshop, er stond dan geen winkelwagentje bij.
Welke maat heb je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik heb deze trench net gekocht, hopen dat ie staat en de kwaliteit een beetje goed is, anders kan ik 'm vast zo wel weer kwijt.
[ afbeelding ]
ik ga morgenochtend maar eens langs de winkel voor die restjes..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:41 schreef Nantes het volgende:
Ja, die waren alleen in de winkel te koop.
ik weet niet waar je woont,maar hoop niet teveel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef dylann het volgende:
[..]
ik ga morgenochtend maar eens langs de winkel voor die restjes..
Vind hem toch wel mooi!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Echte foto van de blouse. Jammer dat ie doorschijnt.
ik had echt zo 10 van die trenchcoats kunnen bestellen, want toen ik net na middernacht keek, werden alle maten nog aangeboden..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ik werd net onaangenaam verrast met het "Je bestelling is geannuleerd".
En toen daarna was die vrijwel meteen uitverkocht in mijn maat.
Al ben ik er nog niet uit of ik die jas wel 150 euro waard vond, maargoed.
Maat 48. Als ie mij niet staat of whatever en het is jouw maat mag je 'm wel voor de winkelprijs van me overkopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ik werd net onaangenaam verrast met het "Je bestelling is geannuleerd".
En toen daarna was die vrijwel meteen uitverkocht in mijn maat.
Al ben ik er nog niet uit of ik die jas wel 150 euro waard vond, maargoed.
Ik ook wel, ja!quote:
Ja klopt, maar ik was er wat later bij. Het is ook niet dat ik perse moest hebben ofzo, dus het maakt niet zo heel veel uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:45 schreef dylann het volgende:
[..]
ik had echt zo 10 van die trenchcoats kunnen bestellen, want toen ik net na middernacht keek, werden alle maten nog aangeboden..
Bij mij stond er dat het eind november zal worden geleverd...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hoe lang duurt het voor zo'n bestelling binnen is, weekje of 2 ofzo?
Ohja, zie 't nu ook staan. Weekje of 2 dus iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat het eind november zal worden geleverd...
wat ik me afvraag: zodra jij die dingen eraf gooit zijn die dingen dan ook meteen weer beschikbaar op de site, of blijft het gewoon outsold?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:56 schreef Nantes het volgende:
2x trenchcoat en 1 jurkje eruit gegooid. Nu heb ik de blouse alleen nog over en de sjaal en dat wou ik eigenlijk ook alleen maar. Ik haal wel een mooie trench bij de Zara ofzo!
Uitverkocht, ik neem aan dat als H&M alles terug krijgt, dat ze dan weer erop worden gegooid. Meestal is dat in de ochtend!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:58 schreef dylann het volgende:
[..]
wat ik me afvraag: zodra jij die dingen eraf gooit zijn die dingen dan ook meteen weer beschikbaar op de site, of blijft het gewoon outsold?
vind je het gek, tis all bijna 1 uur, je had al 50 minuten geleden moeten afrekenen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De kortingsbonnen werken niet, en nu kom ik er niet meer door
weet je ook hoe laat in de ochtend?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:59 schreef Nantes het volgende:
[..]
Uitverkocht, ik neem aan dat als H&M alles terug krijgt, dat ze dan weer erop worden gegooid. Meestal is dat in de ochtend!
Vaak zo rond een uur of 7 of 8, soms 9.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:01 schreef dylann het volgende:
[..]
weet je ook hoe laat in de ochtend?
Bizar, maar wel makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:08 schreef doeka het volgende:
Er worden nu al hele collecties aangeboden op Marktplaats en die stippensjaal die ik wilde hebben, doet nu al >80,=
Er staat zelfs in de advertentie bij dat de levering in week 48 is.
Ik blijf me over dit soort hysterie verbazen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:08 schreef doeka het volgende:
Er worden nu al hele collecties aangeboden op Marktplaats en die stippensjaal die ik wilde hebben, doet nu al >80,=
Er staat zelfs in de advertentie bij dat de levering in week 48 is.
Ik blijf me over dit soort hysterie verbazen.
Dan zullen die mensen die het echt om het merkje hebben gekocht hard balenquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:13 schreef dylann het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. ik heb over de jaren heen in veel winkels stippensjaals gezien, nog nooit mijn interesse getrokken..
weet je wat lachen zo zijn, als H&M over een maand zegt van.. hahaha you all got punked.. weten jullie al die designer kleding zoals Comme des Garcons, Cavalli, Viktor en Rolf enzo.. die hebben niet zij gedesigned maar wij zelf.. we hebben jullie allemaal geflashed..
w00t wordt die jas van 2 jaar geleden nog steeds aangeboden.. die gast wacht met verkopen totdat het de prijs van 1000 euro bereikt ofzo..quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Nantes het volgende:
[..]
Dan zullen die mensen die het echt om het merkje hebben gekocht hard balen.
Ondanks dat zijn er toch dingen uit de collecties waar ik gek op ben. Zo heb ik nog een jurkje van Stella McCartney for H&M welke ik echt mooi vind, bekende naam of geen naam. En de hartjes-trench van V&R vond ik ook ontzettend mooi, ik bied er nu nog steeds op op MP maar ze lopen te hoog op vaak.
Ja, nog steeds! Ik heb hem irl gezien bij een meisje en vond hem haar zo goed staan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef dylann het volgende:
[..]
w00t wordt die jas van 2 jaar geleden nog steeds aangeboden.. die gast wacht met verkopen totdat het de prijs van 1000 euro bereikt ofzo..
Ik ook! Belachelijk. Er zitten zelfs types bij die zelfs een foto plaatsen nog teveel moeite vinden; ik vraag me trouwens af of ze de spullen ueberhaupt wel hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
ik kan me zo boos maken om die mensen die NU al producten doorverkopen die ze zelf nog nieteens ontvangen hebben :'D
Aan mij bijvoorbeeld. Zou die jas best graag willen hebben. Alleen is het mij niet gelukt om online te bestellenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik heb deze trench net gekocht, hopen dat ie staat en de kwaliteit een beetje goed is, anders kan ik 'm vast zo wel weer kwijt.
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje terug die camelkleurige nog van Marktplaats gehaald, voor de aankoopprijsquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Nantes het volgende:
[..]
Dan zullen die mensen die het echt om het merkje hebben gekocht hard balen.
Ondanks dat zijn er toch dingen uit de collecties waar ik gek op ben. Zo heb ik nog een jurkje van Stella McCartney for H&M welke ik echt mooi vind, bekende naam of geen naam. En de hartjes-trench van V&R vond ik ook ontzettend mooi, ik bied er nu nog steeds op op MP maar ze lopen te hoog op vaak.
Zij is ook enorm cool dus als je voor haar naar de winkel rent dan snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef conleche het volgende:
Ik heb een jurkje van godbetert Madonna en dat zit echt heel mooi!!
foto?quote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef KarnSuk het volgende:
Iemand intresse in die blauwe sneakers? Maat 44
Pakketje ontvangen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:20 schreef MissJ het volgende:
Mijn pakje gaat vandaag bezorgd worden, ben benieuwd!
Heb die witte blouse met ruches aan de mouwen besteld en de zwarte trench. Blouse in 1 maat besteld en trench in 2 maten.
Is er iemand die me alvast kan zeggen hoe dit blousje en deze trench vallen qua maat? Ik hoop "normaal".....
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Pakketje ontvangen...
De trench valt me behoorlijk tegen. Op zich erg mooie stof, maar veel te dun voor nu! Die gaat dus retour, wilde namelijk een lekkere dikke wollen jas voor nu.
Blousje vind ik wel heel leuk, maar kan het zijn dat deze vrij groot valt? Bij mijn lijf zit hij volgens mij net wat te wijd.. of is dit gewoon het model? Ook was ie net onwijs statisch toen ik 'm aantrok, dus hij plakte onwijs aan mijn lichaam haha, waardoor ik niet goed kon zien of hij nou echt goed zat... Morgenochtend nog maar eens proberen ofzo.
Ik heb al twee zwarte trenchcoats voor het voorjaar, van v&r for h&m en een gewone h&m. Dusss 3 stuks zou ietwat overdreven zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom bewaar je hem niet tot het voorjaar?? Het mooie van een zwarte trenchcoat is dat je hem over 10 jaar nog aan kan!!
Ik heb nog steeds niks ontvangen
Veel plezier er mee dan maar!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trench een tijdje terug ontvangen en die zit heel goed, ga 'm dus niet doorverkopen.
Das raar... want da heb ik niet gezien en heb meerdere malen op de site gekeken just in case.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Thanks! Ik zag 'm trouwens vorige week nog beschikbaar op de site in dezelfde maat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |