Doe ik altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef dylann het volgende:
[..]
wel slim van je.. gelijk afrekenen bij de kassa voordat het op is, en vervolgens de balans maken, welke neem ik en welke niet..![]()
kan je eigenlijk ook de kortingscodes bij deze collectie gebruiken?

had je niet beter zo een percentage kortingscode kunnen gebruiken..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Nantes het volgende:
[..]
Doe ik altijd eigenlijk.
Ook als ik s' ochtends ga kijken voor dingen die de vorige dag uitverkocht waren. Dan kan je alles op je gemakkie eruit gooien.
En ja, dat kan. Ik heb 15 euro gebruikt!

Kon ik niet vinden, want dat was vooral met de jassen handiger geweest!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef dylann het volgende:
[..]
had je niet beter zo een percentage kortingscode kunnen gebruiken..

precies.. nou vraag ik me af of die dingen dan wel vanochtend in de winkel verkrijgbaar waren..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:38 schreef ChrissieA het volgende:
Er staan trouwens ook veel advertenties op marktplaats :| echt niet normaal!
@ dylann, ik weet niet hoe dat precies zit, maar een aantal kledingstukken kon je idd niet bestellen, dat zag je ook al als je de collectie bekeek voor de opening van de onlineshop, er stond dan geen winkelwagentje bij.

Welke maat heb je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik heb deze trench net gekocht, hopen dat ie staat en de kwaliteit een beetje goed is, anders kan ik 'm vast zo wel weer kwijt.
[ afbeelding ]

ik ga morgenochtend maar eens langs de winkel voor die restjes..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:41 schreef Nantes het volgende:
Ja, die waren alleen in de winkel te koop.

ik weet niet waar je woont,maar hoop niet teveel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef dylann het volgende:
[..]
ik ga morgenochtend maar eens langs de winkel voor die restjes..

Vind hem toch wel mooi!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:43 schreef Nantes het volgende:
[ afbeelding ]
Echte foto van de blouse. Jammer dat ie doorschijnt.

ik had echt zo 10 van die trenchcoats kunnen bestellen, want toen ik net na middernacht keek, werden alle maten nog aangeboden..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ik werd net onaangenaam verrast met het "Je bestelling is geannuleerd".
En toen daarna was die vrijwel meteen uitverkocht in mijn maat.
Al ben ik er nog niet uit of ik die jas wel 150 euro waard vond, maargoed.

Maat 48. Als ie mij niet staat of whatever en het is jouw maat mag je 'm wel voor de winkelprijs van me overkopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ik werd net onaangenaam verrast met het "Je bestelling is geannuleerd".
En toen daarna was die vrijwel meteen uitverkocht in mijn maat.
Al ben ik er nog niet uit of ik die jas wel 150 euro waard vond, maargoed.

Ik ook wel, ja!quote:

Ja klopt, maar ik was er wat later bij. Het is ook niet dat ik perse moest hebben ofzo, dus het maakt niet zo heel veel uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:45 schreef dylann het volgende:
[..]
ik had echt zo 10 van die trenchcoats kunnen bestellen, want toen ik net na middernacht keek, werden alle maten nog aangeboden..

Bij mij stond er dat het eind november zal worden geleverd...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hoe lang duurt het voor zo'n bestelling binnen is, weekje of 2 ofzo?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |